Ne on jo kuivunu nois kuvisMuuten, kun tuo dippaus kuivuu, jääkö pinta samannäköiseksi kuin tuossa märkänä?
Hive Fleet Pegasus
- figunarkki
kuvat otettiin joku heti dippauksen jälkeen tai sit jälkimmäiset muutama päivä sen jälkeen, kyl ne baset tulee tehtyä 
Hiekkasin ne just tänään.
Pitää meinaa saada kaikki valmiiks GTtä varten. (kaikki 13 figuu)
GT armeija:
2 tyrant
5 fex
3 zoan
3 ravener
Ja sit ne pakkolliset troopit eli
16 termagaunt
Hiekkasin ne just tänään.
Pitää meinaa saada kaikki valmiiks GTtä varten. (kaikki 13 figuu)
GT armeija:
2 tyrant
5 fex
3 zoan
3 ravener
Ja sit ne pakkolliset troopit eli
16 termagaunt
- Jänkäkoira
Onhan tuo nyt nopea tapa tehdä, ja jäki nyt on ihan kohtuullista, mutta minusta et ole kunnnolla ravistanut nuista ylimääräisiä maaleja pois.
http://www.thewarp.net/war/theforge/oga ... snids.html
Nuo ovat samallalailla tehtyjä...
Etkä ole maalannut noihgin mitään yksityiskohtia, joka häiritsee minua ainain paljon...
http://www.thewarp.net/war/theforge/oga ... snids.html
Nuo ovat samallalailla tehtyjä...
Etkä ole maalannut noihgin mitään yksityiskohtia, joka häiritsee minua ainain paljon...
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
we don't feel no contamination!"
-
Dark Master
krhhm.
Samanlaisen vaikutelman saa brown inkin ja flesh washin sutasuill koloihin ...
Eli jos ei tiedä mistä dippii saa ja kuinka paljon se maksaa käytä noita.(siis inkkejä.)
Eli jos ei tiedä mistä dippii saa ja kuinka paljon se maksaa käytä noita.(siis inkkejä.)
Repetitius Est Marum Studiorum
(tai jotain sinne päin)
(tai jotain sinne päin)
No hei jos on noin matala kynnys kritiikille, niin kannattaako laittaa kuvia esille foorumiin? Varsinkin jos ne on vain pelifiguja eikä niillä ole mitään muuta arvoa tai esteettistä merkitystä?
Onhan ne ihan kivoja pelinappeja, ja maalaustapa on mainio jos haluaa maksimoida tehokkuuden. Itse olisin tosin ravistellut eksta petsit pois, mutta kukin tyylillään..
Onhan ne ihan kivoja pelinappeja, ja maalaustapa on mainio jos haluaa maksimoida tehokkuuden. Itse olisin tosin ravistellut eksta petsit pois, mutta kukin tyylillään..