"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Keisarikuntaa 2000pst

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Janson

Keisarikuntaa 2000pst

Viesti Kirjoittaja Janson »

Empire Army

----LORDS----

Wizard Lord [290]
Level 4
Hexstaff
Dispel scroll

----HEROES----

1 Battle Wizard @ 145 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

----CORE----

6 Knightly Orders of the Inner Circle @ 196 Pts
Barding; Lance, Full Plate Armor, Shield
Full Command, Inner Circle;

6 White Wolf Knights of the Inner Circle @ 208 Pts
White Wolf Hammer, Full Plate Armor
Full command, inner circle

20 Swordsmen @ 165 Pts
Light Armour, Shield
Full Command

7 Detachment - Free Company @ 35 Pts
2 Hand weapon

20 Spearmen @ 165 Pts
Spear, Light Armour, Shield
Full command

7 Detachment - Free Company @ 35 Pts
2 Hand weapon

----SPECIAL----

16 Greatswords @ 222 Pts
Great Weapon, Full Plate Armor
Full command

8 Detachment - Free Company @ 40 Pts
2 Hand weapon

1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

----RARE----

6 Gryphon Legion @ 196 Pts
Lance, Heavy Armour, Shield
Full command

Casting Pool: 8 +D3

Dispel Pool: 5

Total Army Cost: 1997

Jeps, siinä se. Taktiikka pääsääntöisesti että jalkaväki pysäyttää, ratsuväki flankkaa ja tykit paukuttaa. Kommenttia ja muutosehdotuksia saa esittää (tosin mielellään ei pelkkää poista x ota Y-tasoa). Kaiken voi periaatteessa vaihtaa (paitsi greatswordit on ja pysyy ainakin tässä listassa), jos mulla vaan siihen figuja löytyy.

PS: Ja ennakoiden ensimmäisiä kommentteja, spearmaneja en voi vaihtaa swordmaneiksi koska mulla ei ole siihen nappeja.

EDIT: Listaa muutettu: Countti ja huntsmanit lähti veks tilalle wizard lord. Detut vaihtui free companyksi.
Viimeksi muokannut Janson, Ti 06.09.2005 14:46. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Itse pistäisin electorille vielä holy relicin (että ei kuole heti johonkin ignore saves juttuun). Sekä swordmans detatchmenttien tilalle freecompany detatchmentit.
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

no tässä on asia lista

pisteet greatswordeista.mutta herkkusieni olis hienoo

hyvännäköinen lista,mutta relicci countille,mihin äijä muuten menee?

vaiha miekkadetut militiaan ja pane miekkamiehet keihäsmiesten tilalle..
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Miten helvetissä 20 Keihäsmiestä voi Full Commandilla maksaa päälle kaksisataa? 20 Miekkamiestä Täyskomennolla ilman Hirnulippua maksaa vain 165, Spearit kilvillä saman verran.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Janson

Lihamestari kirjoitti:Miten helvetissä 20 Keihäsmiestä voi Full Commandilla maksaa päälle kaksisataa? 20 Miekkamiestä Täyskomennolla ilman Hirnulippua maksaa vain 165, Spearit kilvillä saman verran.
Army builder laskee detut parentien pistehintaa, korjattu nyt.
Ihana panda kirjoitti:no tässä on asia lista

pisteet greatswordeista.mutta herkkusieni olis hienoo
Juu, tottahan siinä champion on, katosi vain tuossa listaa siistiessä. Korjataan.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Se countti tarvitsee sen 4+ wardin ehdotto-hiton-masti.

joku Tzeench-jyrä tahi Slannipappi merkitsee sitä, että peli on ohi jo ennen kuin alkaakaan, vähänkin vihun magian kanssa tulee jo itku.

Mitä silmäni näkevät? Swordmenejä detachmentteinä? Poika kuule, vaihdappas ne militiaksi. Saaat niitä vähäsen enemmän, ja irtoaa pisteitä. tai jos jätät koot samaksi, mut vaihdat militiaksi, saat sen wardin countille. Countti ei ilman wardia pärjää, nöy nöy.

