"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eye of Terrorin hyödyllisyys?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Darius

Eye of Terrorin hyödyllisyys?

Viesti Kirjoittaja Darius »

Aikoisin alkaa kerätä kaaosta kun nidit on satu valmiiksi ja kysyisin tuosta Eye of Terror kirjasta. Siinä kuulemma saa chaos armeijaan traitor imperial guardia ja muita öhkömönkiäisiä. Voisitteko kertoa onko sen ostaminen hyödyllistä ja jos on niin miksi? Kiva olisi jos voisitte kertoa vähän niitten öllien statteja ja erikoissääntöjä.
Bep.
Lihamestari

Re: Eye of Terrorin hyödyllisyys?

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Dariel kirjoitti: Kiva olisi jos voisitte kertoa vähän niitten öllien statteja ja erikoissääntöjä.
*Köhköh* Copyright *Köhköh* Sääntöjen kalastelua *Köhköh* Raastuvassa tavataan *Köhköh*

Ups. ;)
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Mikäli tarkoitat Eye of Terror -kirjaa, niin siinä esitellään muutama uusia armeijalista. Jos taas tarkoitat kampanjaa niin sillä kehitettiin 40k maailman taustatarinaa ja konkreettisia seurauksia tulemme luultavasti näkemään tulevissa codexeissa.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Pariah kirjoitti:...konkreettisia seurauksia tulemme luultavasti näkemään tulevissa codexeissa.
Emme, ellei pelin nimi yhtäkkiä vaihdu Warhammer 41k:ksi. Koko homma tapahtui vuonna 41.999, joten ei tässä kovin paljoa enää ehdi tapahtumaan.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Kuitenkin siinä kirjassa ei ole uusia yksiköitä Kaaoksen mariineille, vaan uusi armeijalista Kaaoksen kultisteista, johon voi ottaa omine lupineen liittolaisia Kaaos marsuista. Kirjasta voi lukea enemmän.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Attila kirjoitti:
Pariah kirjoitti:...konkreettisia seurauksia tulemme luultavasti näkemään tulevissa codexeissa.
Emme, ellei pelin nimi yhtäkkiä vaihdu Warhammer 41k:ksi. Koko homma tapahtui vuonna 41.999, joten ei tässä kovin paljoa enää ehdi tapahtumaan.
40,999. Neloslaitoshan otti itse asiassa askelen kohti menneisyyttä valitsemalla Macraggen taistelun aloituspaketin teemakseen.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Devotee

Viesti Kirjoittaja Devotee »

Half-breed kirjoitti:Kuitenkin siinä kirjassa ei ole uusia yksiköitä Kaaoksen mariineille, vaan uusi armeijalista Kaaoksen kultisteista, johon voi ottaa omine lupineen liittolaisia Kaaos marsuista. Kirjasta voi lukea enemmän.
Siis toimiihan tämä homma ihan yhtälailla myös toisinpäin. Itse ostin kyseisen kirjan juurikin noiden lisäyksiköiden vuoksi ja mukavasti on toiminut.

Eli jos Traitorit ja Mutantit, sekä muut ei-khaos-codexissa-olevat yksiköt kiihottavat mieltä, niin tuon kirjan Chaos-lista on todella mainio lisäosa normaalin Chaos-codexin lisäksi. Muutenkin mukana on tottakai paljon mukavaa fluffia, uusia ideoita tarjoavaa lisämateriaalia yms.

Itse hieman pidemmän linjan Chaos-pelaajana olen 666-0 tuon kirjan puolella!
Puistokemisti

Viesti Kirjoittaja Puistokemisti »

Devotee kirjoitti:Siis toimiihan tämä homma ihan yhtälailla myös toisinpäin. Itse ostin kyseisen kirjan juurikin noiden lisäyksiköiden vuoksi ja mukavasti on toiminut.
Mista taman keksit?
Itse en ainakaan loyda mitaan EoT kirjasesta joka taman sallisi.
Koreassa, paikallisessa nappiksessa ei skandeja D:
Devotee

Viesti Kirjoittaja Devotee »

Puistokemisti kirjoitti:
Devotee kirjoitti:Siis toimiihan tämä homma ihan yhtälailla myös toisinpäin. Itse ostin kyseisen kirjan juurikin noiden lisäyksiköiden vuoksi ja mukavasti on toiminut.
Mista taman keksit?
Itse en ainakaan loyda mitaan EoT kirjasesta joka taman sallisi.
Kuten sanoin: Käytän kirjaani Chaos-pelaajana, joten muita kuin ''The Lost...''-listaa en ole hirveästi ehtinyt selailemaan.

Mutta suora lainaus sivulta 42: ''This list will work perfectly well just using it as an adjunct to Codex: Chaos Space Marines.''

Lopun tekstin osaatkin lukea itse Codexin sivuilta.
-Devotee.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”