"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Imperial Guard Heavy Weapons Team (kommentteja!)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Nollie

Imperial Guard Heavy Weapons Team (kommentteja!)

Viesti Kirjoittaja Nollie »

Tällaisen maalailin ihan pelifiguksi jokin aika sitten. Lienee IG-jalkaväestäni maalauksellisesti parhaimmistoa. Olen maalannut pari-kolme vuotta, mikä toivottavasti näkyy. Olen melko uusi IG-kenraali, vaihdoin nelisen kuukautta sitten esikoisestani Eldareista.

Saisiko kommentteja ja paranteluehdotuksia? Ennen kuin sanotte: tiedän, mattalakkaa tuli liikaa ja figu kiiltää. Itse lakka on kyllä hyvälaatuista (ei kiillä), ja nyt olikin vika käyttäjässä.

Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3
Kuva 4
Pelaan IG:llä olen siis saletisti hot.
Than

Viesti Kirjoittaja Than »

Ihan kivoja peli figuja käyvät kentällä ihan hyvin, mutta mutta tuo lakka kyllä sitten valittetavasti kiiltä niin paljon että että... No nuo housut ja paita niin niissä on ehkä liian tummasti korostettu nuo syvemmä kohdat, kuiteskin koulu arvosana 7 jos lakka ei kiiltäsi olisi ainakin 8.
asdasdadasa

Viesti Kirjoittaja asdasdadasa »

ton ukon repussa kiinni oleva kranu on maalattu kuten eräässä hyvin tunnetussa nettipelissä(ette arvaa varmaan:)) muuten ihan siisti mutta piipussa kiilto oli hiukan hassu.
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Itse figuista ei ole pahaa sanottavaa, eikä lakkakaan ainakaan minua häritse. Tämä toisaalta voi johtua myös omista mieltymyksistäni... :)

Toisaalta alusta... miten tuon olet tehnyt? Kivet ovat ihan kivoja, mutta tuossa "hiekassa" saisi olla enemmän tekstuuria. Tasaiseksi pinnaksi siinä on liikaa sävyvaihtelua.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Ihan tyylikäs, kuhan muistaa ajatella, että nuo tyypit ovat PVC-vaatteissa.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
saggoth

Viesti Kirjoittaja saggoth »

hienoja, mutta kiilto häiritsee varsinkin vaatteissa.
oi rouva te, voimmeko me, suunnistaa tanssiparketille. otsalamppuni, voit sammuttaa, jos humppa alkaa uuvuttaa.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

pelikentällä mukava ilmestys. Harmi vain tuo kiilto.
shiwan8

Viesti Kirjoittaja shiwan8 »

Edellisiä toistaen: Lakka tökkii.
Jos haluat väitellä asiasta, pistä yv. Jos pistän vastakommentin tänne niin aihe suljetaan välittömästi. Such is life.
MacKeke

Viesti Kirjoittaja MacKeke »

En ole varma, mutta kannattaisi porata piiput, jos et ole niin tehnyt jo (kuvassa ei näy) Kokonaisuus on ihan hieno (paitsi se lakka)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”