"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Orc Guard Tower ja Tower Keeper

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
a-l
Viesti:

Viesti Kirjoittaja a-l »

lainaa??? ei sitä kyllä voi mitenkää lainaa ku se yleensä liimataan kiini alustaan.. :roll: ei se maksa ku 3.90 euroo, ja sitä on tosi paljo yhes pakkauksessa. mä muuten ostin sen popsista
myydään örkkejä ja gobboja!! jättipaketti!

http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 8702#78702
a-l
Viesti:

Viesti Kirjoittaja a-l »

MonoSKI kirjoitti:kyl toi 3 tuumaa on vähä liikaa, ku dwarffit liikkuu sen verran :?
mähän oon jo sanonnu et se on vaan maastoa, eli ei liiku :evil:
(kannataa lukee aina välillä aikasemmat viestit :wink: )

Thorwald
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thorwald »

ja tuota purua saa vaikkapa koulun puukäsityön luokasta....
ja saa halvalla =)
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!
crow

Viesti Kirjoittaja crow »

toi on mun mielestä tosi makeeta. jos sä haluut, niin sähän voit vaikka käyttää tummempaa vihreetä sprayta vielää lisäksi
a-l
Viesti:

Viesti Kirjoittaja a-l »

en mä usko että mä sitä tummempaa spreytä alan ruiskuttelee... toi maasto saa nyt kelvata noin :) paitsi, että lisään sinne viel puita, kasveja, puskia, lammen ja kaikkea krääsää. viel 3 tommosta palaa niin sitte on maasto joka on: 55cm x 100cm :D

s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

koolla ei ole väliä, vaan sillä kuin hyvin se pelaa. Ei tota lautaa kannata kokonaan maastolla peittää, koska siel olis iha hyvä pystyy pelaamaanki..
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Hessu hopo

Viesti Kirjoittaja Hessu hopo »

s2pid kirjoitti:no on toi silti aika patentti ja selässä sienet sun muuta :roll:
No en sano enempää, mutta toi sun oma luovuus on ollu ainaki näin alussa aika heikoilla.. keksi joku oma tyylikäs teema mistä sun figut tunnistaa. Azuuhilla ne on persoonalliset ajoneuvot ja konversiot, sekä sienet, mulla taas sitten ne salamat (ja se on sitte Night Lordien teema, että en mä nyt sitä niin kauheasti matkinu codexista, vaan se menee fluffin mukaan).
Ei sun luovuuskaa oo mitenkää huipussaan ku jotain salamoita(VAU :?: ) kehittelet. Toi torni on just makee ja sopii tosi hyvin tohon maastoo, voiks sen päälle esim laittaa jotain Arrer Boyzeja jotka sitte sais lisää kantavuutta nuolii tai muuta?
azuuh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja azuuh »

hessu, s2pid tarkoitti sitä että se luovuus o aika pienessä tolla dreamilla ku se matkii nii paljon... et s2pidin väriteemaan kuuluu ne salamat..
'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go,
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

ja lähinnä se tyyli millä teen salamat.. Mun mielestä ehkä vaan night lords väriteema ei sovi fb örkeille.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
a-l
Viesti:

Viesti Kirjoittaja a-l »

s2pid kirjoitti:koolla ei ole väliä, vaan sillä kuin hyvin se pelaa. Ei tota lautaa kannata kokonaan maastolla peittää, koska siel olis iha hyvä pystyy pelaamaanki..
joo, mä meinasin et ne tulis sinne reunalle... (ja ne on irtonaisia et niitä voi siirellä) mä oon kyllä jo suunitellu että siihen "keskelle" ei tuu mitään, eli kyllä siinä tilaa on :D

a-l
Viesti:

Viesti Kirjoittaja a-l »

s2pid kirjoitti:ja lähinnä se tyyli millä teen salamat.. Mun mielestä ehkä vaan night lords väriteema ei sovi fb örkeille.
samaa mieltä! :D (siinä alku vaiheessa teki mieli vaan testailla kaikkea mitä silmiin sattu) enkä muista et oisin missään muussa matkinu "teitä" kun siinä salama jutussa :? mut jos oon niin oon pahoillani... ja toi azuuhin sienet... niin mä kyl tiiän et ne on sen juttu, mutta kuten aikasemmin jo sanoin: ne tulee bitseinä night gobbo pakkauksessa... jos azuuh vaikka tekis jotain JÄTTI tatteja tai jotain (siis ehdotus vaan) niin ne erottuis kunnola. sitäpaitsi mun mielestä sienet kuuluu maastoon... :? niin ja nois kuorissa (kännykän) toi "ydinpommi" merkki, ku sitä maalasin niin en oikeestikkaan muistanu/tienny et wacky oli sen joskus menneisyydessä sun kuoriis maalannu :? .... ja oon siitäkin pahoillani ja jos siinä on joku ongelma niin voinhan mä sen raaputtaa poiski. :)...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”