Mikä joukkue minulle?
Mikä joukkue minulle?
Mikä joukkue sopisi minulle?Minulla ei ole vielä yhtään warhammeria...Olisko 40.000 parempia kuin vanhat?No kumminkin,jos alan keräilemään warhammereita,niin mikä joukkueen ottaisin?Sen pitää olla hyvä taistelemaan,enkä halua örkkejä enkä Empirejä...
Kreeco
-
Stenvall
Armeijanvalintaopas
Toinen armeijanvalintaopas
Haluatko ihan varmasti, että me päätämme asian puolestasi? Tuskin haluat, joten tee päätös ihan itse.
Toinen armeijanvalintaopas
Haluatko ihan varmasti, että me päätämme asian puolestasi? Tuskin haluat, joten tee päätös ihan itse.
Oletko lukenut tämän ja tämän?
Älkää hirttäkö mua nyt palleista kattoon mutta monesko tämmöinen tämä kysely oli?
Jugedit:aloitin kirjoittamaan toisen(Quetzlin viestin jälkeen) viestin jälkeen ja tähän väliin oli jo laitettu noin monta viestiä ohhoh olempa hidas
Älkää hirttäkö mua nyt palleista kattoon mutta monesko tämmöinen tämä kysely oli?
Jugedit:aloitin kirjoittamaan toisen(Quetzlin viestin jälkeen) viestin jälkeen ja tähän väliin oli jo laitettu noin monta viestiä ohhoh olempa hidas
Huoooooh.. Sotu tämä ihana elämän pilaus paikka.. Pitää sitä taas alottaa täällä käyminen.
Kreeco, mitä ideaa on lähetellä näitä täysin turhia viestejä, jotka ovat täydellisiä kliseitä ja jotka saavat 99% varmuudella sen lukon viiteen minuuttiin? Grond ei ehdi kohta enää lukottamaan kaikkia
Sitä paitsi turhien lukkojen ottaminen on kielletty säännöissäkin.
Ja jos taisteluvoimaa haluaa, niin kannattaa ottaa ogret.
Ja jos taisteluvoimaa haluaa, niin kannattaa ottaa ogret.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha