"Vesi"?
Tuota "Realistic wateria" saa Woodland scenicsin valikoimasta, joita siis löytyy ainakin hobby pointista, muistaakseni joskus olen Fantasiapelien sivuillakin näihin törmännyt.
Lisäksi löytyy "water effects"-mömmöä, joka sopii esim. kosken kuohujen yms. efektien tekoon paremmin, kuin realistic water. Tuo realistic water on nimenomaan lammiin, lähteisiin yms. veden muotoihin tarkoitettua.
Haku* tuottaa muuten tulosta aiheesta, tämä lienee lumen tai puiden teon lisäksi eniten ihmisiä askarruttanut aihe ;D
Lisäksi löytyy "water effects"-mömmöä, joka sopii esim. kosken kuohujen yms. efektien tekoon paremmin, kuin realistic water. Tuo realistic water on nimenomaan lammiin, lähteisiin yms. veden muotoihin tarkoitettua.
Haku* tuottaa muuten tulosta aiheesta, tämä lienee lumen tai puiden teon lisäksi eniten ihmisiä askarruttanut aihe ;D
- figunarkki
-
Dark Master
-
shadowdancer
vettä voi myös säätää itsekkin ihan Erikeeperistä jos siltä tuntuu. Erikeepperi 'lätäkkö' kuivumaan ja maalataan se veden näköiseksi. Itse tein tuohon Beast ambush- markkeriini vettä, joka on tehty Erikeeperistä ja maalattu ensin tummalla vihreellä ja sitten aina vaan vaaleammalla jne. 
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
kauaksi pois.
Erikeepperi on tosin turhan amorfista eikä välttämättä pidä muotoansa (kaveri teki kaivon pohjaan veden erikeepperistä, mutta nyt se muistuttaa enemmän kaatosadetta kuin tasaista vedenpintaa). Kiiltävällä lakalla pääsee pitkälle.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
-
shadowdancer
Itse ratkaisin ongelman sekoittamalla erikeepperiin hieman vettä, jotta liima levittyy tasaisesti halutulle pinnalle.Silveri kirjoitti:Erikeepperi on tosin turhan amorfista eikä välttämättä pidä muotoansa (kaveri teki kaivon pohjaan veden erikeepperistä, mutta nyt se muistuttaa enemmän kaatosadetta kuin tasaista vedenpintaa). Kiiltävällä lakalla pääsee pitkälle.
Lakka on tosiaankin loistava vaihtoehto. Voi kokeilla molempia ja katsoa niistä paras. Säätöä ja vielä hieman säätöä.
Liian kauan yritit pitää kiinni,
kauaksi pois.
kauaksi pois.