"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Silmien maalauksesta ja lakkauksen vaikutus tarroihin.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Solid

Silmien maalauksesta ja lakkauksen vaikutus tarroihin.

Viesti Kirjoittaja Solid »

.
Viimeksi muokannut Solid, La 10.01.2015 08:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Iscariah

Viesti Kirjoittaja Iscariah »

Maalaa koko silmä mustaksi ja tee kaksi valkoista pistettä reunoille, tai sitten maalaa kokonaan valkoiseksi ja musta piste.
http://www.DarkSky.urli.net

Also Known As Moonpetal.
The Boss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Boss »

Silmien teko onnistuu parhaiten aivan pienellä pensselillä (mieluiten ei gw:n kun paljon pienempiäkin on saavilla esim.askartelukulmassa) tai neulalla.
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
Iscariah

Viesti Kirjoittaja Iscariah »

Neulalla sitä saa värkätä koko päivän.. em-4 miniaturesin kolinskyt rulaa. Luulisin että tarroille ei käy mitenkään, mutta viisaammat saa kertoa lisää.
http://www.DarkSky.urli.net

Also Known As Moonpetal.
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Laita hakuun silmien AND maalaus, juuri tuossa muodossa, kuin sen sulle kirjotin. Löytyi äkkiseltään 10 aihetta liittyen silmien AND maalaamiseen.

Tarroihin ei lakalla pitäs olla mitään sen kummempaa vaikutusta, kiinnittää vaan ne paremmin >< luo päälle suojaavan kerroksen, joka estää irtoamista.
The Boss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Boss »

Moonpetal kirjoitti:Neulalla sitä saa värkätä koko päivän.. em-4 miniaturesin kolinskyt rulaa. Luulisin että tarroille ei käy mitenkään, mutta viisaammat saa kertoa lisää.
Itse joskus aikoinaan väsäsin haltijoille silmät neulalla, nykyään skellujen, zompien, ghoulien, direwolffien ja grave guardien silmät on huomattavasti helpompi tehdä. :o)
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Tarrat kannattaa maalata ensin sivellinlakalla. Sprayn ponneaineet saattavat vahingoittaa vesileimatarroja.
Lalalaa
High king Godric

Viesti Kirjoittaja High king Godric »

Itse maalailen kääpiöilleni silmät seuraavanlaisella taktiikalla: ensin kokonaan mustaksi, sitten valkoisella paitsi jätät ohuen mustan reunan ja lopuksi musta piste. Tällä saa välttävän pelifigun, tosin jos ei ole varovainen saattaa silmät katsella erisuuntiin tms. joka lievästi sanottuna näyttää aika häröltä.
There is no "Overkill", there is only "Open fire" and "I need to reload".
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Kuten godric, mutta sen valkoisen jälkeen iiris haluamalla värillä, siihen joko sudilla tai arkkitehtitussilla musta piste keskelle ja ihan hävyttömän pieni pisara valkoista maalia kimmeeksi (jos olen masokistisella tuulella).
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Jos maalaatte silmämunat valkoisella, tulee figulle helposti todella tuijottava katse. Kokeilkaa maalata silmämunat vaaleanharmaalla tai vaaleanruskealla, niin silmät näyttävät huomattavasti luonnollisemmalta.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Silmäthän on ihan helppo juttu.
Ensin vedetään silmämuna vaalean harmaalla, jonka jälkeen korostetaan vielä pure valkoisella. Päälle sitten iiris, ensin tummemmalla värillä ja sitten vielä korostus vähän vaaleammalla. Lopuksi vielä pupilli mustalla, johon tökkäistään pieni valkoinen piste kimmeeksi.
Easiest thing in the world.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Skrixqueek

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

silmän alue mustaksi. maalaa valkoiseksi niin että reunat on vielä ohuesti mustat. iirikset ruskealla, vihreällä tai sinisellä, lopuksi neulalla musta pupilli...

onneksi skaveneiden silmät on kokonaan mustat (tai punaiset, ken tätä koulukuntaa seuraa..)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”