uudet muovirykmentit?
-
Sir_Jacolo
uudet muovirykmentit?
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... cf83a1376d
Selailin tässä puolenkuunpelien sivustoa ja silmiini pistivät yllä olevat linkit...
Paketeilla näytti olevan hintaa kymmenisen euroa ja ne sisältävät kahdeksan miniatyyriä. Tavallisissa rykmenteissähän on 16 miniatyyriä ja se maksaa n.30 euroa. Näin esimerkiksi minä pystyisin kasaamaan näistä helffien keihäs- ja jousimiehet paljonkin halvemmalla (sen kymmenen euroa aina jokaista 16 satsia kohden). Tällainen tuntuu olevan hyvin hämärää politiikka GW:ltä. En tiedä kuinka kauan näitä on jo myyty (itse en ainakaan fantsun hyllyllä ole nähnyt). Olisin halukas kuulemaan onko kukaan tilannut näitä ja minkälaista tasoa kyseiset miniatyyrit ovat?
Selailin tässä puolenkuunpelien sivustoa ja silmiini pistivät yllä olevat linkit...
Paketeilla näytti olevan hintaa kymmenisen euroa ja ne sisältävät kahdeksan miniatyyriä. Tavallisissa rykmenteissähän on 16 miniatyyriä ja se maksaa n.30 euroa. Näin esimerkiksi minä pystyisin kasaamaan näistä helffien keihäs- ja jousimiehet paljonkin halvemmalla (sen kymmenen euroa aina jokaista 16 satsia kohden). Tällainen tuntuu olevan hyvin hämärää politiikka GW:ltä. En tiedä kuinka kauan näitä on jo myyty (itse en ainakaan fantsun hyllyllä ole nähnyt). Olisin halukas kuulemaan onko kukaan tilannut näitä ja minkälaista tasoa kyseiset miniatyyrit ovat?
Näyttäisi olevan vanhoja muovisia Hero Questin, Advanced Hero Questin ja muita vitosedikan aikaisia muovinappeja sekaisina paketteina. Itse en kyseisiä laatikoita Fantasiapeleissä nähnyt vuosiin, mutta Suomalaisessa kirjakaupassa ja Sinooperissa törmäsin näihin ei kovin kauan aikaa takaperin.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
- Teonanacatl
Ja monissa paikoissa, missä saa esim. maalata figun, niin on näitä tarjolla.NetDiver kirjoitti:Näyttäisi olevan vanhoja muovisia Hero Questin, Advanced Hero Questin ja muita vitosedikan aikaisia muovinappeja sekaisina paketteina. Itse en kyseisiä laatikoita Fantasiapeleissä nähnyt vuosiin, mutta Suomalaisessa kirjakaupassa ja Sinooperissa törmäsin näihin ei kovin kauan aikaa takaperin.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- Omenapoika
- mieoonmursu
- Viesti:
myös liskoilla on tuollainen pakkaus.
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... ts_id=5114
edit:ja löytyipä sieltä beastmaneillekin dungeon denize pakkaus
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... ts_id=5114
edit:ja löytyipä sieltä beastmaneillekin dungeon denize pakkaus
käy kotisivuillani täällä
Eivät nämä ainakaan uusinta uutta ole. Ostin tuollaisen hero -pakkauksen n. 4 vuotta sitten Prismasta. Figujen taso ei todellakaan ole mitään huippua, muovinen erikoishahmo riittänee määritelmäksi. Aloittelevalle maalaajalle hyvä ratkaisu.
Hero boksi pitää sisällään ainakin barbaarin, kääpiön(Gotrekin tapainen), witch elffin, delf assasin(jalat haarallaan enemmän kun laki sallii), wood elffin, puolituisen, empirelle soveltuvan taikurin ja joku 8. taisi vielä olla. Nämä siis muovia... hah.
