Silmien maalauksesta ja lakkauksen vaikutus tarroihin.
Silmien maalauksesta ja lakkauksen vaikutus tarroihin.
.
Viimeksi muokannut Solid, La 10.01.2015 08:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itse joskus aikoinaan väsäsin haltijoille silmät neulalla, nykyään skellujen, zompien, ghoulien, direwolffien ja grave guardien silmät on huomattavasti helpompi tehdä. :o)Moonpetal kirjoitti:Neulalla sitä saa värkätä koko päivän.. em-4 miniaturesin kolinskyt rulaa. Luulisin että tarroille ei käy mitenkään, mutta viisaammat saa kertoa lisää.
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
-Arnold
-
High king Godric
Itse maalailen kääpiöilleni silmät seuraavanlaisella taktiikalla: ensin kokonaan mustaksi, sitten valkoisella paitsi jätät ohuen mustan reunan ja lopuksi musta piste. Tällä saa välttävän pelifigun, tosin jos ei ole varovainen saattaa silmät katsella erisuuntiin tms. joka lievästi sanottuna näyttää aika häröltä.
There is no "Overkill", there is only "Open fire" and "I need to reload".
Kuten godric, mutta sen valkoisen jälkeen iiris haluamalla värillä, siihen joko sudilla tai arkkitehtitussilla musta piste keskelle ja ihan hävyttömän pieni pisara valkoista maalia kimmeeksi (jos olen masokistisella tuulella).
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Silmäthän on ihan helppo juttu.
Ensin vedetään silmämuna vaalean harmaalla, jonka jälkeen korostetaan vielä pure valkoisella. Päälle sitten iiris, ensin tummemmalla värillä ja sitten vielä korostus vähän vaaleammalla. Lopuksi vielä pupilli mustalla, johon tökkäistään pieni valkoinen piste kimmeeksi.
Easiest thing in the world.
Ensin vedetään silmämuna vaalean harmaalla, jonka jälkeen korostetaan vielä pure valkoisella. Päälle sitten iiris, ensin tummemmalla värillä ja sitten vielä korostus vähän vaaleammalla. Lopuksi vielä pupilli mustalla, johon tökkäistään pieni valkoinen piste kimmeeksi.
Easiest thing in the world.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
-
Skrixqueek