Puuttuvat osat

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Gorbog

Puuttuvat osat

Viesti Kirjoittaja Gorbog »

Ostinpa tässä n. viikko sitten Champion of Nurglen. Ulkoapäin paketti näytti ihan kunnoliselta, mutta kotona sen avatessani huomasin, siitä puuttuu Figun pää. Tästä en niinkään välittänyt, sillä korvasin pään eräällä toisella. Nyt tänään Helsingin Games Workshopista ostamani Knights of Chaos Boxed setin avattuani huomasin, että tästäkin pakkauksesta puuttu osia, Championin Miekkakäsi, Musicianin Torvikäsi ja yksi Hand weapon, pikkuhiljaa alkaa sapettamaan tämä osien puuttuminen (ärinää ja murinaa). En ole muilta tämmöisiä juttuja kuullut, olenko todellakin ainut joka on tämmöisen uhriksi joutunut? Vai onko tämä niin pieni juttu, että ei ole valittamisen arvoinen?
Eiköhän. . .
virus

Viesti Kirjoittaja virus »

mun cavetrollilta puuttu nuijan pää.
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Näitä sattuu ja tapahtuu. Itseltäni ei ole puuttunut osia, mutta kerran, kun ostin furyjä, mukana tuli oikea määrä siipiä, mutta niistä oli pari oikean puoleista kadonnut, ja tilalla vasemman puoleisia :(..
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
TietoPredator

Viesti Kirjoittaja TietoPredator »

Ihmisethän noita figulaatikoitakin pakkaa ja luonnollisesti joskus sattuu virheitä - riippuu lähinnä puuttuvien osien tärkeydestä jaksaako noista valittaa. Periaatteena tietysti kannattaa aina ilmoittaa kauppaan mistä ostit, olethan kuitenkin maksanut kokonaisesta figusta. Minäkin olen joka kerta saanut puuttuvat osat ilman mutinoita saman tien mukaan jos tavaraa vain on varastossa ollut.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Ainakin Puokilla on ollut sellainen käytäntö näitä kyrpiintyneiden GW:n pakkaajien tekemiä kostoiskuja vastaan, että palautat Vanhan tuotteen -> Saat uuden tilalle. Vanha lähtee Brittilään, jossa sen tekijä hirtetään Q&A-monisteisiin Gavin toimesta.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
P

Viesti Kirjoittaja P »

Tämmöistä on tosiaan sattunut. Joitain kuukausia takaperin ostin Tampereen fantsusta great wpn minotaurin jolta puuttui ase ja kädet. Kävin sitten valittamassa asiasta ja olisin saanut tilalle toisen, jos olisi löytynyt sellainen mino, millä on kädet mukana. Kaikki kaupan minot oli kädettömiä! Rahat sitten sain lopulta takaisin, vaikka olisivat mieluummin antaneet jonkun samanhintaisen tuotteen tilalle.
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Minulla ei ole koskaan ollut tälläistä kyllä.. Ihme hommaa.
peippo

Viesti Kirjoittaja peippo »

N.Hirvelä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä »

Eli pitääkö nostaa tuo vanha topicci vaiko sanoo tähän?
Itselläni ei ole kertaakaan mitään puuttunut, paitsi että kerran ostin figun jonka ase oli katkennu, korjasin tämän itse, sillä en viitsinyt lähteä Singaporeen asti valittamaan, mistä olin kyseisen figun ostanut.
virus

Viesti Kirjoittaja virus »

mullakin on yleensä aseet poikki mutta näistä en valita. koitan aina etsiä ne blisut missä on nahdollisimman suorana pysyny ase.
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

NIin, on minulla kerran tapahtunut blisteriä ostaessa oli keihäs katkennut. Mutta ei ole paha hommeli. .=)
Jauza

Viesti Kirjoittaja Jauza »

Itse kun puokkarista ostin ravenereja niin oli saman puolen scythedit.
Kävin saman tien vaihtamassa ( ei keretty kauas ajaa kun huomasin virheen) no sain uuden tilalle ja iskä autossa sitten vitsaili että tossa sama homma. No tietysti olikin. Kaikissa oli sain sitten varauksen seuraavasta tilauksesta.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Blistereiden hyvä puoli on se, että näet mitä ostat. Tosin kovin moni ei näköjään älyä tarkastaa tuotteen sisältöä näköjään.

