Imperial Guard Heavy Weapons Team (kommentteja!)
Imperial Guard Heavy Weapons Team (kommentteja!)
Tällaisen maalailin ihan pelifiguksi jokin aika sitten. Lienee IG-jalkaväestäni maalauksellisesti parhaimmistoa. Olen maalannut pari-kolme vuotta, mikä toivottavasti näkyy. Olen melko uusi IG-kenraali, vaihdoin nelisen kuukautta sitten esikoisestani Eldareista.
Saisiko kommentteja ja paranteluehdotuksia? Ennen kuin sanotte: tiedän, mattalakkaa tuli liikaa ja figu kiiltää. Itse lakka on kyllä hyvälaatuista (ei kiillä), ja nyt olikin vika käyttäjässä.
Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3
Kuva 4
Saisiko kommentteja ja paranteluehdotuksia? Ennen kuin sanotte: tiedän, mattalakkaa tuli liikaa ja figu kiiltää. Itse lakka on kyllä hyvälaatuista (ei kiillä), ja nyt olikin vika käyttäjässä.
Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3
Kuva 4
Pelaan IG:llä olen siis saletisti hot.
-
asdasdadasa
Itse figuista ei ole pahaa sanottavaa, eikä lakkakaan ainakaan minua häritse. Tämä toisaalta voi johtua myös omista mieltymyksistäni... 
Toisaalta alusta... miten tuon olet tehnyt? Kivet ovat ihan kivoja, mutta tuossa "hiekassa" saisi olla enemmän tekstuuria. Tasaiseksi pinnaksi siinä on liikaa sävyvaihtelua.
Toisaalta alusta... miten tuon olet tehnyt? Kivet ovat ihan kivoja, mutta tuossa "hiekassa" saisi olla enemmän tekstuuria. Tasaiseksi pinnaksi siinä on liikaa sävyvaihtelua.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
- figunarkki