"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

ogre meri rosvot ja maalais juntien teko

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

ogre meri rosvot ja maalais juntien teko

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

Mietin voisin tehdä itelleni meri rosvo ogreja esim minkä laiset hatut ja minkä väriset housut

ja sitten ne maatais juntit ajatelin tehdä maalais junteja joilla ois heinä hankoja ja viikateita ja lapioita ja kirveitä ja.... jne mutta yksi mätää mistä mä saan ne kaikki ?

ainiin joo noi meri rosvot mä teen kanuuna ogreista

kiitoksia jo etu käteen
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Punavalkoraidalliset housut, raidat pitkittäin, tai koko punaiset, mustat tai siniset...
Ja, mosureille huivi päähän, merirosvotyyliin...

Kapteenille pitkä takki ja merirosvolakki
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Darlantan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Darlantan »

Kellokoneisto kirjoitti:Kapteenille pitkä takki ja merirosvolakki
Tuohan rimmaa ;). Mutta tosiaan, pitkä takki ja kapteeninhattu, koukku käteen, papukaija olalle, pitkät mustat viikset ja voíla (En muuten ole varma tuosta ´-merkin paikasta, korjatkaa jos meni väärin...).

Noista maalaisjunteista en sitten tiedä, eiköhän jostain talikoita ja heinähankoja löydy. Jos ei, niin väkerrä itse jostain spruesta.
I'd like to be a human
...Maybe one day...

-Wolf & Raven, Sonata Arctica
Lord_Fudginton

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

Kellokoneisto kirjoitti: Mutta tosiaan, pitkä takki ja kapteeninhattu, koukku käteen, papukaija olalle, pitkät mustat viikset ja voíla (En muuten ole varma tuosta ´-merkin paikasta, korjatkaa jos meni väärin...).
Kuullostaa harvinaisen paljon siltä yhdeltä maneaterilta, voit tehdä vaikka siitä figusta otta niitä osia ja lisätä sinne sun tänne, voit varmaan ostaa niitä erilleen mail orderista
Darlantan
Viesti:

Lord_Fudginton kirjoitti:
Kellokoneisto kirjoitti: Mutta tosiaan, pitkä takki ja kapteeninhattu, koukku käteen, papukaija olalle, pitkät mustat viikset ja voíla (En muuten ole varma tuosta ´-merkin paikasta, korjatkaa jos meni väärin...).
Kuullostaa harvinaisen paljon siltä yhdeltä maneaterilta, voit tehdä vaikka siitä figusta otta niitä osia ja lisätä sinne sun tänne, voit varmaan ostaa niitä erilleen mail orderista
Tuon kirjoitin muuten minä eikä Kellokoneisto ;).

No mutta, katsos katsos, enpäs minä ole ennen tuollaista ihmissyöjää huomannutkaan. Kyllä tuosta tulee mahtava kapu piraateille.

Onnea vaan projektiin, pistäppä kuvia kun saat tehtyä :D.
Viimeksi muokannut Darlantan, Pe 29.07.2005 18:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'd like to be a human
...Maybe one day...

Lord_Fudginton

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

itse en ole tekemässä piraatteja, mutta ajattelin että tuosta voisi olla vähän apua. En oikein osaa konffata figuja joten asiat jää korkeintaan ideoiksi.
Darlantan
Viesti:

Lord_Fudginton kirjoitti:itse en ole tekemässä piraatteja, mutta ajattelin että tuosta voisi olla vähän apua. En oikein osaa konffata figuja joten asiat jää korkeintaan ideoiksi.
Juu anteeksi, jäi vähän epäselväksi, tuo viimeinen virke oli siis suunnattu Ogre_dudelle, joka (ainakin minun käsityksen mukaan) on tekemässä näitä ogremerirosvoja... Pitää näköjään opetella kirjoittamaan "hiukan" selkeämpiä lauseita ;).
I'd like to be a human
...Maybe one day...

The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Darlantan kirjoitti: voíla (En muuten ole varma tuosta ´-merkin paikasta, korjatkaa jos meni väärin...).
Voilá.
Lasku kielikonsultoinnista 250,98 euroa, voit maksaa yksityisviesteitse.
(Rakastan tätä työtä.)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

kiitti hyvistä ideoista mutta voiko joku kertoa hyviä hattu tyylejä ku en keksi mitään muuta ku perus kapun hattu ja huivi

ja yritän laitaa kuvaa heti kun on valmista mutta enään yksi ongelma mihin ette voi autaa nimittäin raha :P (siis noitten mutitten lisäks ja olen pahoillani jos olen liian seko en vaan jaksa oottaa että saan rahat koottuu tulen hulluksi jos en jo ole ? )
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Haargroth

Hatut...

Viesti Kirjoittaja Haargroth »

Merirosvohuivi pukee seiloriogrea kuin seiloriogrea. Kapteeninlakista voi tehdä kaikintavoin ogremaisemman. Esim. Lakki voi olla hieman revitty, siitä voi roikkua jotain jne. Mielikuvitus on rajana.
http://www.armleg.com/warfin
Ensimmäinen suomalainen Warhammer age of reckoning foorumi.
The Captain
Valvoja

Re: Hatut...

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Haargroth kirjoitti:Merirosvohuivi pukee seiloriogrea kuin seiloriogrea. Kapteeninlakista voi tehdä kaikintavoin ogremaisemman. Esim. Lakki voi olla hieman revitty, siitä voi roikkua jotain jne. Mielikuvitus on rajana.
Ketju oli VUODEN vanha. Soisin sinun ensi kerralla katsovan, kuinka vanhaan ketjuun vastaat.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”