"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Urukkeja 2000pts.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
j.s.r

Urukkeja 2000pts.

Viesti Kirjoittaja j.s.r »

2 kiloa Urukkeja

Heroes: Saruman the man @ 150pts.
Lurtz @60pts.
Uruk-hai captain with shield @55pts.
Orc Captain with shield @45pts.
Orc Captain with Warg and shield @55pts.

Warriors: 8 orcs with shields @48pts.
8 orcs with spear @48pts.
4 orcs with bows @24pts.
4 orcs with two-handed weapons @20pts.

40 Uruk-hai warriors with shields @440pts.
40 Uruk-hai warriors with pikes @440pts.
12 Uruk-hai warrior with crossbows @144pts.
10 Uruk-hai Berserker @150pts.

3 Uruk-hai warrior with banner @120pts.

2 Warg Rider with throwing spears @22pts.
2 Warg Rider with Orc bow @22pts.
4 Warg Riders with shields @44pts.

TOTAL: 1997pts.
MODELS: 144
MIGHT: 16

Ideana on siis marssia kohti vihollisia ja koittaa ampua noilla muutamalla ukkelilla kovia ukkeleita. Listaa ei ole vielä toteutettu, mutta kunhan saan syntteri rahat ja kesätyörahat, niin sitten tulee toteutumaan. Toivon parannusehdotuksia listaan, jotta siitä saisi mahdollisimman vahvan... Kiitos!
Viimeksi muokannut j.s.r, Ma 06.06.2005 19:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alkoholi on elämäntapa!
Alkoholi on minun elämäntapani!

Homer J Simpson
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Omg, Tuolla kyllä voitat aika monta matsia jos ei nyt satu olemaan mitään kauheata helffi armeijjaa. Hyvä lista! :D
Findalf

Viesti Kirjoittaja Findalf »

Missä pummit (dunlendingit)? :D Tuotavastaan olisi kiva pelata :) Hyvä lista.
virus

Viesti Kirjoittaja virus »

lisää berserkejä
j.s.r

Joo o pummit unohtu tuossa tohinassa... Koitan vaikka sitten 3 tonniin laittaa... Ja sinne niitä Bersujakin lisää... Mutta mites tuo ampuminen? Onko sitä liian vähän vai onko tuo jokseenkin sopiva määrä? Entä kannattaako paria Cave Trollia laittaa tuohon joukkoon tai sitten 3K?
Alkoholi on elämäntapa!

Homer J Simpson
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

j.s.r kirjoitti: 12 Uruk-hai warrior with @144pts.
Mitkä aseet nuilla on, olet tainnut unohtaa pistää sen.

Ainiin, ja lista näyttää ihan hyvältä. Löytyykö sinulla tuommoista määrää urukkeja??
j.s.r

Joo sori nyt on... Eli jalkajouset siellä... Ei löydy vielä mutta ei mene välttämättä kauaakaan kun löytyy... Kapuissa saattaa kestää vähän kauemmin... Riippuu paljon saa rahaa lahjaksi ja miten työt menee...
Alkoholi on elämäntapa!

Homer J Simpson
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Ota 1000pts. lisää listaan ja ota pelkkiä villimiehiä.Hmm 200 villimiestä, kiva lihamuuri!Näistä yli norm. pisterajoituksen listoista en osaa sanoa mitään.Pelaatko tällä jotakin vastaan?
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
j.s.r

Sitten kun saan listan tehtyä niin jos jostain löytyy vastustaja niin voisihan sitä pelata ;D
Alkoholi on elämäntapa!

Homer J Simpson
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Itse tähän sanoisin vain, että kannattaa todellakin pitää mielessä, että tämä peli on pääsääntöisesti suunnitelty skenaariota varten. Ja yleensä olen vielä oppinut huomaamaan, että ne pienemmät skenut ovat yleensä parempia kuin suuret skenut.

