Maalit pois muovifiguista?
Minä käytän sellasta piduri ja sidurivetelikkiä (meniköhän noin) sillä lähtee maalit pois alle tunnissa ja keravan anttilassa maksoi vain 3,95 puoli litraa. spreijattu pohjamaalikin lähtee helposti pois kun vähän rapsuttaa...
Viimeksi muokannut Vilpertti, Pe 05.08.2005 16:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Höpöttiuhka
Itse käytän automaagista Lateksipohjaisten maalien poistoainetta joka kulkee ainakin Värisilmässä nimellä BioKleen. Tämä ruotsalainen loistotuote poistaa akryylivärin (gw:n maalit) muovipinnalta puolessa tunnissa vahingoittamatta itse modelia millään lailla. Vaikutuksia Green Stuffiin en osaa sanoa, kannattaa kokeilla pientä tippaa puhtaaseen kovettuneeseen stuffiin ennen operaatiota.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Irtoaako maali siis ilman hankausta, pelkällä liottamisella?Pariah kirjoitti:Itse käytän automaagista Lateksipohjaisten maalien poistoainetta joka kulkee ainakin Värisilmässä nimellä BioKleen. Tämä ruotsalainen loistotuote poistaa akryylivärin (gw:n maalit) muovipinnalta puolessa tunnissa vahingoittamatta itse modelia millään lailla. Vaikutuksia Green Stuffiin en osaa sanoa, kannattaa kokeilla pientä tippaa puhtaaseen kovettuneeseen stuffiin ennen operaatiota.
Minä kokeilin maalinpoistoa perinteisellä nestemäisellä mäntysuovalla. Laitoin purkkiin noin 3/4 vettä ja 1/4 mäntysuopaa ja annoin liota 2 vuorokautta. Hammasharjalla hankaamalla lähti maalit hienosti sellaisista joissa oli ohut kerros mutta paksumman maalipeitteen omaavilla figuilla piti liotella vielä muutama päivä lisää. Metalli figuihin tämä tepsii paremmin kuin muovisiin. Mulla oli yksi metalli figu myös samassa satsissa ja tästä lähti maalit pois todella helposti harjan avulla 2 päivän liottamisen jälkeen.
Tulos on vielä parempi kun ei laimenna ja antaa likoa vähän kauemmin.ismo kirjoitti:Minä kokeilin maalinpoistoa perinteisellä nestemäisellä mäntysuovalla. Laitoin purkkiin noin 3/4 vettä ja 1/4 mäntysuopaa ja annoin liota 2 vuorokautta. Hammasharjalla hankaamalla lähti maalit hienosti sellaisista joissa oli ohut kerros mutta paksumman maalipeitteen omaavilla figuilla piti liotella vielä muutama päivä lisää. Metalli figuihin tämä tepsii paremmin kuin muovisiin. Mulla oli yksi metalli figu myös samassa satsissa ja tästä lähti maalit pois todella helposti harjan avulla 2 päivän liottamisen jälkeen.
- Kynä-ääliö
-
NightCrusader
Kokeilin menestyksekkäästi Maalarinpesu Tiiviste -nimistä litkua ja toimii muoviin kuin ksyleeni metalliin. Liottaa välittömästi ohuen kerroksen ja paksumpi irtoaa pari kertaa liottamalla ja hampuharjalla jynssäämällä.
Aikamoista myrkkyä näpeille, joten suojakäsineet pakolliset!
http://www.ilvesmaalit.fi
Aikamoista myrkkyä näpeille, joten suojakäsineet pakolliset!
http://www.ilvesmaalit.fi
hmm?
itse olen aina käyttänyt nitromorssia rauta figujen puhdistukeseen...
ainoa butta on että kerrankun laiton archon on footin kyseisee liemeen basen kanssa seuraavana aamuna oli maalit lähteny kokonaan... mutta base oli sulanut. Kun sain archonin ylös base mömmö jäi pysyvästi figuun..
(figu pääsi figujen taivaaseen)
Muuten aine on toiminut erittäin hyvin 10min ja kaikki maali on poissa...
EI IHOLLE, ELLEI HALUA NURGLE LORDIKSI!
ainoa butta on että kerrankun laiton archon on footin kyseisee liemeen basen kanssa seuraavana aamuna oli maalit lähteny kokonaan... mutta base oli sulanut. Kun sain archonin ylös base mömmö jäi pysyvästi figuun..
(figu pääsi figujen taivaaseen)
Muuten aine on toiminut erittäin hyvin 10min ja kaikki maali on poissa...
EI IHOLLE, ELLEI HALUA NURGLE LORDIKSI!
Emperor ei välitä pohja sakasta... Emperor katsoo hengityskoneessaan Onnenpyörää...
Mutta mikäs meillä Daemonhuntereilla on Emperorin kultapojuina...
Mutta mikäs meillä Daemonhuntereilla on Emperorin kultapojuina...