Rumin Figu
Mun eka Eldar ryhymä (kaikki tyypit maalattu erilailla). Mun Örkitkin on aika huonoja, kun en oo ostanut Undercoat Sprayta
enkä ala pohjamaalaan niitä äijiä pensselillä koska se teettää tuskaa (KEINONEN TULEE
)
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
-
The Chaos Cell
-
mr.maalari
[/quote]Minua häiritsee niiden hampaat ja ilme :/
Sitten vielä se kävelevä vamppi jolla on kaksi puukkoa näyttää jotenkin hassulta.[/quote]
Jaa siis tarkoitat sitä jolla o MIEKKA ja tikari, kyllä siitä hienon saa, kunha on vaan asenetta. Ja BD pownaa
Sitten vielä se kävelevä vamppi jolla on kaksi puukkoa näyttää jotenkin hassulta.[/quote]
Jaa siis tarkoitat sitä jolla o MIEKKA ja tikari, kyllä siitä hienon saa, kunha on vaan asenetta. Ja BD pownaa
"There is nothin' as sure in the world as the glitter of gold and the treachery of Elves."
-
Europöpi
- Henri Ketonen
Eipäs vaan saman pelin orc Cheerleader. http://www.games-workshop.com/storefron ... ase=300056KhorneWorship kirjoitti:Kaikkien aikojen rumin figu on ehdottomasti Blood Bowlin Griff Oberwald! Voiko niin vammaisen näköistä olentoa ollakkaan :lol: ?! Olisivat voineet GW:n figusuunnittelijat tehdä Oberwaldin hieman atleettisempaan asentoon, kun kerran ukko pelissäkin on hirveä guru.
Eli voiko sitä myöskään hirmu hienoksi maalaamalla saada? Itse en aikanaan saanut ja nyt on uusi Oberwald :arrow: uusi yritys, heh.
Toinen ehdokas voisi olla metallisen ihmistiimin toinen catcher, hönöhammas. Siitä sain kyllä aika hyvän, silti.
Mun Dark Eldarit oli kyllä hirveän rumia, mutta ne olivatkin mun eka armeija. Hyvä että sain ne myytyä pois.
zqmfgb
- Henri Ketonen
Jeps. Tommoisia ihme manneja.Ego kirjoitti:Phöh. Minusta kun juuri blood dragonit ovat uusista vampyyreistä hienoimpia. Uudet Von Carsteinit ne vasta kamalia ovat.OneTrueDrunk kirjoitti:Jep lahmianit rok. Blood dragonit on kivoja peleissä mut figujen rumuuden takii en viiti välttämättä hankkia...
Blood Dragonit juuri kaikista vampyyreistä on hienoimpia (+fluff).
Mitä niissä muka on vialla? Ei ne ainakaan niin rumia ole kuin nuo muut vampyyrisedät.
zqmfgb
-
Kuusikeiju
Pahus. Poistin vastikään maalit miss ökslötyksestä. Myönnettäköön, että örkkien cheerleader on aika paha kammotus, mutta Ral Parthan Dark Sun priestess on vielä hirveämpi.
Lyhyehkö naisfiguuri, joka nököttää tutussa variksenpelätinasennossa pukeutuneena vartalonmyötäisiin sukkahousuihin, leveään vyöhön, ylisuureen supersankarisaamioon (leuan ja silmät paljaaksi jättävä mustanaamio-tyyppi) ja kaulapantaan, josta lähtee neljä hihaa. Päässä neidillä on tamburiini, kädessä rullattu loitsukäärö ja takapuoli on peitetty jollain turkishameen puolikkaalla. Vyöstä kenkiin yltävät pitkät, kummalliset nauhat vailla tointa tai tarkoitusta. Jalat ovat kummallisen lyhyet, pää oudon iso ja hiukset hulmuavat tuulessa.
Olin maalannut kummotuksen enimmäkseen keltaiseksi, hiusten skulptauksen umpeen sinisellä, koristeet pinkillä, ihon ruskeaksi ja beissannuttut alustan isorakeisella sahanpurulla. Huonompiakin figuja olen nähnyt, mutta tämän rumuus oli niin ylimaallista, koska skulptaaja osasi selvästi alansa perusteet, mutta figua tehdessä ei näy olleen mitään selkeää päämäärää.