Piste-matsit on tässä pelissä suunniteltu 500pts listoille, ja joskus jo niissä alkaa pelisysteemin kankeus tulla esiin. 500pts listoissa kun normaalisti otetaan pari halpaa heroa ja lopuilla massaa, on toimiva lista yleensä sen 35-50 miestä (50 on maksimi). Jo tuollainen 50 vs 50 alkaa olla sen verran hidasta taistella läpi (lähikset kun ovat yleensä 1vs1), että sitä alkaa toivoa jo pienempää peliä.

Siksi minusta tuollaisen 2000pts tai 3000pts piste-matsilistan kasaaminen ei ole kovin fiksua. Jos isoja pelejä haluaa pelata, osa isoimmista skenaariosta toimii mielestäni paremmin. Niissä on yleensä ainakin hyviksillä enemmän Heroja, kuin mitä optimimäärä olisi, joka pitää taistelun mieslukumäärän jokseenkin kurissa. Lisäksi niissä on yleensä joku muu tarkoitus, kun vain vihollisen tappaminen, ja nämä skenut ovat yleensä mielenkiintoisempia.

Sen takia jos minun pitäisi kerätä useampi tuhat pinnaa urukkeja, keräisin niitä niin, että niillä voisi pelata isoimmat skenut. Tällöin niistä saisi varmasti myös 500-1000 piste-matseja varten toimivia kokoonpanoja useita.

Eli itse ottaisin kouraan Siege of Gondor -kirjan, jossa on päivitetyt versiot Helmin Syvänteen skenaarioista. Niissä tarvitaan jo melkolaista urukkimassaa. Itse keräsin figuja niin, että nuo skenut voisin pelata läpi, sitten lisäisin vielä Sarumanin, Griman, Lurtzin ja Sharkun, jotta on nimiherojakin, mistä valita. Hukkaratsastajia varmaan pari pakettia vielä.

Kokoonpano ei paljoa poikkea tuosta, mitä olet suunnitellut, sen takia muokkaisinkin sen noihin skenuihin sopiviksi.
Phil Kelly says "No!"
voi

Viesti Kirjoittaja voi »

Ei lotrissa ole muuta hyvää kun sieget.

Berserkkejä enemmän ku on noin iso pistemäärä kyseessä tossaki listassa voisi hyvinki olla 16-20bersua sillä ne tappaa.
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Näihin isoihin peleihin liittyen. Mielestäni tuollaiset 2000pts vs 2000pts pelit ovat aivan turhauttavia, mutta taas jos otetaan vaikka molemmille puolille neljä pelaajaa, jolloin peli kulkee nopeammin. Meillä päin on pari tällaista isoa matsia otettu ja hauskaa on ollut. Liikkumisessakaan ei mene juurikaan kauempaa, kun jokainen liikuttaa omaa 500pisteen armeijaansa. Mutta olisihan tuollainen porukka ihan komea hyllyssä :roll:.
Lalalaa
j.s.r

Niin voipi olla että se tulee vain hylly armeijaksi, mutta kun ei oikein ole mitään muutakaan armya johon panostaa. Jos et sitten osta jotain
hyvis armeijaa, mutta en tykkää hyviksistä. (ne vaan on niin tylsiä)
Alkoholi on elämäntapa!

Homer J Simpson
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Siirry siis fabaan.

KappaEdit: Niin no joo, te yksinkertaiset lotraajat voisitte aloittaa hieman fabaa yksinkertaisemmasta nelkytkiloisesta. ;)
Viimeksi muokannut Karu, Ke 08.06.2005 22:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

Kappalainen kirjoitti:Siirry siis fabaan.
FaPaan!? Ei kannata. Jatka LotRia ja aloita vaikka 40k lisäksi (suosittelen 40koota)
j.s.r

Siis kaikkia näitä pelejä minulta löytyy, tosin kaikkia muita on paljon vähemmän... FB... No joo onhan se ihan hieno, mutta enemmän kyllä vannon näihin pyöreä alustaisiin peleihin elikkä Lotr ja 40K
Alkoholi on elämäntapa!

Homer J Simpson
TrollChieftain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TrollChieftain »

Halpa lista. "Vain" 292e 50snt.
Köyhillä ei ole varaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”