Tähän kohtaan sanoisin, että voi, voi pojat. Itse kyllä suunnittelen ne hartaukset kaverini kanssa ja voin sanoa, että se ei oikeasti oo niin kamalaa ja ei todellakaan vie katu-uskottavuutta (meillä oli kaksinkertainen hakija määrä kuin pystyttiin ottamaan). Yksi hartaus kahteen viikkoon (me tehään ne vuorotellen kaverin kans) ei oo edes paha (ja kun saadaan palkkaa niin homma tuntuu entistä makoisammalta).Nostra kirjoitti:Ensinnäkin he vaativat, että kerhossa vedetään jonkinlainen alku- ja loppuahrtaus, eli toisinsanoen joku rukous tjsp. Itse olen siis toinen vetäjistä. Meistä kumpikaan ei tod. rupea mitään hartauksia kirjottelemaan joka kerhoiltaa varten.
Meillä juurikin päinvastoin. Esim. erään papin poikakin on siellä.Nostra kirjoitti:Lisäksi seurakunnan nuorisotyöntekijä oli "valittanut" sotaisasta aiheesta
Mielipidettä; seurakunnan tärkein tavoitehan on saada kadotetut valoon, eli siis uskoon. Se, että kerhossa kerrotaan myös Jumalasta ei tule mitenkään yllätyksenä ainakaan minulle ja kuten Rejector mainitsikin: seurakunta päättää mitä heidän tiloillaan tehdään.Nostra kirjoitti:Niin, kunhan valitan siitä, että seurakunta on kankea ja kaavoihinsa kangistunut
Ei sinänsä, kummatkin tosin fantasia maailmoihin sijoittuvia.TankkiMies kirjoitti:Onko muuten Wahammerillä ja World of warcraftillä mitään yhteyttä?