Brettien bsb:n varustuksesta
Brettien bsb:n varustuksesta
Lähtötilanne on seuraava: bsb:llä Banner of the Lady ja Warhorse. Mutta saako sille ottaa shieldiä tai lancea? Armybookissa ei rajoiteta itemien kohdalla mitään, mutta joku täällä sai pääni pyörälle kertomalla, että sille saa ottaa mitään ylimääräistä. Enkä puhu macig itemeistä vaan ihan niistä tavallisista.
Tällästä tänää,
Huomenna jotain muuta.
Huomenna jotain muuta.
- Lihamestari
Re: Brettien bsb:n varustuksesta
Rinkeli kirjoitti:Lähtötilanne on seuraava: bsb:llä Banner of the Lady ja Warhorse. Mutta saako sille ottaa shieldiä tai lancea? Armybookissa ei rajoiteta itemien kohdalla mitään, mutta joku täällä sai pääni pyörälle kertomalla, että sille saa ottaa mitään ylimääräistä. Enkä puhu macig itemeistä vaan ihan niistä tavallisista.
Bretonnian armeijakirja, sivu 67, oikea palkki, Army Battle Standard kirjoitti: He may not be given any extra equipment, except for a Barded Warhorse or a Royal Pegasus.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- Half-breed
- puolisukeltaja
-
ComboBreaker
No eikös pitsi ole enemmän haltioiden juttu?(lace=pitsiComboBreaker kirjoitti:meidän bretti pelaaja jos harrastaa duty+war banner yhdistelmää niinku lacessa ei tarpeeksi tehoa olisi... bretti pelaajat saa sapen kiehumaan:)
Mutta tuo nyt sattuu olemaan vain yksi tehokkaimmista komboista, mitä BSB saa, vaikka nykyään olenkin alkanut suosimaan myös duty+sword of might komboa, koska siten BSB saa lisää lyöntivoimaa ja on hiukan halvempi ja tehoaa myös ethrealeja vastaan.
The Grail Vow? Sillä tapetaan ne Etherealit samoin. Saat vielä sen Warbannerinkin sinne.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
- Lihamestari
Ja lisäksi silloin ei voida liittyä kuin Grail Knighteihin, joihin itse mieluummin olisin tunkemassa Kenraaliani.Jos kirjoitti:Kyllähän sen Grail vowin voi ottaa mutta se on vaan aika kallis juttu ja iskuteho ei nouse sen avulla.elector kirjoitti:The Grail Vow? Sillä tapetaan ne Etherealit samoin. Saat vielä sen Warbannerinkin sinne.
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Kertoisitko mistä löydän tämän säännön bretonnian kirjasta? Minun kirjani kun vain kieltää questing- ja knights -vow charrujen liittymisen grail vow-yksikköön.Lihamestari kirjoitti:
Ja lisäksi silloin ei voida liittyä kuin Grail Knighteihin, joihin itse mieluummin olisin tunkemassa Kenraaliani.
Viimeksi muokannut Janson, La 16.07.2005 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
- Lihamestari
Lukihäiriö?Janson kirjoitti:Kertoisitko mistä löydän säännön bretonnian kirjasta? Minun kirjani kun vain kieltää questing- ja knights -vow charrujen liittymisen grail vow-yksikköön.Lihamestari kirjoitti:
Ja lisäksi silloin ei voida liittyä kuin Grail Knighteihin, joihin itse mieluummin olisin tunkemassa Kenraaliani.
Edit:/ Syytän puusilmiäni. Tai sitten olen itse lukihäiriöinen. Niinkun minä jostain bretonnialaisista tajuasin.
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?