"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mikä joukkue minulle?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Kreeco

Mikä joukkue minulle?

Viesti Kirjoittaja Kreeco »

Mikä joukkue sopisi minulle?Minulla ei ole vielä yhtään warhammeria...Olisko 40.000 parempia kuin vanhat?No kumminkin,jos alan keräilemään warhammereita,niin mikä joukkueen ottaisin?Sen pitää olla hyvä taistelemaan,enkä halua örkkejä enkä Empirejä...
Kreeco
k3kkuli

Viesti Kirjoittaja k3kkuli »

liskoja suosittelen (ja muut ovat tietty erimieltä)
TonTTu

Viesti Kirjoittaja TonTTu »

Kreeco rohkeasti vaan GW:n sivuille kattelemaan figujen ulkonäköä ja sieltä päättämään millä aloitat. Parhaimpia tapoja aloittaa.
Hyvä maku on vain luovuuden puutetta. Bulgarialainen Seksipeto.
k3kkuli

Viesti Kirjoittaja k3kkuli »

niin joo lainaa kirjastosta White Dwarf-lehtiä ja selaa, katsele kuvia jne. Näin muistaakseni itse aloitin
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Armeijanvalintaopas
Toinen armeijanvalintaopas

Haluatko ihan varmasti, että me päätämme asian puolestasi? Tuskin haluat, joten tee päätös ihan itse.
Kaskelo

Viesti Kirjoittaja Kaskelo »

Oletko lukenut tämän ja tämän?

Älkää hirttäkö mua nyt palleista kattoon mutta monesko tämmöinen tämä kysely oli?

Jugedit:aloitin kirjoittamaan toisen(Quetzlin viestin jälkeen) viestin jälkeen ja tähän väliin oli jo laitettu noin monta viestiä ohhoh olempa hidas
Huoooooh.. Sotu tämä ihana elämän pilaus paikka.. Pitää sitä taas alottaa täällä käyminen.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Kreeco, mitä ideaa on lähetellä näitä täysin turhia viestejä, jotka ovat täydellisiä kliseitä ja jotka saavat 99% varmuudella sen lukon viiteen minuuttiin? Grond ei ehdi kohta enää lukottamaan kaikkia ;) Sitä paitsi turhien lukkojen ottaminen on kielletty säännöissäkin.

Ja jos taisteluvoimaa haluaa, niin kannattaa ottaa ogret.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”