tyranideille maastoa
tyranideille maastoa
eli mistä ja miten vois tehdä tollasia outoja piikki pylväitä joissa on mitä lie suoli tai mitä ovtkaan.näitä voisi kyllä tilata forgeworldista mutta ovat aika kalliita.siitä ihme jutusta mikä oli workshopin sivulla en pitäny,en sitten yhtään.jos olisi jotakin linkkejä tai kuvia.
kiitos jo etu käteen.
kiitos jo etu käteen.
dont drink and drive,be coz u can smoke and fly(tapasi sanoa kerran kunno vanhan mari,rasta,räikeä myssy päässän istuva erittäin tumma neekeri)
Re: tyranideille maastoa
Koitappas haulla löytää jotain.. 100% varma että joku on kysynyt samaa.shogun kirjoitti:eli mistä ja miten vois tehdä tollasia outoja piikki pylväitä joissa on mitä lie suoli tai mitä ovtkaan.näitä voisi kyllä tilata forgeworldista mutta ovat aika kalliita.siitä ihme jutusta mikä oli workshopin sivulla en pitäny,en sitten yhtään.jos olisi jotakin linkkejä tai kuvia.
kiitos jo etu käteen.
- DJ_Silverpig
Hakukriteereinä Maalaus, konverttaus ja maiseman teko ja hakusanana nideille löytyishogun kirjoitti:minä en ainaskaan löytäny :/
tämä.
Viimeksi muokannut DJ_Silverpig, La 18.06.2005 18:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Possu
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... ht=tyranid
Tuon ja monta, monta muuta threadia löysi pelkästään sanalla "tyranid" maalaus ja konverttaus alueelta. Yrititkö löytää aiheita hakusanalla selleri taisteluraporteista?
//Kukaan muu koko foorumilla koskaan ei ole kirjoittanut sanaa "selleri" ennen minua (hakusanalla "selleri" ei löytynyt koko foorumilta kuin tämä threadi). Olen imarreltu.
Tuon ja monta, monta muuta threadia löysi pelkästään sanalla "tyranid" maalaus ja konverttaus alueelta. Yrititkö löytää aiheita hakusanalla selleri taisteluraporteista?
//Kukaan muu koko foorumilla koskaan ei ole kirjoittanut sanaa "selleri" ennen minua (hakusanalla "selleri" ei löytynyt koko foorumilta kuin tämä threadi). Olen imarreltu.
Viimeksi muokannut Feeno, La 18.06.2005 18:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- DJ_Silverpig
ota pistaasi pähkinän kuori, ja laita semmonen ripperi hyppäämään sieltä ulos. sprayaa. maalauksen jälkeen sekota liimaa ja jotai väriä (esim. liilaa tai vaal. punaista) ja kaada siitä pähkinästä valumaan sitä. tämän ideana on näyttää juuri kuoriutuvalta tyranidilta ja se liima jutska on sitä nestettä mitä siellä munassa on
tuollainen oli tehty jossakin white dwarffissa. en muista numeroa
tuollainen oli tehty jossakin white dwarffissa. en muista numeroa
"sanon vain yhden sanan jumala pelastakoon nuo ukot
" -Lari42
"Ostan dwarffeja!Maalattuina tai maalattuina pistäkää yv:tä!" -dwarffer
"Ostan dwarffeja!Maalattuina tai maalattuina pistäkää yv:tä!" -dwarffer
- Omenapoika
osta polystreeniuretaani-vaahtoa. Ota vaneeri ja pursota sitä joka paikkaan. Tee siitä vain seiniä ja pylväitä ja mitä-ikinä. Muutama pähkinän kuori nurkkiin. Sitten musta spray, punaista ja violettia drybrush, sitten spray lakkaa päälle ja voilá! Tyranid hive jossa marineillakin muuttuvat pöksyt kosteiksi.
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa