"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Voiko epäkuolleilta joukoilta viedä standardin?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Justus

Voiko epäkuolleilta joukoilta viedä standardin?

Viesti Kirjoittaja Justus »

Niin, että voiko standardin viedä epäkuolleita/ muuten vaan unbreakableilta joukoilta? Itse olen enemmän sitä mieltä että ei voi koska ne ei kerran pakene niin niitä ei voi jahdata minnekkään. Mielipiteitä kiitos.
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Kyllä voi, ihan samalla tavalla kuin muiltakin, kun tuhoat yksikön kokonaan.
Justus

Mistä tämä varma vastaus kumpuaa? Oletko lukenut jostain vai onko tämä pelkästään simppeliä logiikkaa?
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Sääntökirja S.109 kirjoitti:Standards are also captured if an enemy unit is completely destroyed in close combat.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Justus

Kas kummaa kun en tuota huomannut. Kiitän teitä kaikkia jaloja kansalaisia syvästi kumartaen ja poistuen takaisin pimeyden suojiin. Hyvästi taas kunnes uudestaan tapaamme.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Aiheeseen liittyen:

Olen kuullut puhetta, että lipunkantajan voisi poistaa tappioina milloin tahansa, vaikka edellisellä kähykiesillä ennen yksikön varmaa tuhoa, ja välttyä antamasta pisteitä lipusta. Onko näin, vai onko näin ollut ja se on errateerattu, vai miten?
Guzlob
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

Largo kirjoitti:Aiheeseen liittyen:

Olen kuullut puhetta, että lipunkantajan voisi poistaa tappioina milloin tahansa, vaikka edellisellä kähykiesillä ennen yksikön varmaa tuhoa, ja välttyä antamasta pisteitä lipusta. Onko näin, vai onko näin ollut ja se on errateerattu, vai miten?
Näin on. Ei ole erratoitu. Lipun poistaminen tappiona on kuitenkin pelin hengen vastaista kikkailua, ja saattaa aiheuttaa sanktiona turpaanvedon ja armeijakeissin varastamisen.
it is apparent the intent has been revealed
GobbladasSquig

Viesti Kirjoittaja GobbladasSquig »

Siispä tuleekin harjoittaa sitä vain itseään pienempien ja heikompien kanssa pelatessaan. Niin, ja tulee ottaa huomioon myös vastapelurin mahdolliset kaverit.

Hmm... Pitäisiköhän keksiä tähän vielä jotain sanottavaa asiasta, ettei menisi ihan vain höpötykseksi? Noh, itse olen sitä mieltä, että (ainakin kaveripeleissä) tulee sääntöongelmissa ja muissa kiistoissa noudattaa fluffia ja muuta sellaista olematonta ohjenuoraa. Että jos se lippumies kuolee, niin joku muu rohkea nostaa sen ja heiluttelee aina omaan kuolemaansa asti. Lippuhan on kuitenkin rykmentin ylpeys ja kunnia, eikä sitä jätetä maahan. Mutta tuolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden ja pelaamisen kanssa, joten fyysinen kädenvääntö on ehkä se selvin tapa selvittää näitä.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Jep, kunhan vain kysyin.
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

Tottahan lipunkantajamodelin poistaa voi, mutta missäs lukee että tämä estäisi lipun ottamista saaliiksi kun unitti myöhemmin tuhotaan?

Lippu ja lipunkantaja ovat kaksi eri asiaa.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Pjoo

Viesti Kirjoittaja Pjoo »

Kuis käy jos Undead uniitti lipulla sulaa(resolla ja Kenun kuolemalla) pois? Taitaa sittenkin lippu jäädä vastustajalle, vai? Ja pistän tähän samaan että voiko Overrunnata jos Undead uniitti sulaa(resolla) pois(ekalla vuorolla combatissa siis)?
Pikku-Oskari

Viesti Kirjoittaja Pikku-Oskari »

Pjoo kirjoitti:voiko Overrunnata jos Undead uniitti sulaa(resolla) pois(ekalla vuorolla combatissa siis)?
Voi. Lukee VC kirjassa.
Pjoo

Viesti Kirjoittaja Pjoo »

Pikku-Oskari kirjoitti:
Pjoo kirjoitti:voiko Overrunnata jos Undead uniitti sulaa(resolla) pois(ekalla vuorolla combatissa siis)?
Voi. Lukee VC kirjassa.
empäs olekkaan huomannut tuota. Pitää ensi kerralla katsoa tarkemmin(niinhän ne kaikki sanoo).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”