"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

auttakaa valitteen armeija!

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
asdasdadasa

auttakaa valitteen armeija!

Viesti Kirjoittaja asdasdadasa »

olen miettinyt kauan aikaa jo minkä armeijan aloitan seuraavaksi...enkä millään osaa päättää.
olen siis kerännyt ennen ig:tä ja space marineita joten jotain vähän erillaista ja en ala keräämään varmasti eldareita(kumpaakaan) enkä huntereita
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Örkit olisivat aika erilaisia mariineihin ja eldareihin nähden. Tyyliä ja asennetta on noin 7767 kertaa enemmän, ukoista saa helposti ja hauskasti näyttäviä ja pelitehopotentiaalia piisaa.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Vilkaises tätä.

Örkit ovat erilaisia, samoin ovat Tyrkyt.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Leksa

Viesti Kirjoittaja Leksa »

Totta. örkeissä on sitä jotakin. Siinä on ihan erilainen fiilis kuin mariineilla, kun 30 örkkiä hyppää kerralla viattoman eldarilauman niskaan ja tekee näistä silppua.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Leksa kirjoitti:kun 30 örkkiä hyppää kerralla viattoman eldarilauman niskaan ja tekee näistä silppua.
Öh, pääseekös örkit joskus eldareiden ihollekin? Itse yleensä ammun ne harvalukuiset suippokorvat pöydältä, ei sinne jää ketään lähistelemään ;o).
Armoletti

Viesti Kirjoittaja Armoletti »

No itse kerään TAU:ta eli annan ääneni sille. :)
Tosin armeija voi olla erittäin tylsä , mutta kun kehittää persoonnallisen joukon...
In the dark future there is only one flicker of light.
For the Greater Good.
Leksa

Viesti Kirjoittaja Leksa »

Grond kirjoitti:
Leksa kirjoitti:kun 30 örkkiä hyppää kerralla viattoman eldarilauman niskaan ja tekee näistä silppua.
Öh, pääseekös örkit joskus eldareiden ihollekin? Itse yleensä ammun ne harvalukuiset suippokorvat pöydältä, ei sinne jää ketään lähistelemään ;o).
Entäs sitten jos pelaa KoS:silla ja koko armeija liikkuu 24" vuorossa? c(: Ampumisaikaa jää huomattavasti vähemmän.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Leksa kirjoitti:Entäs sitten jos pelaa KoS:silla ja koko armeija liikkuu 24" vuorossa? c(: Ampumisaikaa jää huomattavasti vähemmän.
Käsitit kaiketi väärinpäin. Tarkoitin, että ammun örkeilläni ne eldarit pois pöydältä, ei niitä tarvitse edes käydä lyömässä. Viime JCL:ssä otin massacrevoiton Ulthwesta, ja koko pelissä tapahtui yksi lähitaistelu, kun wraithlord tuli uhoamaan groteilleni. Eikä KoSillakaan mikään hätä ole eldareiden päälle mennä, niillehän sitä dakkaa vasta saakin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”