"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Brettien bsb:n varustuksesta

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Rinkeli

Brettien bsb:n varustuksesta

Viesti Kirjoittaja Rinkeli »

Lähtötilanne on seuraava: bsb:llä Banner of the Lady ja Warhorse. Mutta saako sille ottaa shieldiä tai lancea? Armybookissa ei rajoiteta itemien kohdalla mitään, mutta joku täällä sai pääni pyörälle kertomalla, että sille saa ottaa mitään ylimääräistä. Enkä puhu macig itemeistä vaan ihan niistä tavallisista.
Tällästä tänää,
Huomenna jotain muuta.
Lihamestari

Re: Brettien bsb:n varustuksesta

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Rinkeli kirjoitti:Lähtötilanne on seuraava: bsb:llä Banner of the Lady ja Warhorse. Mutta saako sille ottaa shieldiä tai lancea? Armybookissa ei rajoiteta itemien kohdalla mitään, mutta joku täällä sai pääni pyörälle kertomalla, että sille saa ottaa mitään ylimääräistä. Enkä puhu macig itemeistä vaan ihan niistä tavallisista.
Bretonnian armeijakirja, sivu 67, oikea palkki, Army Battle Standard kirjoitti: He may not be given any extra equipment, except for a Barded Warhorse or a Royal Pegasus.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Tosin kyllä sille saa ottaa maagisia haarniskoja ja yhden käden maagisia aseita. Tosin kilpiä et voi Bsb:lle ottaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Niin, maagisen lancen sille saa... :roll:

Edit// @Puolisukeltaja; Niinpä...
Viimeksi muokannut Mayhemia, Ma 11.07.2005 18:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Paitsi tietty, kun on maaginen banneri, eli tässä tilanteessa ei saa muuta kuin sen warhorsen.
ComboBreaker

Viesti Kirjoittaja ComboBreaker »

meidän bretti pelaaja jos harrastaa duty+war banner yhdistelmää niinku lacessa ei tarpeeksi tehoa olisi... bretti pelaajat saa sapen kiehumaan:)
Jos

Viesti Kirjoittaja Jos »

ComboBreaker kirjoitti:meidän bretti pelaaja jos harrastaa duty+war banner yhdistelmää niinku lacessa ei tarpeeksi tehoa olisi... bretti pelaajat saa sapen kiehumaan:)
No eikös pitsi ole enemmän haltioiden juttu?(lace=pitsi ;) )

Mutta tuo nyt sattuu olemaan vain yksi tehokkaimmista komboista, mitä BSB saa, vaikka nykyään olenkin alkanut suosimaan myös duty+sword of might komboa, koska siten BSB saa lisää lyöntivoimaa ja on hiukan halvempi ja tehoaa myös ethrealeja vastaan.
elector
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elector »

The Grail Vow? Sillä tapetaan ne Etherealit samoin. Saat vielä sen Warbannerinkin sinne.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
Jos

Viesti Kirjoittaja Jos »

elector kirjoitti:The Grail Vow? Sillä tapetaan ne Etherealit samoin. Saat vielä sen Warbannerinkin sinne.
Kyllähän sen Grail vowin voi ottaa mutta se on vaan aika kallis juttu ja iskuteho ei nouse sen avulla.
Lihamestari

Jos kirjoitti:
elector kirjoitti:The Grail Vow? Sillä tapetaan ne Etherealit samoin. Saat vielä sen Warbannerinkin sinne.
Kyllähän sen Grail vowin voi ottaa mutta se on vaan aika kallis juttu ja iskuteho ei nouse sen avulla.
Ja lisäksi silloin ei voida liittyä kuin Grail Knighteihin, joihin itse mieluummin olisin tunkemassa Kenraaliani.
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Lihamestari kirjoitti:
Ja lisäksi silloin ei voida liittyä kuin Grail Knighteihin, joihin itse mieluummin olisin tunkemassa Kenraaliani.
Kertoisitko mistä löydän tämän säännön bretonnian kirjasta? Minun kirjani kun vain kieltää questing- ja knights -vow charrujen liittymisen grail vow-yksikköön.
Viimeksi muokannut Janson, La 16.07.2005 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Lihamestari

Janson kirjoitti:
Lihamestari kirjoitti:
Kertoisitko mistä löydän säännön bretonnian kirjasta? Minun kirjani kun vain kieltää questing- ja knights -vow charrujen liittymisen grail vow-yksikköön.
Lukihäiriö?

Edit:/ Syytän puusilmiäni. Tai sitten olen itse lukihäiriöinen. Niinkun minä jostain bretonnialaisista tajuasin.
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”