Aloittelijalla on Space Marinien codexin L-ase lista hukassa
Aloittelijalla on Space Marinien codexin L-ase lista hukassa
Sain juuri Space Marienien codexin ja huomasin wargearissa useita lähitaisteluaseita mutta missään koko kirjasesta ei löytynyt niiden tietoja. Voisitteko kertoa millä sivulla ne ovat jos olen erehtynyt ja jos ne ovat jossain muualla, niin missä?
Bep.
- Lihamestari
- figunarkki
- Varjonkutoja
Re: Aloittelijalla on Space Marinien codexin L-ase lista huk
Dariel kirjoitti:Sain juuri Space Marienien codexin ja huomasin wargearissa useita lähitaisteluaseita mutta missään koko kirjasesta ei löytynyt niiden tietoja. Voisitteko kertoa millä sivulla ne ovat jos olen erehtynyt ja jos ne ovat jossain muualla, niin missä?
ööö...ja mitenkähän tämä on mahdollista kyllä spacemarineiden codexissa pitäisi tiedot olla kaikille...mitä minä olen perehtynyt siihen...toisin kuin joittenkin örkkien ampuma aseet jotka eivät löydy koko codexista...piti kattoo sääntökirjasta
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
-
Stenvall
Re: Aloittelijalla on Space Marinien codexin L-ase lista huk
Omituista, ainakaan minun codexi ei kerro esim. power fistin sääntöjä.Shadow Weaver kirjoitti:Dariel kirjoitti:Sain juuri Space Marienien codexin ja huomasin wargearissa useita lähitaisteluaseita mutta missään koko kirjasesta ei löytynyt niiden tietoja. Voisitteko kertoa millä sivulla ne ovat jos olen erehtynyt ja jos ne ovat jossain muualla, niin missä?
ööö...ja mitenkähän tämä on mahdollista kyllä spacemarineiden codexissa pitäisi tiedot olla kaikille...mitä minä olen perehtynyt siihen...toisin kuin joittenkin örkkien ampuma aseet jotka eivät löydy koko codexista...piti kattoo sääntökirjasta
- Varjonkutoja
Lähisaseillahan ei varsinaisesti ole omia, yksittäisiä sääntöjään, vaan kaikki lukeutuvat johonkin sääntökirjassa esitettyyn aseryhmään, josta löytyy sille sovitetut säännöt. Itsenäisten aseiden säännöt löytyvät sitä käyttävän joukkueen Codexista, mutta aseryhmien (lähisaseiden siis) säännöt löytyvät kaikki sääntökirjasta.
GW ajatellut että turha laittaa säännöt erikseen kaikkiin Codexeihin kun ne löytyvät jo Teh Raapustuksesta
GW ajatellut että turha laittaa säännöt erikseen kaikkiin Codexeihin kun ne löytyvät jo Teh Raapustuksesta
"I´m being.......Moderated!" - Grond
- The Captain
- Valvoja
Näinpä. GW:ltä kesti 14 vuotta 40K:n parissa tajuta tämä... Universal special rules on paras edistysaskel figukulttuurille sitten pussitetun (pian purkitetun) hiekan. Kun nyt yrittäsivät hillitä niitä "this is an exception to the universal special rule" -sää(n)töjään...Garoth kirjoitti:Jep, kun viitataan aina Sääntökirjaan, vältetään sellaista tilannetta, että eri codexeihin tulisi vahingossa erilainen muoto säännöstä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.