Spottasin muuten kerran GW storessa havocin kahdella hb:llä, harmi ettei ollut rahaa silloin...
- Kynä-ääliö
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Juup, kyllä ne liikkeen pitäjät on senverran kilttejä et ne antaa vaihtaa. Mut sit on niitä mulkeroita jotka käyttää tätä hyväksi kilttejä kauppiaita.
Oulussa vielä asuessani naapurissa asui kiero hammeristi, ja se osti pilkkahintaan kasan käytettyjä kääpiöitä joista puuttui melkein puolet osista. Noh, kierona poikana naapurini kävi paikallisessa fantsussa vaihdattamassa jokaisen figun uuteen. "ku mää ostin tän nii maalasin tän ja aloik kokoomaan nii mä huomasin et tästä puuttuu osii" jne. Ja parissa viikossa tyyppi sai vaihdetuksi koko kasan uusiin.
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

figunarkki kirjoitti:Juup, kyllä ne liikkeen pitäjät on senverran kilttejä et ne antaa vaihtaa. Mut sit on niitä mulkeroita jotka käyttää tätä hyväksi kilttejä kauppiaita.
Oulussa vielä asuessani naapurissa asui kiero hammeristi, ja se osti pilkkahintaan kasan käytettyjä kääpiöitä joista puuttui melkein puolet osista. Noh, kierona poikana naapurini kävi paikallisessa fantsussa vaihdattamassa jokaisen figun uuteen. "ku mää ostin tän nii maalasin tän ja aloik kokoomaan nii mä huomasin et tästä puuttuu osii" jne. Ja parissa viikossa tyyppi sai vaihdetuksi koko kasan uusiin.
Ne kauppiaat ei älyä niitä kuitteja kysyä ikinä kun meet vaihtaan figuja joista puuttuu osia.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
The Rookie

Viesti Kirjoittaja The Rookie »

Itse en ole kyseiseen asiaan törmännyt... Se varmaan ilmenee koko sen aikasessa erässä. En tiiä kyllä syytä kun en oo GW
Pancake

Viesti Kirjoittaja Pancake »

Nàzgûl wraith kirjoitti:
figunarkki kirjoitti:Juup, kyllä ne liikkeen pitäjät on senverran kilttejä et ne antaa vaihtaa. Mut sit on niitä mulkeroita jotka käyttää tätä hyväksi kilttejä kauppiaita.
Ne kauppiaat ei älyä niitä kuitteja kysyä ikinä kun meet vaihtaan figuja joista puuttuu osia.
Vaikutta suorastaan typerältä? Ei kuittia? Itse ainakin pyytäisin AINA kuitin ennen kun vaihtaisin. Useissa muissa kaupoissa näin taitaa ollakin, mutta jostain syystä figukauppiaat eivät kuittia vaadi? No oma vika sitten, tätä systeemiähän on erittäin helppo käyttää hyväkseen.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Pancake kirjoitti:
Nàzgûl wraith kirjoitti:
Vaikutta suorastaan typerältä? Ei kuittia? Itse ainakin pyytäisin AINA kuitin ennen kun vaihtaisin. Useissa muissa kaupoissa näin taitaa ollakin, mutta jostain syystä figukauppiaat eivät kuittia vaadi? No oma vika sitten, tätä systeemiähän on erittäin helppo käyttää hyväkseen.
Itse asiassa maksut joutuu ilmeisestikin näissä tapauksissa korvaamaan GW, joka on niin suositellut itse. Joku viaton varastotyöntekijä saattoi menettää bonukset palkastaan sinä kuukautena. Ja oletusarvoisesti varmaankin oletetaan asiakkaan olevan rehellinen, Warhammereita kun ei ihan joka kaupasta saa.
Ihmiskilpi

Viesti Kirjoittaja Ihmiskilpi »

Pancake kirjoitti:Vaikutta suorastaan typerältä? Ei kuittia? Itse ainakin pyytäisin AINA kuitin ennen kun vaihtaisin. Useissa muissa kaupoissa näin taitaa ollakin, mutta jostain syystä figukauppiaat eivät kuittia vaadi? No oma vika sitten, tätä systeemiähän on erittäin helppo käyttää hyväkseen.
Viallisen tuotteen palauttamiseen ei tarvita kuittia. Jos osia puuttuu tuote on viallinen, right? Jos tuotteessa ei ole vikaa sen voi vaihtaa/palauttaa vain kuitin kanssa. Tai voihan tuokin tietty riippua myyjästä. Näin minä ymmärsin asian tuosta edellisestä ketjusta johon joku jo linkittikin.

Edit:
Kuluttajavirasto kirjoitti:Sen sijaan virheellisestä tuotteesta voi valittaa myyjäliikkeeseen ilman kuittiakin.
Tiedä sitten tarkoittaako valittaminen vaihtamista.
mieoonmursu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mieoonmursu »

kaverinikin tuossa pari kuukautta sitten osti tampereen fantsusta(tai sitten kirja infosta) dark elffien boltterin, josta puuttuivat ne pidikkeet mitkä pitää sen pystyssä.
käy kotisivuillani täällä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”