"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Nyybän ensimmäisiä figuja. (wh40k)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Thorin

Viesti Kirjoittaja Thorin »

Jaa, eipä löytynyt GW:n sivuilta. No mutta heitän nyt näin MuTuna että se vastaisi scorpion greeniä, tai goblin greenin ja bleached bonen sekoitusta.
Mutta kuten tiedetään, MuTu päättelyt menee pahasti vikaan. Sekoittele oma jos et muuten saa hyvää sävyä.
Ostetaan/Vaihdetaan figuihin: KISS, Horna, Emperor, Bathory, Burzum, Behemoth, Stam1na, Mokoma, Hypocrisy, Behexen, Immortal ja Gorgoroth cd:eitä.
Aslan_

Viesti Kirjoittaja Aslan_ »

Juu. Ihan hienoja figuja oli ensimmäisiksi. Näytti vähän massatuotannolla tehdyiltä, mutta en kyllä itse menis sanomaan mitään (nii-in, olen sortunut liukuhihna tuotantoon :( )

Ja teille jotka ette usko bilious greenin olemassa oloon...
Siinä teille AITO värilista... Niih :P
"Nigitta kobushi wo kakusu na yo ! "
Boltteri

Viesti Kirjoittaja Boltteri »

Käytätkö mustaa pohjamaalia(suosittelen),vai johtuneeko vihreän kirkas sävy valaistuksesta.
http://www.xd.fi -viisaitten miesten virallinen kohtauspaikka-
Relic

Viesti Kirjoittaja Relic »

King lizard kirjoitti:Eikä sitä bilious greeniä löydy vallejoltakaan. no jaa onhan niitä muitakin maaleja joita ei löydä mistään ja ne on vielä gween esim. lighting blue :P
Minulla on kyllä tuo bilious green... tuli vanhassa (lue 10v ) paketissa.
Thorin

Viesti Kirjoittaja Thorin »

z3r0 kirjoitti:
Ja teille jotka ette usko bilious greenin olemassa oloon...
Siinä teille AITO värilista... Niih :P
Katos perhana, olisin voinu lyödä mummoni vetoa ettei tuommoista löydy. No mummo meni. Vaan löytyykö maalia vaikkapa myyntilistalta?
Ostetaan/Vaihdetaan figuihin: KISS, Horna, Emperor, Bathory, Burzum, Behemoth, Stam1na, Mokoma, Hypocrisy, Behexen, Immortal ja Gorgoroth cd:eitä.
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

ei helevetti.....Jaa tätyy tsekata löytyykö pkp,fantasiapelistäetc.
Tol Cormp Norz Norz Norz
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

eipä ole! (saatavilla)
Tol Cormp Norz Norz Norz
WarHound
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja WarHound »

Bilious Green? Turha maali, mieluiten jos haluaa sen väristä maalia niin sekoittelee itse. Ei kannata aina välttämättä hankkia niitä valmisvärejä, sekoitelkaa itse sitten kun tunnette että osaatte jo vähän maalata.

Tosin aloittelijoille sopinee hyvin nuo GW:n valmisvärit kun ne on sen verta paksujakin että ne tarttuu varsin hyvin. Itse käytän Vallejon maaleja, joita aina välillä ohennan vielä hieman lisää.
Mutta sananen teille jotka ette tunne itseänne niin hyviksi maalaajiksi. Ihailen jokaista maalaajaa joka vain jaksaa vähääkään maalata oman inspiraationsa pohjalta omia figujansa.
Ei sillä maalauksen tasolla niin hirveästi väliä ole.

Tunnistan melko helposti jos on pyritty johonki tiettyyn standardiin jokasessa figussa, eikä ne ole yleensä kauhean hienoja vaikka ovatki hyvin maalattuja. Kokonaisuus ratkaisee, ei ne yksityiskohdat.

Think about that.

P.S. Älkää välittäkö jos ette ihan selkeästi käsittäny tuota mun viestiä, selitän välillä aika vaikeasti ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”