"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark elffien invaasio Dark eldareiden puolelle

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
dark elf assasin

dark efl warriorit

Viesti Kirjoittaja dark elf assasin »

mull on vasta yks boxi warriorei mut 2 chariotii ja asssasin ja corceri
kandesko niist tehä miekka tai keihäs tyyppei?????? muttt mä aattelin tehä keihäs jamppoi niist!!!!!
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

...Väärä puoli, tämä on 40k.
Keihäsmiehiä, uskoisin.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
dark elf assasin

Viesti Kirjoittaja dark elf assasin »

kyll skeivenitkin mulle käy mut niiden assasin on parenpi perkele mutt on dark elveseil assasinilläkin liidenshippi :)
kuinka mont kertaa warriorit ampuu sill crossill???????
mutt kyll dark elvesit rulaaaa aina.......... xD
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

2x Multiple shots, joten kahdesti. Yhä väärä puoli, tämä on 40k.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Näykkäsin nämä pois 40K-puolelta, eli älkää ihmetelkö Coriduksen vastauksia.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
darkelffi

Viesti Kirjoittaja darkelffi »

pyytäisin vähän selkeämpää.. tekstin latomisintoa kun piisaa.. ;)

eli keihäät kätöseen..mistä keksit että niille saisi miekat jotka näyttävät hyvältä..?(tarkoitan figua..)
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Miekkojahan ei keihäsboksissa tule kuin 4, joten et mitenkään saa kaikista miekkamiehiä. Sinänsä ihan sama, onko niillä miekat vai keihäät kun niillä kuitenkin on sääntöjen mukaan molemmat. Mutta kannattaa laittaa keihäät, paitsi ehkä yhdelle tyypille miekka kuvaamaan unti championia.
Jyrzzä

Re: dark efl warriorit

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

dark elf assasin kirjoitti:mull on vasta yks boxi warriorei mut 2 chariotii ja asssasin ja corceri
kandesko niist tehä miekka tai keihäs tyyppei?????? muttt mä aattelin tehä keihäs jamppoi niist!!!!!
No sit teet keihäs jamppoi niist!!!

Eli vähän selkeämpi kirjoitusasu,kiitos.

PS:Miten teillä Sotulaisilla riittää pinna näihin viesteihin?Minä meinasin jo vastata jotain mitä en tässä kerro... ;)

Edit:Minä olen 12. ;)
Viimeksi muokannut Jyrzzä, Su 14.08.2005 16:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
archon

Re: dark efl warriorit

Viesti Kirjoittaja archon »

Jyrzzä kirjoitti: PS:Miten teillä Sotulaisilla riittää pinna näihin viesteihin?Minä meinasin jo vastata jotain mitä en tässä kerro... ;)
No täytyy muistaa että lapset ovat lapsia, ja niiden kanssa syntyy aina mekkalaa ja älämölöä, ei niistä pidä liikaa välittää. Onneksi kirjoitusasusta tietää onko kirjoittaja 12 vai 22 vuotias. (tosin ei kyllä aina).

Musta olis hyödyllistä jos käyttäjiltä rekisteröityessä tiedusteltaisiin ikä sosiaaliturvatunnuksen kera autentikoiden, ja käyttäjätiedoista sen vois sitten tarkistaa. Lisäksi nappi että "Do not show messages from writers under 15", ja maailma olisi taas parempi paikka ;)
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Executioner

Viesti Kirjoittaja Executioner »

Menee OT:ksi, mutta oli pakko. Antakaa syntini anteeksi.

Miten niin, archon, maailma olisi parempi paikka? Ovatko kaikki alle 15-vuotiaat lahjattomia idiootteja, joiden suullinen ja kirjallinen ilmaisu loppuu "Mä pelaan kaaoxella kun ne on nii siistei!!!!111"-tyylisiin viesteihin? Tiedän montakin alle 15-vuotiasta jotka käyttäytyvät keskustelualueilla ja muutenkin paljon paremmin kuin osa yli kaksikymppisistä.

Mutta toisaalta archonin viestin lopussa oli se ;) hymiö joka pistää kaiken sarkasmin piikkiin. ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”