Keisarikuntaa 2000pst
Keisarikuntaa 2000pst
Empire Army
----LORDS----
Wizard Lord [290]
Level 4
Hexstaff
Dispel scroll
----HEROES----
1 Battle Wizard @ 145 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
----CORE----
6 Knightly Orders of the Inner Circle @ 196 Pts
Barding; Lance, Full Plate Armor, Shield
Full Command, Inner Circle;
6 White Wolf Knights of the Inner Circle @ 208 Pts
White Wolf Hammer, Full Plate Armor
Full command, inner circle
20 Swordsmen @ 165 Pts
Light Armour, Shield
Full Command
7 Detachment - Free Company @ 35 Pts
2 Hand weapon
20 Spearmen @ 165 Pts
Spear, Light Armour, Shield
Full command
2 Hand weapon
----SPECIAL----
16 Greatswords @ 222 Pts
Great Weapon, Full Plate Armor
Full command
8 Detachment - Free Company @ 40 Pts
2 Hand weapon
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
----RARE----
6 Gryphon Legion @ 196 Pts
Lance, Heavy Armour, Shield
Full command
Casting Pool: 8 +D3
Dispel Pool: 5
Total Army Cost: 1997
Jeps, siinä se. Taktiikka pääsääntöisesti että jalkaväki pysäyttää, ratsuväki flankkaa ja tykit paukuttaa. Kommenttia ja muutosehdotuksia saa esittää (tosin mielellään ei pelkkää poista x ota Y-tasoa). Kaiken voi periaatteessa vaihtaa (paitsi greatswordit on ja pysyy ainakin tässä listassa), jos mulla vaan siihen figuja löytyy.
PS: Ja ennakoiden ensimmäisiä kommentteja, spearmaneja en voi vaihtaa swordmaneiksi koska mulla ei ole siihen nappeja.
EDIT: Listaa muutettu: Countti ja huntsmanit lähti veks tilalle wizard lord. Detut vaihtui free companyksi.
----LORDS----
Wizard Lord [290]
Level 4
Hexstaff
Dispel scroll
----HEROES----
1 Battle Wizard @ 145 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
----CORE----
6 Knightly Orders of the Inner Circle @ 196 Pts
Barding; Lance, Full Plate Armor, Shield
Full Command, Inner Circle;
6 White Wolf Knights of the Inner Circle @ 208 Pts
White Wolf Hammer, Full Plate Armor
Full command, inner circle
20 Swordsmen @ 165 Pts
Light Armour, Shield
Full Command
2 Hand weapon
20 Spearmen @ 165 Pts
Spear, Light Armour, Shield
Full command
2 Hand weapon
----SPECIAL----
16 Greatswords @ 222 Pts
Great Weapon, Full Plate Armor
Full command
8 Detachment - Free Company @ 40 Pts
2 Hand weapon
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
----RARE----
6 Gryphon Legion @ 196 Pts
Lance, Heavy Armour, Shield
Full command
Casting Pool: 8 +D3
Dispel Pool: 5
Total Army Cost: 1997
Jeps, siinä se. Taktiikka pääsääntöisesti että jalkaväki pysäyttää, ratsuväki flankkaa ja tykit paukuttaa. Kommenttia ja muutosehdotuksia saa esittää (tosin mielellään ei pelkkää poista x ota Y-tasoa). Kaiken voi periaatteessa vaihtaa (paitsi greatswordit on ja pysyy ainakin tässä listassa), jos mulla vaan siihen figuja löytyy.
PS: Ja ennakoiden ensimmäisiä kommentteja, spearmaneja en voi vaihtaa swordmaneiksi koska mulla ei ole siihen nappeja.
EDIT: Listaa muutettu: Countti ja huntsmanit lähti veks tilalle wizard lord. Detut vaihtui free companyksi.
Viimeksi muokannut Janson, Ti 06.09.2005 14:46. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
no tässä on asia lista
pisteet greatswordeista.mutta herkkusieni olis hienoo
hyvännäköinen lista,mutta relicci countille,mihin äijä muuten menee?
vaiha miekkadetut militiaan ja pane miekkamiehet keihäsmiesten tilalle..
hyvännäköinen lista,mutta relicci countille,mihin äijä muuten menee?
vaiha miekkadetut militiaan ja pane miekkamiehet keihäsmiesten tilalle..
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
- Lihamestari
Miten helvetissä 20 Keihäsmiestä voi Full Commandilla maksaa päälle kaksisataa? 20 Miekkamiestä Täyskomennolla ilman Hirnulippua maksaa vain 165, Spearit kilvillä saman verran.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Army builder laskee detut parentien pistehintaa, korjattu nyt.Lihamestari kirjoitti:Miten helvetissä 20 Keihäsmiestä voi Full Commandilla maksaa päälle kaksisataa? 20 Miekkamiestä Täyskomennolla ilman Hirnulippua maksaa vain 165, Spearit kilvillä saman verran.
