Miniatyyrien sopivuus seurakuntien kerhoihin

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Kola

Viesti Kirjoittaja Kola »

Nostra kirjoitti:Ensinnäkin he vaativat, että kerhossa vedetään jonkinlainen alku- ja loppuahrtaus, eli toisinsanoen joku rukous tjsp. Itse olen siis toinen vetäjistä. Meistä kumpikaan ei tod. rupea mitään hartauksia kirjottelemaan joka kerhoiltaa varten.
Tähän kohtaan sanoisin, että voi, voi pojat. Itse kyllä suunnittelen ne hartaukset kaverini kanssa ja voin sanoa, että se ei oikeasti oo niin kamalaa ja ei todellakaan vie katu-uskottavuutta (meillä oli kaksinkertainen hakija määrä kuin pystyttiin ottamaan). Yksi hartaus kahteen viikkoon (me tehään ne vuorotellen kaverin kans) ei oo edes paha (ja kun saadaan palkkaa niin homma tuntuu entistä makoisammalta).
Nostra kirjoitti:Lisäksi seurakunnan nuorisotyöntekijä oli "valittanut" sotaisasta aiheesta
Meillä juurikin päinvastoin. Esim. erään papin poikakin on siellä. :D
Nostra kirjoitti:Niin, kunhan valitan siitä, että seurakunta on kankea ja kaavoihinsa kangistunut
Mielipidettä; seurakunnan tärkein tavoitehan on saada kadotetut valoon, eli siis uskoon. Se, että kerhossa kerrotaan myös Jumalasta ei tule mitenkään yllätyksenä ainakaan minulle ja kuten Rejector mainitsikin: seurakunta päättää mitä heidän tiloillaan tehdään.
TankkiMies kirjoitti:Onko muuten Wahammerillä ja World of warcraftillä mitään yhteyttä?
Ei sinänsä, kummatkin tosin fantasia maailmoihin sijoittuvia.
Skrixqueek

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

TankkiMies kirjoitti:
Onko muuten Wahammerillä ja World of warcraftillä mitään yhteyttä?
Warcraft on tunnettu idearosmo. WH ei ole säästynyt ryöväyksiltä.
esim. steamtank, dwarf riflemen (= thunderers) ja gyrocopteri on pöllitty kursailematta. Night elffit on kuin delffien ja welffien yhdistelmiä.
Kriegsminister

Viesti Kirjoittaja Kriegsminister »

TankkiMies kirjoitti:Mietin nimittäin sellaista, että onko 8-12 vuotiaat tarpeeksi vanhoja warhammereille? Siis en tarkoita että ne saisi pahoja unia 5-senttisistä ukkeleista, vaan että osaako ne koota ja maalata niitä?

Itse nimittäin koitin aloittaa Empirellä ala asteella ja ****** meni. ja velipoikakin aloitti eka Eldareita, ****** meni, sitten Tyranideja, ****** meni ja vielä kaosta ja ****** meni. Osasi se kyllä niitä jotenkin kootakin, mutta operaatio tyssähti aina siihen, kun johonkin ukkoon tuli virhe, sitten kauhea itku ja äidille valittamaan, että tää kansa on ihan tyhmä ja että haluu vaihtaa erilaisiin.
Itse taisin koota ja maalata ensimmäiset lahjaksi saamani saurukset jossain 7. ikävuoden paikkeilla. Väittäisin jopa ihan säällisiksi, mitä nyt jokainen väriraja on enemmän tai vähemmän vinksallaan johonkin suuntaan. Varsinaisen armeijan ostin 9 vuotiaana (5. ed. aloituspaketti) ja vaikka tuskaa paikoin teettikin niin kaverin yllyttämänä sain lopulta maalattua kaikki. Ja pelaan noilla samoilla figuilla, samoissa maaleissa yhä nykyäänkin.

Kaikillahan se ei noin mene, pikkuveli yritti aloittaa 4. luokan paikkeilla ja väsyi heti alkuunsa pistettyään ~150€ menemään. Ostin soltut pois suorastaan laittoman halvalla ja myin eteenpäin. I'm evil.
Himmel, sukeltakaa!
Iscariah

Viesti Kirjoittaja Iscariah »

Jos 12 vuotiaalta ei onnistu edes kokoaminen, niin aika poropeukalo täytyy olla.
http://www.DarkSky.urli.net

Also Known As Moonpetal.
Skrixqueek

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

Totta, minun sählä pikkuvelikin osaa...
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Toisten arvioiminen ei ole ikinä kivaa, eihän?

Raakaa faktaa on se, että ihmiset kehittyvät eri aikaan. Toisilla murrosikä alkaa aiemmin kuin toisilla, tämän varmasti jokainen on jossain vaiheessa huomannut. Yhtälailla toisilla on paremmin kärsivällisyyttä sekä motoriikka on paremmin harjaantunut, kuin toisilla. Erot saattavat johtua myös geeneistä, mutta joka tapauksessa - olemme yksilöitä, joita on hyvin hankala luokitella.

Mielipiteitänihän mä aina esitän, joskus tosin seassa on nk. tietoakin. Pidän seurakuntaa jokseenkin juuri sellaisena, kuin sanoin, eikä sille voi mitään. Olen oikeassa - niin olette te kaikki muutkin. Onhan tässä jo moni todennut, että seurakunnilla on paikkakunnittain suuriakin eroja, ja nyt näyttää siltä, että satun vain kuulumaan siihen seurakuntaan, joka on tarpeisiini viitaten huonompi.

Onneksi saimme tilat kunnalta, nuorisotiloista siis. Nyt ei tarvitse juurikaan kuunnella, mitä srk sanoo, heistä kun emme ole millään asteella riippuvaisia.
Pink Knight

Viesti Kirjoittaja Pink Knight »

Kyllä vakaasti uskon, että 8-12 vuotiaalla ei mene peukku peräreikään, kun ruvetaan pikku''lelujen'' kanssa värkkäämään. Omakin veljeni, 7, ''aloitti'' Woorhammerit kesän alussa, kun sattui löytämään laatikon pohjalta kääpiö warrun osat. Ei ne aluksi mitään taideteoksia ollut, mutta kyllä ne pelikentälle kehtasi viedä, nyt ne ovat jo ihan näyttäviäkin paikka paikoin. Saa nyt nähdä josko hän saisi armeijaansa 500pts valmiiksi niin pääsisi jo pelaamisen jalon taidon opettamaan.

*lähtee opettamaan veljelleen ''drai brussit'', ''hai laitit'' ja ''seidingit''*
Bronzed flesh on vähän tummempi kuin suomalaisen väri, veikkaisin jotain thaimaalaista. Dwarf flesh on enemmän ihmisen värinen. --Jubee
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”