Dark elffien invaasio Dark eldareiden puolelle
-
dark elf assasin
dark efl warriorit
mull on vasta yks boxi warriorei mut 2 chariotii ja asssasin ja corceri
kandesko niist tehä miekka tai keihäs tyyppei?????? muttt mä aattelin tehä keihäs jamppoi niist!!!!!
kandesko niist tehä miekka tai keihäs tyyppei?????? muttt mä aattelin tehä keihäs jamppoi niist!!!!!
-
dark elf assasin
- The Captain
- Valvoja
- puolisukeltaja
Re: dark efl warriorit
No sit teet keihäs jamppoi niist!!!dark elf assasin kirjoitti:mull on vasta yks boxi warriorei mut 2 chariotii ja asssasin ja corceri
Eli vähän selkeämpi kirjoitusasu,kiitos.
PS:Miten teillä Sotulaisilla riittää pinna näihin viesteihin?Minä meinasin jo vastata jotain mitä en tässä kerro...
Edit:Minä olen 12.
Viimeksi muokannut Jyrzzä, Su 14.08.2005 16:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Re: dark efl warriorit
No täytyy muistaa että lapset ovat lapsia, ja niiden kanssa syntyy aina mekkalaa ja älämölöä, ei niistä pidä liikaa välittää. Onneksi kirjoitusasusta tietää onko kirjoittaja 12 vai 22 vuotias. (tosin ei kyllä aina).Jyrzzä kirjoitti: PS:Miten teillä Sotulaisilla riittää pinna näihin viesteihin?Minä meinasin jo vastata jotain mitä en tässä kerro...
Musta olis hyödyllistä jos käyttäjiltä rekisteröityessä tiedusteltaisiin ikä sosiaaliturvatunnuksen kera autentikoiden, ja käyttäjätiedoista sen vois sitten tarkistaa. Lisäksi nappi että "Do not show messages from writers under 15", ja maailma olisi taas parempi paikka
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
- Executioner
Menee OT:ksi, mutta oli pakko. Antakaa syntini anteeksi.
Miten niin, archon, maailma olisi parempi paikka? Ovatko kaikki alle 15-vuotiaat lahjattomia idiootteja, joiden suullinen ja kirjallinen ilmaisu loppuu "Mä pelaan kaaoxella kun ne on nii siistei!!!!111"-tyylisiin viesteihin? Tiedän montakin alle 15-vuotiasta jotka käyttäytyvät keskustelualueilla ja muutenkin paljon paremmin kuin osa yli kaksikymppisistä.
Mutta toisaalta archonin viestin lopussa oli se
hymiö joka pistää kaiken sarkasmin piikkiin. 
Miten niin, archon, maailma olisi parempi paikka? Ovatko kaikki alle 15-vuotiaat lahjattomia idiootteja, joiden suullinen ja kirjallinen ilmaisu loppuu "Mä pelaan kaaoxella kun ne on nii siistei!!!!111"-tyylisiin viesteihin? Tiedän montakin alle 15-vuotiasta jotka käyttäytyvät keskustelualueilla ja muutenkin paljon paremmin kuin osa yli kaksikymppisistä.
Mutta toisaalta archonin viestin lopussa oli se