"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Aloittelijalla on Space Marinien codexin L-ase lista hukassa

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Darius

Aloittelijalla on Space Marinien codexin L-ase lista hukassa

Viesti Kirjoittaja Darius »

Sain juuri Space Marienien codexin ja huomasin wargearissa useita lähitaisteluaseita mutta missään koko kirjasesta ei löytynyt niiden tietoja. Voisitteko kertoa millä sivulla ne ovat jos olen erehtynyt ja jos ne ovat jossain muualla, niin missä?
Bep.
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Sääntökirjassa.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Codeksissahan mainitaan että statit löytyy sääntökirjasta, ja jos et raam...ysk... sääntökirjaa omista niin heti hankkimaan.
Varjonkutoja

Re: Aloittelijalla on Space Marinien codexin L-ase lista huk

Viesti Kirjoittaja Varjonkutoja »

Dariel kirjoitti:Sain juuri Space Marienien codexin ja huomasin wargearissa useita lähitaisteluaseita mutta missään koko kirjasesta ei löytynyt niiden tietoja. Voisitteko kertoa millä sivulla ne ovat jos olen erehtynyt ja jos ne ovat jossain muualla, niin missä?

ööö...ja mitenkähän tämä on mahdollista kyllä spacemarineiden codexissa pitäisi tiedot olla kaikille...mitä minä olen perehtynyt siihen...toisin kuin joittenkin örkkien ampuma aseet jotka eivät löydy koko codexista...piti kattoo sääntökirjasta
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Stenvall

Re: Aloittelijalla on Space Marinien codexin L-ase lista huk

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Shadow Weaver kirjoitti:
Dariel kirjoitti:Sain juuri Space Marienien codexin ja huomasin wargearissa useita lähitaisteluaseita mutta missään koko kirjasesta ei löytynyt niiden tietoja. Voisitteko kertoa millä sivulla ne ovat jos olen erehtynyt ja jos ne ovat jossain muualla, niin missä?

ööö...ja mitenkähän tämä on mahdollista kyllä spacemarineiden codexissa pitäisi tiedot olla kaikille...mitä minä olen perehtynyt siihen...toisin kuin joittenkin örkkien ampuma aseet jotka eivät löydy koko codexista...piti kattoo sääntökirjasta
Omituista, ainakaan minun codexi ei kerro esim. power fistin sääntöjä.
Varjonkutoja

Viesti Kirjoittaja Varjonkutoja »

jaaps...totta se kylläkin puuttuu...ja tietenkin myös power weaponkin puuttuu...
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
DJ Affena

Viesti Kirjoittaja DJ Affena »

Lähisaseillahan ei varsinaisesti ole omia, yksittäisiä sääntöjään, vaan kaikki lukeutuvat johonkin sääntökirjassa esitettyyn aseryhmään, josta löytyy sille sovitetut säännöt. Itsenäisten aseiden säännöt löytyvät sitä käyttävän joukkueen Codexista, mutta aseryhmien (lähisaseiden siis) säännöt löytyvät kaikki sääntökirjasta.

GW ajatellut että turha laittaa säännöt erikseen kaikkiin Codexeihin kun ne löytyvät jo Teh Raapustuksesta
"I´m being.......Moderated!" - Grond
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Jep, kun viitataan aina Sääntökirjaan, vältetään sellaista tilannetta, että eri codexeihin tulisi vahingossa erilainen muoto säännöstä.
Phil Kelly says "No!"
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Garoth kirjoitti:Jep, kun viitataan aina Sääntökirjaan, vältetään sellaista tilannetta, että eri codexeihin tulisi vahingossa erilainen muoto säännöstä.
Näinpä. GW:ltä kesti 14 vuotta 40K:n parissa tajuta tämä... Universal special rules on paras edistysaskel figukulttuurille sitten pussitetun (pian purkitetun) hiekan. Kun nyt yrittäsivät hillitä niitä "this is an exception to the universal special rule" -sää(n)töjään...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”