Maroille undividedin merkki on aika kiva, eikä se Crom mikään huono ole, ehei.
Ja Pamp-pu, muista hankkia tämä marojesi pomoksi. Vanhempi Boris oli 36mm skaalaa, ja tuo on sitäkin isompi vielä
Kyllä Teräsbetoni-vikut voittavat ilkosillaan juoksentelevan pers-erkit, mielestäni. Vanhemmat saattaisivat katsoa pitkään kun tuot kotiisi paketillisen alastomia, miesvikuureja.Goblinisti kirjoitti:sillä niitä GWn sukkahousuihin pukeutuvia Teräsbetoni-figujahan en käytä, mielummin olen kokonaan ilman.
Ja mitäs vikaa Teräsbetonissa on?Thelacan kirjoitti:Kyllä Teräsbetoni-vikut voittavat ilkosillaan juoksentelevan pers-erkit, mielestäni. Vanhemmat saattaisivat katsoa pitkään kun tuot kotiisi paketillisen alastomia, miesvikuureja.Goblinisti kirjoitti:sillä niitä GWn sukkahousuihin pukeutuvia Teräsbetoni-figujahan en käytä, mielummin olen kokonaan ilman.
Korjaa jos olen väärässä, mutta eikös teräsbetoni ole se bändi jossa on puolialastomia luikkuja, ei siis mitään lihasmiehiä.Goblinisti kirjoitti:Ei mitään.
Figut vain ovat IMO rumia ja näyttävät Teräsbetonin häiskiltä. Piste.
Vaikka en Goblinistio olekaan voin kertoa että juuri ne laihat luikut ilman paitaa ovat Teräsbetoni, vaikka mieluummin sellainen kuin Roctumin laulaja tai kuka muukaan siitä bändistäjamopower kirjoitti:Korjaa jos olen väärässä, mutta eikös teräsbetoni ole se bändi jossa on puolialastomia luikkuja, ei siis mitään lihasmiehiä.Goblinisti kirjoitti:Ei mitään.
Figut vain ovat IMO rumia ja näyttävät Teräsbetonin häiskiltä. Piste.