ogre meri rosvot ja maalais juntien teko
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
ogre meri rosvot ja maalais juntien teko
Mietin voisin tehdä itelleni meri rosvo ogreja esim minkä laiset hatut ja minkä väriset housut
ja sitten ne maatais juntit ajatelin tehdä maalais junteja joilla ois heinä hankoja ja viikateita ja lapioita ja kirveitä ja.... jne mutta yksi mätää mistä mä saan ne kaikki ?
ainiin joo noi meri rosvot mä teen kanuuna ogreista
kiitoksia jo etu käteen
ja sitten ne maatais juntit ajatelin tehdä maalais junteja joilla ois heinä hankoja ja viikateita ja lapioita ja kirveitä ja.... jne mutta yksi mätää mistä mä saan ne kaikki ?
ainiin joo noi meri rosvot mä teen kanuuna ogreista
kiitoksia jo etu käteen
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
O_D 40k blogi
seko blogi
-
Kellokoneisto
Tuohan rimmaaKellokoneisto kirjoitti:Kapteenille pitkä takki ja merirosvolakki
Noista maalaisjunteista en sitten tiedä, eiköhän jostain talikoita ja heinähankoja löydy. Jos ei, niin väkerrä itse jostain spruesta.
I'd like to be a human
...Maybe one day...
-Wolf & Raven, Sonata Arctica
...Maybe one day...
- Lord_Fudginton
Kuullostaa harvinaisen paljon siltä yhdeltä maneaterilta, voit tehdä vaikka siitä figusta otta niitä osia ja lisätä sinne sun tänne, voit varmaan ostaa niitä erilleen mail orderistaKellokoneisto kirjoitti: Mutta tosiaan, pitkä takki ja kapteeninhattu, koukku käteen, papukaija olalle, pitkät mustat viikset ja voíla (En muuten ole varma tuosta ´-merkin paikasta, korjatkaa jos meni väärin...).
Tuon kirjoitin muuten minä eikä KellokoneistoLord_Fudginton kirjoitti:Kuullostaa harvinaisen paljon siltä yhdeltä maneaterilta, voit tehdä vaikka siitä figusta otta niitä osia ja lisätä sinne sun tänne, voit varmaan ostaa niitä erilleen mail orderistaKellokoneisto kirjoitti: Mutta tosiaan, pitkä takki ja kapteeninhattu, koukku käteen, papukaija olalle, pitkät mustat viikset ja voíla (En muuten ole varma tuosta ´-merkin paikasta, korjatkaa jos meni väärin...).
No mutta, katsos katsos, enpäs minä ole ennen tuollaista ihmissyöjää huomannutkaan. Kyllä tuosta tulee mahtava kapu piraateille.
Onnea vaan projektiin, pistäppä kuvia kun saat tehtyä
Viimeksi muokannut Darlantan, Pe 29.07.2005 18:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'd like to be a human
...Maybe one day...
...Maybe one day...
- Lord_Fudginton
Juu anteeksi, jäi vähän epäselväksi, tuo viimeinen virke oli siis suunnattu Ogre_dudelle, joka (ainakin minun käsityksen mukaan) on tekemässä näitä ogremerirosvoja... Pitää näköjään opetella kirjoittamaan "hiukan" selkeämpiä lauseitaLord_Fudginton kirjoitti:itse en ole tekemässä piraatteja, mutta ajattelin että tuosta voisi olla vähän apua. En oikein osaa konffata figuja joten asiat jää korkeintaan ideoiksi.
I'd like to be a human
...Maybe one day...
...Maybe one day...
- The Captain
- Valvoja
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
kiitti hyvistä ideoista mutta voiko joku kertoa hyviä hattu tyylejä ku en keksi mitään muuta ku perus kapun hattu ja huivi
ja yritän laitaa kuvaa heti kun on valmista mutta enään yksi ongelma mihin ette voi autaa nimittäin raha
(siis noitten mutitten lisäks ja olen pahoillani jos olen liian seko en vaan jaksa oottaa että saan rahat koottuu tulen hulluksi jos en jo ole ? )
ja yritän laitaa kuvaa heti kun on valmista mutta enään yksi ongelma mihin ette voi autaa nimittäin raha
vanhat "plogit"
O_D 40k blogi
seko blogi
O_D 40k blogi
seko blogi
Hatut...
Merirosvohuivi pukee seiloriogrea kuin seiloriogrea. Kapteeninlakista voi tehdä kaikintavoin ogremaisemman. Esim. Lakki voi olla hieman revitty, siitä voi roikkua jotain jne. Mielikuvitus on rajana.
http://www.armleg.com/warfin
Ensimmäinen suomalainen Warhammer age of reckoning foorumi.
Ensimmäinen suomalainen Warhammer age of reckoning foorumi.
- The Captain
- Valvoja
Re: Hatut...
Ketju oli VUODEN vanha. Soisin sinun ensi kerralla katsovan, kuinka vanhaan ketjuun vastaat.Haargroth kirjoitti:Merirosvohuivi pukee seiloriogrea kuin seiloriogrea. Kapteeninlakista voi tehdä kaikintavoin ogremaisemman. Esim. Lakki voi olla hieman revitty, siitä voi roikkua jotain jne. Mielikuvitus on rajana.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.