auttakaa valitteen armeija!
-
asdasdadasa
auttakaa valitteen armeija!
olen miettinyt kauan aikaa jo minkä armeijan aloitan seuraavaksi...enkä millään osaa päättää.
olen siis kerännyt ennen ig:tä ja space marineita joten jotain vähän erillaista ja en ala keräämään varmasti eldareita(kumpaakaan) enkä huntereita
olen siis kerännyt ennen ig:tä ja space marineita joten jotain vähän erillaista ja en ala keräämään varmasti eldareita(kumpaakaan) enkä huntereita
Entäs sitten jos pelaa KoS:silla ja koko armeija liikkuu 24" vuorossa? c(: Ampumisaikaa jää huomattavasti vähemmän.Grond kirjoitti:Öh, pääseekös örkit joskus eldareiden ihollekin? Itse yleensä ammun ne harvalukuiset suippokorvat pöydältä, ei sinne jää ketään lähistelemään ;o).Leksa kirjoitti:kun 30 örkkiä hyppää kerralla viattoman eldarilauman niskaan ja tekee näistä silppua.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Käsitit kaiketi väärinpäin. Tarkoitin, että ammun örkeilläni ne eldarit pois pöydältä, ei niitä tarvitse edes käydä lyömässä. Viime JCL:ssä otin massacrevoiton Ulthwesta, ja koko pelissä tapahtui yksi lähitaistelu, kun wraithlord tuli uhoamaan groteilleni. Eikä KoSillakaan mikään hätä ole eldareiden päälle mennä, niillehän sitä dakkaa vasta saakin.Leksa kirjoitti:Entäs sitten jos pelaa KoS:silla ja koko armeija liikkuu 24" vuorossa? c(: Ampumisaikaa jää huomattavasti vähemmän.