"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

tyranideille maastoa

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
shogun

tyranideille maastoa

Viesti Kirjoittaja shogun »

eli mistä ja miten vois tehdä tollasia outoja piikki pylväitä joissa on mitä lie suoli tai mitä ovtkaan.näitä voisi kyllä tilata forgeworldista mutta ovat aika kalliita.siitä ihme jutusta mikä oli workshopin sivulla en pitäny,en sitten yhtään.jos olisi jotakin linkkejä tai kuvia.
kiitos jo etu käteen.
dont drink and drive,be coz u can smoke and fly(tapasi sanoa kerran kunno vanhan mari,rasta,räikeä myssy päässän istuva erittäin tumma neekeri)
Pollari

Re: tyranideille maastoa

Viesti Kirjoittaja Pollari »

shogun kirjoitti:eli mistä ja miten vois tehdä tollasia outoja piikki pylväitä joissa on mitä lie suoli tai mitä ovtkaan.näitä voisi kyllä tilata forgeworldista mutta ovat aika kalliita.siitä ihme jutusta mikä oli workshopin sivulla en pitäny,en sitten yhtään.jos olisi jotakin linkkejä tai kuvia.
kiitos jo etu käteen.
Koitappas haulla löytää jotain.. 100% varma että joku on kysynyt samaa.
shogun

minä en ainaskaan löytäny :/
dont drink and drive,be coz u can smoke and fly(tapasi sanoa kerran kunno vanhan mari,rasta,räikeä myssy päässän istuva erittäin tumma neekeri)
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

shogun kirjoitti:minä en ainaskaan löytäny :/
Hakukriteereinä Maalaus, konverttaus ja maiseman teko ja hakusanana nideille löytyi
tämä.
Viimeksi muokannut DJ_Silverpig, La 18.06.2005 18:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Possu
Feeno

Viesti Kirjoittaja Feeno »

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... ht=tyranid

Tuon ja monta, monta muuta threadia löysi pelkästään sanalla "tyranid" maalaus ja konverttaus alueelta. Yrititkö löytää aiheita hakusanalla selleri taisteluraporteista?

//Kukaan muu koko foorumilla koskaan ei ole kirjoittanut sanaa "selleri" ennen minua (hakusanalla "selleri" ei löytynyt koko foorumilta kuin tämä threadi). Olen imarreltu.
Viimeksi muokannut Feeno, La 18.06.2005 18:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

Viimeisimmässä WD:ssä oli artikkeli niiden tolppien (tai mitä spore chimmeytä tms. ikinä ovatkaan) tekoon.
Possu
Sigge

Viesti Kirjoittaja Sigge »

ota pistaasi pähkinän kuori, ja laita semmonen ripperi hyppäämään sieltä ulos. sprayaa. maalauksen jälkeen sekota liimaa ja jotai väriä (esim. liilaa tai vaal. punaista) ja kaada siitä pähkinästä valumaan sitä. tämän ideana on näyttää juuri kuoriutuvalta tyranidilta ja se liima jutska on sitä nestettä mitä siellä munassa on
tuollainen oli tehty jossakin white dwarffissa. en muista numeroa
"sanon vain yhden sanan jumala pelastakoon nuo ukot :D" -Lari42
"Ostan dwarffeja!Maalattuina tai maalattuina pistäkää yv:tä!" -dwarffer
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

294, Rules of Engagement-artikkelin osio, jossa näytettiin GW:n työntekijöiden luomia kohdemerkkejä.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

osta polystreeniuretaani-vaahtoa. Ota vaneeri ja pursota sitä joka paikkaan. Tee siitä vain seiniä ja pylväitä ja mitä-ikinä. Muutama pähkinän kuori nurkkiin. Sitten musta spray, punaista ja violettia drybrush, sitten spray lakkaa päälle ja voilá! Tyranid hive jossa marineillakin muuttuvat pöksyt kosteiksi.
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
shogun

tuo kuoriutumis juttu on loistava!!!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”