Haltia laatikko sisältää 2 helf spearmania, 2 helf archeria ja 4 welf archeria ja kaikki 5. edikkaa. En kyllä näe mitään ideaa tässäkään, paitsi aloitteleville maalaajille(mikäli harrastus ei kiinnostakaan, ei niitä "ukkojakaan" kahdeksaa enempää ollut).
Hero boksi pitää sisällään ainakin barbaarin, kääpiön(Gotrekin tapainen), witch elffin, delf assasin(jalat haarallaan enemmän kun laki sallii), wood elffin, puolituisen, empirelle soveltuvan taikurin ja joku 8. taisi vielä olla. Nämä siis muovia... hah.
Haltia laatikko sisältää 2 helf spearmania, 2 helf archeria ja 4 welf archeria ja kaikki 5. edikkaa. En kyllä näe mitään ideaa tässäkään, paitsi aloitteleville maalaajille(mikäli harrastus ei kiinnostakaan, ei niitä "ukkojakaan" kahdeksaa enempää ollut).
- Kaapelikala
Itse tilasin (totta, tilasin!) Dungeon Denizens boxin Fantsuun tuossa joku kuukausi sitten, sisältää minotausin, jolla on hassut jalat ja nuija, 4 snotlingiä, 4 giant battia, 4 rottaa ja 4 isoa hämähäkkiä. Noista on kaikista ollut jo tähän mennessä iloa minulle.
Ja jos haluaa säästää esim empire-armeijassa velhojen suhteen, ostaa Wizards-boksin, täällä tulee 6 ihmisvelhoa, 1 Delf-velho ja yksi kaaosvelho.
Tosin laatu ei ole mitään parasta, mutta onhan se bitziboksi ja stuff olemassa..
- Kalle
Ja jos haluaa säästää esim empire-armeijassa velhojen suhteen, ostaa Wizards-boksin, täällä tulee 6 ihmisvelhoa, 1 Delf-velho ja yksi kaaosvelho.
Tosin laatu ei ole mitään parasta, mutta onhan se bitziboksi ja stuff olemassa..
- Kalle
-
hyytelöperuna
Minä olen jostain syystä jäänyt koukkuun noihin viidennen edikan minibokseihin. Figut (eivät kaikki) vaan ovat niin hienoja. Itse ostin Joensuun pelimessuilta keväällä tuon hero quest boksin, ja olen sen figuja käyttänyt jo Dow, Empire, Welffi ja käääpiö armeijoissani. Myös ostin tässä parisen päivää sitten GW:n iki-ihanan Talisman pelin, jonka figuja varmaan käytän myös Fabassa itse pelin Talismanin ohella. Olettekos huomanneet, ettei noita (ainakaan tuota hero-boksia) Vaikka osa näistä figuista on suorastaan kauheita, ovat myös jotkut varsin kauniita (älkää hirttäkö!) Koska ovat muovia saa noista helposti halvalla hinnalla mös charrut armeijaan.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
-
Arathon
- Omenapoika
- The Captain
- Valvoja
Varastoihin jääneet 4./5. editionin muoviäijät on pakattu lelubokseihin. Kyllä noita valmistettiin 10 - 15 vuotta sitten ihan WHFB:n armeijoita varten.Arathon kirjoitti:Pelkään pahoin että noihin boxeihin on lähinnä koottu ne hylätyt/epäonnistuneet mallit ja alettu myymään aloittelijoille :D
Vaikka kuka minä olen puhumaan en ole ukkoja tarkemmin nähnyt. Onhan ne voitu ihan tarkoituksellakin valmistaa.
Sankaripaketista ja velhopaketista saa itse asiassa edelleen ihan käypiä pelifiguja. Harmi vain, että noiden osalta kilpailevien yritysten tuotteet maistuvat paljon paremmilta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
The Captain kirjoitti:
Sankaripaketista ja velhopaketista saa itse asiassa edelleen ihan käypiä pelifiguja. Harmi vain, että noiden osalta kilpailevien yritysten tuotteet maistuvat paljon paremmilta.
"Mutta eihän 'Hammerissa saa kayttää kuin Virallisia Figuja©..?"
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....