Kumpi liima muoviin?
Kumpi liima muoviin?
Eli kumpi näistä on parempaa:Revell Contacta Professional vai GW:n muoviliima eli "Polystyrene Cement"?
Onko Revellin liima parempaa?
Onko Revellin liima parempaa?
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
3 vuotta vittuilua Sotussa!
- figunarkki
-
Goblinisti
- Viesti:
Itse asiassa se jopa kohtuullisen laadukasta tavaraa. Lisäksi mukana seuraa hauska hedelmäinen tuoksuThelacan kirjoitti:Vaikka minulla ei ole Revellin liimasta niinkään kokemusta, niin enpä tarvi. GW:n muoviliima on aika loisto kamaa. Pikaliimana, eli metalliosien kanssa käytettäväksi kannattaa käyttää Super attakiä.
Ja pienokaiset, ei se GW:n kama ole aina huonoa.
??
mistäs kaupasta voisi saada tuota super atackkia, kun tuolla lahessa asustelen siinä puolenkuunpelien tuntumassa...
(Ehkä Sinooperista tai jostai) ja paljon hintaa tulis?
(Ehkä Sinooperista tai jostai) ja paljon hintaa tulis?
Emperor ei välitä pohja sakasta... Emperor katsoo hengityskoneessaan Onnenpyörää...
Mutta mikäs meillä Daemonhuntereilla on Emperorin kultapojuina...
Mutta mikäs meillä Daemonhuntereilla on Emperorin kultapojuina...
- Kaapelikala
- mieoonmursu
- Viesti:
itse oon aina käyttäny revelin contact professionalia ja hyvin liimaa. ainoo vaan että tuppaa maalin irrottaa(minäkun eka maalaan ja sitten liimaan). super attackia saa melkempä mistä vaan.citymarketista, prismasta, löytötexistä, honkkarista ja kaikista isommmista kaupoista. hinta prismassa on 5,5€ tai jotain siitä läheltä.
käy kotisivuillani täällä