"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kumpi liima muoviin?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Jyrzzä

Kumpi liima muoviin?

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Eli kumpi näistä on parempaa:Revell Contacta Professional vai GW:n muoviliima eli "Polystyrene Cement"?

Onko Revellin liima parempaa?
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Sisius

Viesti Kirjoittaja Sisius »

Revellin on huomattavasti parempaa. Se kiva pitkä ''suutin''. Ja jos muuten selailisit foorumeita niin tästä on jo keskusteltu mm. ''mikä on mielestänne paras liima muoville'' yms. Mutta sanoisin revellin sillä GWn liimat ovat sontaa.
Elrondin Fight Paremmaksi!

Minut tunnettiin? nimellä SacC.
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Onko näissä laadun kannalta huomattavia eroja?
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Ei varmasti laadun mutta hinnan suhteen kyllä. Mielummin kannattaa käyttää Revellin kuin GeeWeen.
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

Pollari kirjoitti:Ei varmasti laadun mutta hinnan suhteen kyllä. Mielummin kannattaa käyttää Revellin kuin GeeWeen.
No purkin laaduissa on selviä eroja. GWn purkki tukkeutuu koko ajan ja sitä pitää tökkiä joka kerta auki kun sitä aikoo käyttää.
Gamecynic

Viesti Kirjoittaja Gamecynic »

Itse olen käyttänyt Revelliä ja toimii kuin ihmisen mieli, liitos on niin hyvä ettei saumapaikkaa meinaa huomatakaan.
(suosittelen myös kokeilemaan Revellin pensseleitä)
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Itse en ole koittanut mutta super attak on kuulemma parasta. Sopii muoviin ja metalliin. Eikä hintakaan ole päätä huimaava.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Vaikka minulla ei ole Revellin liimasta niinkään kokemusta, niin enpä tarvi. GW:n muoviliima on aika loisto kamaa. Pikaliimana, eli metalliosien kanssa käytettäväksi kannattaa käyttää Super attakiä.
Ja pienokaiset, ei se GW:n kama ole aina huonoa.
- Kynä-ääliö
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Thelacan kirjoitti:Vaikka minulla ei ole Revellin liimasta niinkään kokemusta, niin enpä tarvi. GW:n muoviliima on aika loisto kamaa. Pikaliimana, eli metalliosien kanssa käytettäväksi kannattaa käyttää Super attakiä.
Ja pienokaiset, ei se GW:n kama ole aina huonoa.
Itse asiassa se jopa kohtuullisen laadukasta tavaraa. Lisäksi mukana seuraa hauska hedelmäinen tuoksu ;) Revell vain on riittoisampaa ja ainakin suhteessa halvempaa.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Shaikujin

??

Viesti Kirjoittaja Shaikujin »

mistäs kaupasta voisi saada tuota super atackkia, kun tuolla lahessa asustelen siinä puolenkuunpelien tuntumassa...

(Ehkä Sinooperista tai jostai) ja paljon hintaa tulis?
Emperor ei välitä pohja sakasta... Emperor katsoo hengityskoneessaan Onnenpyörää...
Mutta mikäs meillä Daemonhuntereilla on Emperorin kultapojuina...
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Prismasta, Citymarketista, Sokoksesta jne. isoista ja pienemmistä kaupoista. Kysy pikaliimaa.

Hintaa on ollut jotain 5 egen luokkaa.

Näin ainakin Outokummussa ja Joensuussa..

- Kalle
mieoonmursu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mieoonmursu »

itse oon aina käyttäny revelin contact professionalia ja hyvin liimaa. ainoo vaan että tuppaa maalin irrottaa(minäkun eka maalaan ja sitten liimaan). super attackia saa melkempä mistä vaan.citymarketista, prismasta, löytötexistä, honkkarista ja kaikista isommmista kaupoista. hinta prismassa on 5,5€ tai jotain siitä läheltä.
käy kotisivuillani täällä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”