Orc Guard Tower ja Tower Keeper
-
Hessu hopo
Ei sun luovuuskaa oo mitenkää huipussaan ku jotain salamoita(VAU :?: ) kehittelet. Toi torni on just makee ja sopii tosi hyvin tohon maastoo, voiks sen päälle esim laittaa jotain Arrer Boyzeja jotka sitte sais lisää kantavuutta nuolii tai muuta?s2pid kirjoitti:no on toi silti aika patentti ja selässä sienet sun muuta
No en sano enempää, mutta toi sun oma luovuus on ollu ainaki näin alussa aika heikoilla.. keksi joku oma tyylikäs teema mistä sun figut tunnistaa. Azuuhilla ne on persoonalliset ajoneuvot ja konversiot, sekä sienet, mulla taas sitten ne salamat (ja se on sitte Night Lordien teema, että en mä nyt sitä niin kauheasti matkinu codexista, vaan se menee fluffin mukaan).
joo, mä meinasin et ne tulis sinne reunalle... (ja ne on irtonaisia et niitä voi siirellä) mä oon kyllä jo suunitellu että siihen "keskelle" ei tuu mitään, eli kyllä siinä tilaa ons2pid kirjoitti:koolla ei ole väliä, vaan sillä kuin hyvin se pelaa. Ei tota lautaa kannata kokonaan maastolla peittää, koska siel olis iha hyvä pystyy pelaamaanki..
samaa mieltä!s2pid kirjoitti:ja lähinnä se tyyli millä teen salamat.. Mun mielestä ehkä vaan night lords väriteema ei sovi fb örkeille.