Muuten ihan makee lista.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Lähinnä näen nuo IsoMiekat kömpelönä yksikkönä, joka ei kuitenkaan kestä niin paljoa. Tosin kun pääsevät rynnäköimään, hakkaavat tiensä läpi suurimmalta osin kaikesta jalkaväestä.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Sikarivaunu

Viesti Kirjoittaja Sikarivaunu »

Vaihda Detachmentit halberdeiksi tai free companyksi. Swordsmenit ovat huonompia detuina. Muuten list ihan ok. Ja laita kreiville se relicci. OT Muuten, mistä Empiren provinssista armeija tulee?OT ;)
fail.
Janson

Cannonball kirjoitti:Se countti tarvitsee sen 4+ wardin ehdotto-hiton-masti.
No pakko kait se sitten on. Pitää laskeskella vähän.
joku Tzeench-jyrä tahi Slannipappi merkitsee sitä, että peli on ohi jo ennen kuin alkaakaan, vähänkin vihun magian kanssa tulee jo itku.
Juu, pitää miettiä En mielelläni käyttäisi pisteitä pelkkiin käärökoreihin, joten jos vaihtaisi countin wizard lordiin niin voisi vähän paiskoa takaisinkin.
Mitä silmäni näkevät? Swordmenejä detachmentteinä? Poika kuule, vaihdappas ne militiaksi. Saaat niitä vähäsen enemmän, ja irtoaa pisteitä. tai jos jätät koot samaksi, mut vaihdat militiaksi, saat sen wardin countille. Countti ei ilman wardia pärjää, nöy nöy.
Militia, swordmen, halberdier... Tämähän on niitä mielipidekysymyksiä ja olen lukenut ihan vakuuttavia perusteluita ihan kaikista. Militiat on kyllä hyviä, kokemuksesta senkin tiedän. Pitee vielä miettiä.
Lihamestari kirjoitti:Lähinnä näen nuo IsoMiekat kömpelönä yksikkönä, joka ei kuitenkaan kestä niin paljoa. Tosin kun pääsevät rynnäköimään, hakkaavat tiensä läpi suurimmalta osin kaikesta jalkaväestä.
Totta, mutta kuten sanottu siinä ne nyt on ja siihen jää (kun näitä nyt puoli vuotta käytettynä metsästettiin niin pakko ainakin muutamassa pelissä käyttää).
Pamputtaja kirjoitti:OT Muuten, mistä Empiren provinssista armeija tulee?OT
Averlandista. Tosin Mariuksella sirittää taas ja hän vaihtoi uniformujen värin sinivalkoiseksi (koska vanha väri ei ollut yhteensopiva hänen Tileanilaisen tuontipukunsa kanssa.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Pamputtaja kirjoitti:Swordsmenit ovat huonompia detuina.
Öö, millä perusteella? Kyllä minä ainakin maksan mielelläni free companyihin verrattuna 2 pistettä lisää 4+ savesta. Eivät ne S3 lyönnit mitään ratkaisevaa tee riippumatta siitä, onko niitä 8 vai 4.
Sikarivaunu

Viesti Kirjoittaja Sikarivaunu »

Fängi kirjoitti:
Pamputtaja kirjoitti:Swordsmenit ovat huonompia detuina.
Öö, millä perusteella? Kyllä minä ainakin maksan mielelläni free companyihin verrattuna 2 pistettä lisää 4+ savesta. Eivät ne S3 lyönnit mitään ratkaisevaa tee riippumatta siitä, onko niitä 8 vai 4.
No se olikin vain IMO. Unohtui viestistä.
fail.
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

mitä vastaan muuten pelaat?
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Rotten sound

Viesti Kirjoittaja Rotten sound »

täydet maagit,handgunners,tykit,mortarit...
Janson

Ihana panda kirjoitti:mitä vastaan muuten pelaat?
No lähinnä varmaan Mortal Khornea ja Tzeentchiä, Ogreja, Bretonniaa, Wood ja Dark elfejä.
Rotten sound kirjoitti:täydet maagit,handgunners,tykit,mortarit...
Ja tylsistyisin kuoliaaksi pelin aikana? Ei kiitos.
|hene|

Viesti Kirjoittaja |hene| »

wizard lordille ota rod of power ;)
hene
Janson

|hene| kirjoitti:wizard lordille ota rod of power ;)
No jaa, en koe sitä oikein hyödylliseksi. Todennäköisesti voima-nopat tulee kaikki käytettyä, jolloin minulle ei jäisi yhtään säästettäväksi. Hex Staff sentään luo niitä voima-noppia tyhjästä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”