Nyybän ensimmäisiä figuja. (wh40k)
Jaa, eipä löytynyt GW:n sivuilta. No mutta heitän nyt näin MuTuna että se vastaisi scorpion greeniä, tai goblin greenin ja bleached bonen sekoitusta.
Mutta kuten tiedetään, MuTu päättelyt menee pahasti vikaan. Sekoittele oma jos et muuten saa hyvää sävyä.
Mutta kuten tiedetään, MuTu päättelyt menee pahasti vikaan. Sekoittele oma jos et muuten saa hyvää sävyä.
Ostetaan/Vaihdetaan figuihin: KISS, Horna, Emperor, Bathory, Burzum, Behemoth, Stam1na, Mokoma, Hypocrisy, Behexen, Immortal ja Gorgoroth cd:eitä.
Juu. Ihan hienoja figuja oli ensimmäisiksi. Näytti vähän massatuotannolla tehdyiltä, mutta en kyllä itse menis sanomaan mitään (nii-in, olen sortunut liukuhihna tuotantoon
)
Ja teille jotka ette usko bilious greenin olemassa oloon...
Siinä teille AITO värilista... Niih
"Nigitta kobushi wo kakusu na yo ! "
Käytätkö mustaa pohjamaalia(suosittelen),vai johtuneeko vihreän kirkas sävy valaistuksesta.
http://www.xd.fi -viisaitten miesten virallinen kohtauspaikka-
Katos perhana, olisin voinu lyödä mummoni vetoa ettei tuommoista löydy. No mummo meni. Vaan löytyykö maalia vaikkapa myyntilistalta?z3r0 kirjoitti:
Ostetaan/Vaihdetaan figuihin: KISS, Horna, Emperor, Bathory, Burzum, Behemoth, Stam1na, Mokoma, Hypocrisy, Behexen, Immortal ja Gorgoroth cd:eitä.
Bilious Green? Turha maali, mieluiten jos haluaa sen väristä maalia niin sekoittelee itse. Ei kannata aina välttämättä hankkia niitä valmisvärejä, sekoitelkaa itse sitten kun tunnette että osaatte jo vähän maalata.
Tosin aloittelijoille sopinee hyvin nuo GW:n valmisvärit kun ne on sen verta paksujakin että ne tarttuu varsin hyvin. Itse käytän Vallejon maaleja, joita aina välillä ohennan vielä hieman lisää.
Mutta sananen teille jotka ette tunne itseänne niin hyviksi maalaajiksi. Ihailen jokaista maalaajaa joka vain jaksaa vähääkään maalata oman inspiraationsa pohjalta omia figujansa.
Ei sillä maalauksen tasolla niin hirveästi väliä ole.
Tunnistan melko helposti jos on pyritty johonki tiettyyn standardiin jokasessa figussa, eikä ne ole yleensä kauhean hienoja vaikka ovatki hyvin maalattuja. Kokonaisuus ratkaisee, ei ne yksityiskohdat.
Think about that.
P.S. Älkää välittäkö jos ette ihan selkeästi käsittäny tuota mun viestiä, selitän välillä aika vaikeasti
Tosin aloittelijoille sopinee hyvin nuo GW:n valmisvärit kun ne on sen verta paksujakin että ne tarttuu varsin hyvin. Itse käytän Vallejon maaleja, joita aina välillä ohennan vielä hieman lisää.
Mutta sananen teille jotka ette tunne itseänne niin hyviksi maalaajiksi. Ihailen jokaista maalaajaa joka vain jaksaa vähääkään maalata oman inspiraationsa pohjalta omia figujansa.
Ei sillä maalauksen tasolla niin hirveästi väliä ole.
Tunnistan melko helposti jos on pyritty johonki tiettyyn standardiin jokasessa figussa, eikä ne ole yleensä kauhean hienoja vaikka ovatki hyvin maalattuja. Kokonaisuus ratkaisee, ei ne yksityiskohdat.
Think about that.
P.S. Älkää välittäkö jos ette ihan selkeästi käsittäny tuota mun viestiä, selitän välillä aika vaikeasti