Juu, tottahan siinä champion on, katosi vain tuossa listaa siistiessä. Korjataan.Ihana panda kirjoitti:no tässä on asia lista
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
- Cannonball
Se countti tarvitsee sen 4+ wardin ehdotto-hiton-masti.
joku Tzeench-jyrä tahi Slannipappi merkitsee sitä, että peli on ohi jo ennen kuin alkaakaan, vähänkin vihun magian kanssa tulee jo itku.
Mitä silmäni näkevät? Swordmenejä detachmentteinä? Poika kuule, vaihdappas ne militiaksi. Saaat niitä vähäsen enemmän, ja irtoaa pisteitä. tai jos jätät koot samaksi, mut vaihdat militiaksi, saat sen wardin countille. Countti ei ilman wardia pärjää, nöy nöy.
Muuten ihan makee lista.
joku Tzeench-jyrä tahi Slannipappi merkitsee sitä, että peli on ohi jo ennen kuin alkaakaan, vähänkin vihun magian kanssa tulee jo itku.
Mitä silmäni näkevät? Swordmenejä detachmentteinä? Poika kuule, vaihdappas ne militiaksi. Saaat niitä vähäsen enemmän, ja irtoaa pisteitä. tai jos jätät koot samaksi, mut vaihdat militiaksi, saat sen wardin countille. Countti ei ilman wardia pärjää, nöy nöy.
Muuten ihan makee lista.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
- Lihamestari
Lähinnä näen nuo IsoMiekat kömpelönä yksikkönä, joka ei kuitenkaan kestä niin paljoa. Tosin kun pääsevät rynnäköimään, hakkaavat tiensä läpi suurimmalta osin kaikesta jalkaväestä.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- Sikarivaunu
No pakko kait se sitten on. Pitää laskeskella vähän.Cannonball kirjoitti:Se countti tarvitsee sen 4+ wardin ehdotto-hiton-masti.
Juu, pitää miettiä En mielelläni käyttäisi pisteitä pelkkiin käärökoreihin, joten jos vaihtaisi countin wizard lordiin niin voisi vähän paiskoa takaisinkin.joku Tzeench-jyrä tahi Slannipappi merkitsee sitä, että peli on ohi jo ennen kuin alkaakaan, vähänkin vihun magian kanssa tulee jo itku.
Militia, swordmen, halberdier... Tämähän on niitä mielipidekysymyksiä ja olen lukenut ihan vakuuttavia perusteluita ihan kaikista. Militiat on kyllä hyviä, kokemuksesta senkin tiedän. Pitee vielä miettiä.Mitä silmäni näkevät? Swordmenejä detachmentteinä? Poika kuule, vaihdappas ne militiaksi. Saaat niitä vähäsen enemmän, ja irtoaa pisteitä. tai jos jätät koot samaksi, mut vaihdat militiaksi, saat sen wardin countille. Countti ei ilman wardia pärjää, nöy nöy.
Totta, mutta kuten sanottu siinä ne nyt on ja siihen jää (kun näitä nyt puoli vuotta käytettynä metsästettiin niin pakko ainakin muutamassa pelissä käyttää).Lihamestari kirjoitti:Lähinnä näen nuo IsoMiekat kömpelönä yksikkönä, joka ei kuitenkaan kestä niin paljoa. Tosin kun pääsevät rynnäköimään, hakkaavat tiensä läpi suurimmalta osin kaikesta jalkaväestä.
Averlandista. Tosin Mariuksella sirittää taas ja hän vaihtoi uniformujen värin sinivalkoiseksi (koska vanha väri ei ollut yhteensopiva hänen Tileanilaisen tuontipukunsa kanssa.Pamputtaja kirjoitti:OT Muuten, mistä Empiren provinssista armeija tulee?OT
- Sikarivaunu
No se olikin vain IMO. Unohtui viestistä.Fängi kirjoitti:Öö, millä perusteella? Kyllä minä ainakin maksan mielelläni free companyihin verrattuna 2 pistettä lisää 4+ savesta. Eivät ne S3 lyönnit mitään ratkaisevaa tee riippumatta siitä, onko niitä 8 vai 4.Pamputtaja kirjoitti:Swordsmenit ovat huonompia detuina.
fail.
-
Rotten sound
No lähinnä varmaan Mortal Khornea ja Tzeentchiä, Ogreja, Bretonniaa, Wood ja Dark elfejä.Ihana panda kirjoitti:mitä vastaan muuten pelaat?
Ja tylsistyisin kuoliaaksi pelin aikana? Ei kiitos.Rotten sound kirjoitti:täydet maagit,handgunners,tykit,mortarit...
No jaa, en koe sitä oikein hyödylliseksi. Todennäköisesti voima-nopat tulee kaikki käytettyä, jolloin minulle ei jäisi yhtään säästettäväksi. Hex Staff sentään luo niitä voima-noppia tyhjästä.|hene| kirjoitti:wizard lordille ota rod of power