Lyhyehkö naisfiguuri, joka nököttää tutussa variksenpelätinasennossa pukeutuneena vartalonmyötäisiin sukkahousuihin, leveään vyöhön, ylisuureen supersankarisaamioon (leuan ja silmät paljaaksi jättävä mustanaamio-tyyppi) ja kaulapantaan, josta lähtee neljä hihaa. Päässä neidillä on tamburiini, kädessä rullattu loitsukäärö ja takapuoli on peitetty jollain turkishameen puolikkaalla. Vyöstä kenkiin yltävät pitkät, kummalliset nauhat vailla tointa tai tarkoitusta. Jalat ovat kummallisen lyhyet, pää oudon iso ja hiukset hulmuavat tuulessa.
Olin maalannut kummotuksen enimmäkseen keltaiseksi, hiusten skulptauksen umpeen sinisellä, koristeet pinkillä, ihon ruskeaksi ja beissannuttut alustan isorakeisella sahanpurulla. Huonompiakin figuja olen nähnyt, mutta tämän rumuus oli niin ylimaallista, koska skulptaaja osasi selvästi alansa perusteet, mutta figua tehdessä ei näy olleen mitään selkeää päämäärää.
wanha ja _legendaarinen_ Nagash on aika hassu sen isoilla leegohampaillaan...ei se erityisen ruma ole mutta ei se kyllä pelottavakaan ole.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
-
|Agarwaen|
- Viesti:
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Egrimm van Horstmanin viritelmä. Todella hieno figu itsessään.
Kultaisella automaalilla sprayattu ilman porhjamaalia ja sitä oltiin sprayattu todella vahvasti. Ihon väriä tungettu vähän liian useaan paikkaan: suomuihin, kynsiin ja siipiin. Siivet oli liimattu astetta vahvemmalla liimalla sinitarralla kiinnittäen(temppu oli sulattanut osan siivistä) Ja liimaa ei oltu laitettu liian vähää ainakaan sillä puolet suomuista näytti liiman takia oikein hienon tasaisilta. Liima oli maalin päällä. Muista maaleista ei ollut häivähdystäkään. Eli kultaa ja jotain dwarf fleshiä koko figu egrimmiparka mukaanlukien.
Kultaisella automaalilla sprayattu ilman porhjamaalia ja sitä oltiin sprayattu todella vahvasti. Ihon väriä tungettu vähän liian useaan paikkaan: suomuihin, kynsiin ja siipiin. Siivet oli liimattu astetta vahvemmalla liimalla sinitarralla kiinnittäen(temppu oli sulattanut osan siivistä) Ja liimaa ei oltu laitettu liian vähää ainakaan sillä puolet suomuista näytti liiman takia oikein hienon tasaisilta. Liima oli maalin päällä. Muista maaleista ei ollut häivähdystäkään. Eli kultaa ja jotain dwarf fleshiä koko figu egrimmiparka mukaanlukien.
Elämä on aina yhtä jännittävää, kun ei koskaan tiedä milloin kuolee.
Näitähän riittää:
-Vitosedikan witch elffit (kasvot aivan kauheita, aseet kuin jakoavaimet, raajat kuin makkarat).
-Dark elf sorceress mounted on cold one (sillä on kauhian littana ja kehno naama).
-Yksi witch elfeistä (se joka pitää puukkoa selän takana ja viittoilee. Sen toinen naamapuolisko on varsin kehnosti ja epäsymmetrisesti skulpattu verrattuna toiseen kasvonpuoliskoon).
-Oikeastaan akikki vitosedikan ja siitä alempien edikoiden figut.
-Vitosedikan witch elffit (kasvot aivan kauheita, aseet kuin jakoavaimet, raajat kuin makkarat).
-Dark elf sorceress mounted on cold one (sillä on kauhian littana ja kehno naama).
-Yksi witch elfeistä (se joka pitää puukkoa selän takana ja viittoilee. Sen toinen naamapuolisko on varsin kehnosti ja epäsymmetrisesti skulpattu verrattuna toiseen kasvonpuoliskoon).
-Oikeastaan akikki vitosedikan ja siitä alempien edikoiden figut.
Häh? Aiemmissa editioissa (etenkin RT-ajalla ja silleen) on ollut aivan uskomattoman tyylikkäitä figuureita. Vaikka taso onkin noussut, ei kaikki wanha kama sontaa ole.Teurastaja kirjoitti: -Oikeastaan akikki vitosedikan ja siitä alempien edikoiden figut.
Ruminta sarjaa edustanevat mielestäni 40K:n 2. edition yhden asennon muovimarinet. Ah. Niin kaunista. Ja jos joku muistaa Space Hulkin terminaattorit, ne olivat suorastaan järkyttäviä. Tai sitten Space Crusaden kaaosmarinet. Puhumattakaan edellisen FB:n edition sauruksista, joilla tyylikästä on ainoastaan sirpin terä, jonka voi hyvin käyttää uudelleen esim. keihään kärkenä.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277