"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hive Fleet Pegasus

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
BugsOwn

Viesti Kirjoittaja BugsOwn »

Muuten, kun tuo dippaus kuivuu, jääkö pinta samannäköiseksi kuin tuossa märkänä?
Ne on jo kuivunu nois kuvis :)
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

AAARRRGGHHH! My eyes! They burn! Tuota kiillon määrää :S Nopeasti ei yksinkertaisesti voi saada loistavaa jälkeä. Onhan nuo ihan hyvä pelifiguiksi. Voittavat aina maalaamattomat. Mutta minä en kertakaikkiaan tykkää noista dippingmössö jutuista.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Outoa, minä taas tykkään. Baseja lukuunottamatta paljon "aidomman" näköisiä ku nämä uudet GW:n omat. Jotenkin tulee alien-mainen fiilis noista ja väritkin toimii. Baset siis IMo viimeistelemättömän näköiset ja rikkoo vähän tota ulkonäköä, muuten jes.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
BugsOwn

kuvat otettiin joku heti dippauksen jälkeen tai sit jälkimmäiset muutama päivä sen jälkeen, kyl ne baset tulee tehtyä :)

Hiekkasin ne just tänään.

Pitää meinaa saada kaikki valmiiks GTtä varten. (kaikki 13 figuu)

GT armeija:
2 tyrant
5 fex
3 zoan
3 ravener

Ja sit ne pakkolliset troopit eli
16 termagaunt
Jänkäkoira

Viesti Kirjoittaja Jänkäkoira »

Onhan tuo nyt nopea tapa tehdä, ja jäki nyt on ihan kohtuullista, mutta minusta et ole kunnnolla ravistanut nuista ylimääräisiä maaleja pois.
http://www.thewarp.net/war/theforge/oga ... snids.html
Nuo ovat samallalailla tehtyjä...

Etkä ole maalannut noihgin mitään yksityiskohtia, joka häiritsee minua ainain paljon...
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
Dark Master

krhhm.

Viesti Kirjoittaja Dark Master »

Samanlaisen vaikutelman saa brown inkin ja flesh washin sutasuill koloihin ...
Eli jos ei tiedä mistä dippii saa ja kuinka paljon se maksaa käytä noita.(siis inkkejä.)
Repetitius Est Marum Studiorum
(tai jotain sinne päin)
BugsOwn

En halunut kovin tasaist jälkeä, ne on alienidejä :)
Etkä ole maalannut noihgin mitään yksityiskohtia, joka häiritsee minua ainain paljon...
Se ei häiritse mua yhtään et se häiritsee sua.

Kuten sanoin, oon pelaaja, en maalaaja, ei nää oo menos muualle ku peli kentälle.
Mika

Viesti Kirjoittaja Mika »

No hei jos on noin matala kynnys kritiikille, niin kannattaako laittaa kuvia esille foorumiin? Varsinkin jos ne on vain pelifiguja eikä niillä ole mitään muuta arvoa tai esteettistä merkitystä?
Onhan ne ihan kivoja pelinappeja, ja maalaustapa on mainio jos haluaa maksimoida tehokkuuden. Itse olisin tosin ravistellut eksta petsit pois, mutta kukin tyylillään.. :)
applepie

Viesti Kirjoittaja applepie »

Sitä lakkaa voi myös laittaa pensselillä, niin ei pitäisi kiiltää niin paljoa. Myös joidenkin osien maalaaminen "perinteisesti" on varmaan hyvä idea, koska dippaus ei oikeen näytä kivalta muussa kuin vaaleen ruskeessa(valkonen joka dipataan), jossa se sitten onkin älyhienoa.
To be Ulverized...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”