Eye of Terrorin hyödyllisyys?
Eye of Terrorin hyödyllisyys?
Aikoisin alkaa kerätä kaaosta kun nidit on satu valmiiksi ja kysyisin tuosta Eye of Terror kirjasta. Siinä kuulemma saa chaos armeijaan traitor imperial guardia ja muita öhkömönkiäisiä. Voisitteko kertoa onko sen ostaminen hyödyllistä ja jos on niin miksi? Kiva olisi jos voisitte kertoa vähän niitten öllien statteja ja erikoissääntöjä.
Bep.
- Lihamestari
Re: Eye of Terrorin hyödyllisyys?
*Köhköh* Copyright *Köhköh* Sääntöjen kalastelua *Köhköh* Raastuvassa tavataan *Köhköh*Dariel kirjoitti: Kiva olisi jos voisitte kertoa vähän niitten öllien statteja ja erikoissääntöjä.
Ups.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Mikäli tarkoitat Eye of Terror -kirjaa, niin siinä esitellään muutama uusia armeijalista. Jos taas tarkoitat kampanjaa niin sillä kehitettiin 40k maailman taustatarinaa ja konkreettisia seurauksia tulemme luultavasti näkemään tulevissa codexeissa.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
- Half-breed
- The Captain
- Valvoja
40,999. Neloslaitoshan otti itse asiassa askelen kohti menneisyyttä valitsemalla Macraggen taistelun aloituspaketin teemakseen.Attila kirjoitti:Emme, ellei pelin nimi yhtäkkiä vaihdu Warhammer 41k:ksi. Koko homma tapahtui vuonna 41.999, joten ei tässä kovin paljoa enää ehdi tapahtumaan.Pariah kirjoitti:...konkreettisia seurauksia tulemme luultavasti näkemään tulevissa codexeissa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Siis toimiihan tämä homma ihan yhtälailla myös toisinpäin. Itse ostin kyseisen kirjan juurikin noiden lisäyksiköiden vuoksi ja mukavasti on toiminut.Half-breed kirjoitti:Kuitenkin siinä kirjassa ei ole uusia yksiköitä Kaaoksen mariineille, vaan uusi armeijalista Kaaoksen kultisteista, johon voi ottaa omine lupineen liittolaisia Kaaos marsuista. Kirjasta voi lukea enemmän.
Eli jos Traitorit ja Mutantit, sekä muut ei-khaos-codexissa-olevat yksiköt kiihottavat mieltä, niin tuon kirjan Chaos-lista on todella mainio lisäosa normaalin Chaos-codexin lisäksi. Muutenkin mukana on tottakai paljon mukavaa fluffia, uusia ideoita tarjoavaa lisämateriaalia yms.
Itse hieman pidemmän linjan Chaos-pelaajana olen 666-0 tuon kirjan puolella!
-
Puistokemisti
Mista taman keksit?Devotee kirjoitti:Siis toimiihan tämä homma ihan yhtälailla myös toisinpäin. Itse ostin kyseisen kirjan juurikin noiden lisäyksiköiden vuoksi ja mukavasti on toiminut.
Itse en ainakaan loyda mitaan EoT kirjasesta joka taman sallisi.
Koreassa, paikallisessa nappiksessa ei skandeja D:
Kuten sanoin: Käytän kirjaani Chaos-pelaajana, joten muita kuin ''The Lost...''-listaa en ole hirveästi ehtinyt selailemaan.Puistokemisti kirjoitti:Mista taman keksit?Devotee kirjoitti:Siis toimiihan tämä homma ihan yhtälailla myös toisinpäin. Itse ostin kyseisen kirjan juurikin noiden lisäyksiköiden vuoksi ja mukavasti on toiminut.
Itse en ainakaan loyda mitaan EoT kirjasesta joka taman sallisi.
Mutta suora lainaus sivulta 42: ''This list will work perfectly well just using it as an adjunct to Codex: Chaos Space Marines.''
Lopun tekstin osaatkin lukea itse Codexin sivuilta.
-Devotee.