"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

"Vesi"?

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Kärpänen

"Vesi"?

Viesti Kirjoittaja Kärpänen »

Myykö GW tai joku muu ainetta joka voi käyttää maastossa vetenä? Sellasta mitä voi käyttää lammessa tai lähteessä?
Iscariah

Viesti Kirjoittaja Iscariah »

hobby pointista saa realistic wateria.
http://www.DarkSky.urli.net

Also Known As Moonpetal.
Kärpänen

Viesti Kirjoittaja Kärpänen »

ok
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Näin on! Vettä kannattaa kokeilla tehdä myös peileistä(tai niiden paloista), joiden päälle maalaa ohuen kerroksen sinisiä ja vihreitä sävyjä.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Tuota "Realistic wateria" saa Woodland scenicsin valikoimasta, joita siis löytyy ainakin hobby pointista, muistaakseni joskus olen Fantasiapelien sivuillakin näihin törmännyt.

Lisäksi löytyy "water effects"-mömmöä, joka sopii esim. kosken kuohujen yms. efektien tekoon paremmin, kuin realistic water. Tuo realistic water on nimenomaan lammiin, lähteisiin yms. veden muotoihin tarkoitettua.

Haku* tuottaa muuten tulosta aiheesta, tämä lienee lumen tai puiden teon lisäksi eniten ihmisiä askarruttanut aihe ;D
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Ja jos et moisia speciaalimömmöjä löydä nii käytä erikeepperia, ohuina kerroksina.
Dark Master

Gw

Viesti Kirjoittaja Dark Master »

GW:ssä myydään Realistic Waterii...
Repetitius Est Marum Studiorum
(tai jotain sinne päin)
shadowdancer

Viesti Kirjoittaja shadowdancer »

vettä voi myös säätää itsekkin ihan Erikeeperistä jos siltä tuntuu. Erikeepperi 'lätäkkö' kuivumaan ja maalataan se veden näköiseksi. Itse tein tuohon Beast ambush- markkeriini vettä, joka on tehty Erikeeperistä ja maalattu ensin tummalla vihreellä ja sitten aina vaan vaaleammalla jne. ;)
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Erikeepperi on tosin turhan amorfista eikä välttämättä pidä muotoansa (kaveri teki kaivon pohjaan veden erikeepperistä, mutta nyt se muistuttaa enemmän kaatosadetta kuin tasaista vedenpintaa). Kiiltävällä lakalla pääsee pitkälle.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
shadowdancer

Viesti Kirjoittaja shadowdancer »

Silveri kirjoitti:Erikeepperi on tosin turhan amorfista eikä välttämättä pidä muotoansa (kaveri teki kaivon pohjaan veden erikeepperistä, mutta nyt se muistuttaa enemmän kaatosadetta kuin tasaista vedenpintaa). Kiiltävällä lakalla pääsee pitkälle.
Itse ratkaisin ongelman sekoittamalla erikeepperiin hieman vettä, jotta liima levittyy tasaisesti halutulle pinnalle.
Lakka on tosiaankin loistava vaihtoehto. Voi kokeilla molempia ja katsoa niistä paras. Säätöä ja vielä hieman säätöä. :)
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”