Voiko epäkuolleilta joukoilta viedä standardin?
Voiko epäkuolleilta joukoilta viedä standardin?
Niin, että voiko standardin viedä epäkuolleita/ muuten vaan unbreakableilta joukoilta? Itse olen enemmän sitä mieltä että ei voi koska ne ei kerran pakene niin niitä ei voi jahdata minnekkään. Mielipiteitä kiitos.
- puolisukeltaja
Näin on. Ei ole erratoitu. Lipun poistaminen tappiona on kuitenkin pelin hengen vastaista kikkailua, ja saattaa aiheuttaa sanktiona turpaanvedon ja armeijakeissin varastamisen.Largo kirjoitti:Aiheeseen liittyen:
Olen kuullut puhetta, että lipunkantajan voisi poistaa tappioina milloin tahansa, vaikka edellisellä kähykiesillä ennen yksikön varmaa tuhoa, ja välttyä antamasta pisteitä lipusta. Onko näin, vai onko näin ollut ja se on errateerattu, vai miten?
it is apparent the intent has been revealed
- GobbladasSquig
Siispä tuleekin harjoittaa sitä vain itseään pienempien ja heikompien kanssa pelatessaan. Niin, ja tulee ottaa huomioon myös vastapelurin mahdolliset kaverit.
Hmm... Pitäisiköhän keksiä tähän vielä jotain sanottavaa asiasta, ettei menisi ihan vain höpötykseksi? Noh, itse olen sitä mieltä, että (ainakin kaveripeleissä) tulee sääntöongelmissa ja muissa kiistoissa noudattaa fluffia ja muuta sellaista olematonta ohjenuoraa. Että jos se lippumies kuolee, niin joku muu rohkea nostaa sen ja heiluttelee aina omaan kuolemaansa asti. Lippuhan on kuitenkin rykmentin ylpeys ja kunnia, eikä sitä jätetä maahan. Mutta tuolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden ja pelaamisen kanssa, joten fyysinen kädenvääntö on ehkä se selvin tapa selvittää näitä.
Hmm... Pitäisiköhän keksiä tähän vielä jotain sanottavaa asiasta, ettei menisi ihan vain höpötykseksi? Noh, itse olen sitä mieltä, että (ainakin kaveripeleissä) tulee sääntöongelmissa ja muissa kiistoissa noudattaa fluffia ja muuta sellaista olematonta ohjenuoraa. Että jos se lippumies kuolee, niin joku muu rohkea nostaa sen ja heiluttelee aina omaan kuolemaansa asti. Lippuhan on kuitenkin rykmentin ylpeys ja kunnia, eikä sitä jätetä maahan. Mutta tuolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden ja pelaamisen kanssa, joten fyysinen kädenvääntö on ehkä se selvin tapa selvittää näitä.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
-
Grand Admiral Prawn
-
Pikku-Oskari