"Piraatit" 500 pinnaa
"Piraatit" 500 pinnaa
Aragorn: Anduril,harmour.
Legolas.armour
gimli.
4 kuollutta
Pisteitä:500
Maittia: 9+1
ukkoja:8
kommenttia !
Legolas.armour
gimli.
4 kuollutta
Pisteitä:500
Maittia: 9+1
ukkoja:8
kommenttia !
Viimeksi muokannut Strider, Ma 07.11.2005 15:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oikeesti, klonkku yritä välttää noita tuplapostauksia(joko muistan väärin, tai toi oli jo toinen pariin päivään), ainakin muualla ku armeijalistoissa, ne saa pois. Lista on todellakin aivan liian pieni. Tosi hauska pelata kun lista on kymmenen kertaa pienempi kuin vastustajan. Esimerkiksi pitchedissähän toi kaatuisi kun kuolleet kaatuu. ei hyvä.
- dead flesh penalty
Jos olisi kyse turnauspelistä, minä ainakin pelaisin suu virneessä ja nauraen jatkuvasti. Suht helpot 20pts(riippuu hiukan scenusta mutta ainakin pitchedissä). Jos taas olisi ihan muuten vain vapaa-ajalla tarkoitus pelata, tekisi tiukkaa lastata ne 48 örkkiä pöytään ja katsoa vastapuolen 8:aa figua.
Noh noh!Oberon_ kirjoitti:Jos olisi kyse turnauspelistä, minä ainakin pelaisin suu virneessä ja nauraen jatkuvasti. Suht helpot 20pts(riippuu hiukan scenusta mutta ainakin pitchedissä). Jos taas olisi ihan muuten vain vapaa-ajalla tarkoitus pelata, tekisi tiukkaa lastata ne 48 örkkiä pöytään ja katsoa vastapuolen 8:aa figua.
Minulla on hyvis armeijassani 4 figua ja kaikki paitsi Troke joutui taannoin siihen kaatumaan;). Kyllä pienellä massallakin voi pärjätä..
Asiaan.
Aragornille heavy armour ja legolle armour.. Yksi kuollut saa näinnollen lähteä. Ilman tätä uudistusta armeijasi kaatuu kuin seinään. Nyt se voi pärjätä ainakin....hmm Cornered?
Olen tosin itse voittanut pitched battlen Aragornilla, Boromirilla(vanha) ja 15 tirithillä, 50 massa0ista 2 peikkoa sisältävää goppo armeijaa vastaan.
Eli pitchedissä(ehkä) mennään kanssa.
Kyllä tuolla ainakin kivoja pelejä saa aikaan, jos laitat nuo panssarit.
Sieni ei ole kasvi.