"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Onko Kaaoksen jalkamaraudereille käyttöä?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Marat ovat parhaimmillaan siinä 20 modelin joukossa, tarpeeksi äijiä vähän kestämään ampumista ja ynnä muut tutut combat resot. Full commandi ei ole huono, 25 pistettä. Ja etenkin jos on great weaponit aseina niin kämppiöni on melkein ehdoton. Sillä jos siihen ei erikseen kohdisteta iskuja pääsee se aina lyömään takaisin.

Maroille undividedin merkki on aika kiva, eikä se Crom mikään huono ole, ehei.
Ja Pamp-pu, muista hankkia tämä marojesi pomoksi. Vanhempi Boris oli 36mm skaalaa, ja tuo on sitäkin isompi vielä :D. Pystyt selittämään sen 4+ saven myös ihan hyvin ;).
- Kynä-ääliö
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Itsekin olen viimeaikoina miettinyt maraudereiden käyttöä ja päätynyt seuraaviin ratkaisuihin:

16 marauderia, ei lisäyksiä. Hinta 80 pistettä, käytetään kuten goblineita tai koiria, omaavat kuitenkin täydet rivibonukset jos niihin ei kohdisteta tulitusta, jolloin kuolevatkin kuin kärpäset.

25 marauderia kilvillä, täydet komennot. Hinta 175 eli huomattavasti kalliimpaa tavaraa, kuitenkin kohtuu huokea kaaoksen joukoksi. Toimivat isona jalkablokkina joka voittanee taisteluja tuettuna.

20 marauderia kilvillä ja haarniskoilla täydellä komennolla. Hinta 165. Kestänee rynnäköitä jos bsb on lähellä, jalkasankarilla jo melko tehokas.

16 marauderia flaileilla ja lipulla. 106 pistettä ja toimii houkuttimena helppoja lippupisteitä hamuaville yksiköille. Tämän tuhoutuessa hilpariwarrioirit saavat rynnäkön sisään (Slaaneshin merkillä ei paniikki ole huolena) lippupisteitä haluavaan yksikköön.

Lisäksi tietty koiria ja hevosmaraudereja, pienempiä blokkeja warruja ja kärryjä (jalkaväkiarmeijaa varten). Jos listaksi valitaan Archaon´s Horde, säästää komentoryhmissä jonkin verran.
Galleriaan pääsee tästä.
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Ajattelin Isoa Karttua lähinnä siksi, että hienoilla Foundryn pererkki-figuilla on ne, sillä niitä GWn sukkahousuihin pukeutuvia Teräsbetoni-figujahan en käytä, mielummin olen kokonaan ilman. Voisihan tietysti testata konffaajan kykyjään ja vaihtaa käsien asennot toisiksi rautasahan, viilan ja Milliputin avulla. Kilviksi sitten örkkien kilvet, joihin sotketaan Nurglen logo.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Goblinisti kirjoitti:sillä niitä GWn sukkahousuihin pukeutuvia Teräsbetoni-figujahan en käytä, mielummin olen kokonaan ilman.
Kyllä Teräsbetoni-vikut voittavat ilkosillaan juoksentelevan pers-erkit, mielestäni. Vanhemmat saattaisivat katsoa pitkään kun tuot kotiisi paketillisen alastomia, miesvikuureja. ;)
- Kynä-ääliö
Goblinisti
Viesti:

Katsokoot. ;)
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Thelacan kirjoitti:
Goblinisti kirjoitti:sillä niitä GWn sukkahousuihin pukeutuvia Teräsbetoni-figujahan en käytä, mielummin olen kokonaan ilman.
Kyllä Teräsbetoni-vikut voittavat ilkosillaan juoksentelevan pers-erkit, mielestäni. Vanhemmat saattaisivat katsoa pitkään kun tuot kotiisi paketillisen alastomia, miesvikuureja. ;)
Ja mitäs vikaa Teräsbetonissa on?
Goblinisti
Viesti:

Ei mitään.

Figut vain ovat IMO rumia ja näyttävät Teräsbetonin häiskiltä. Piste.

Kyllä alastomat barbaarit ovat vain tyylikkäämpiä, omituisempia ja ennen kaikkea metallisia.

Olisiko hra. Kappalaisella, tai ylipäätään kellään mitään sanottavaa itse aiheeseen. Alkaa mennä asittomuuksiin.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Goblinisti kirjoitti:Ei mitään.

Korjaa jos olen väärässä, mutta eikös teräsbetoni ole se bändi jossa on puolialastomia luikkuja, ei siis mitään lihasmiehiä.
Chaos marauderien lihakset ovat kasvaneet kun niillä on ollut niin kylmä pohjoisessa, että on pakko liikkua ja urheilla jatkuvasti.

Ei varmaankaan olisi huonokaan idea konvertoida marauderit empiren ai bretonnian jalkafiguista kuvastaen kaaoksen palvontaan langenneita keisarikunnan/kislevin/bretonnian ihmisiä.
Badruk ´eadsplitta

Viesti Kirjoittaja Badruk ´eadsplitta »

jamopower kirjoitti:
Goblinisti kirjoitti:Ei mitään.

Korjaa jos olen väärässä, mutta eikös teräsbetoni ole se bändi jossa on puolialastomia luikkuja, ei siis mitään lihasmiehiä.
Vaikka en Goblinistio olekaan voin kertoa että juuri ne laihat luikut ilman paitaa ovat Teräsbetoni, vaikka mieluummin sellainen kuin Roctumin laulaja tai kuka muukaan siitä bändistä
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Ah Stunkman ja The Beast <3

Roctum on kovis, itse näin kyseiset herrat elävänä viime syksynä, taisi olla "pitissä" ehkä viisi ihmistä lisäkseni. :)

Ja sitten orastavan off topicin ohjista kiinni.
Marauderit on lähestulkoon pakollisia kentällä jos meinaa armeijaansa chaos warrioeja. Kallis liha kaipaa halpaa lihaaa tuekseen, ettei kallis liha jää yksin. Tietenkin tämä voi hoitaa beast herdeillä, muttei ne special paikatkaan loiputtomiin riitä.
Goblinisti
Viesti:

No, jos ei tehdä tästä tällaista. En hauku Teräsbetonia, heidän musiikkinsa on ilmiömäisen hyvää, jne. Piste! Tajuatko, PISTE!

Get it?

EDIT: Aavemmaista, joku moderaattoreista on käynyt siivoamassa topikkin.
Ironlord

Viesti Kirjoittaja Ironlord »

Ne ovat hyviä pidättelemään vihun joukkoja. Pelaan itse WFB khornella ja marauderit ovat esiintyneet edukseen joka taistelussa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”