"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Suomeen oma GT v.2006 lähtien

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Silveri kirjoitti:Hieman kummastuttaa myös se, että GW ei käsittääkseni (korjatkaa mikäli olen väärässä) hirveästi sponsoroi turnausjärjestäjiä esim. palkinnoin. --
Ainakin omalla kohdalla tuo osoittautui yleiseksi harhaluuloksi. Satunnaisena turnausjärjestäjänä on ollut ihan hyvät välit GW:n kanssa, ja sponssatut palkinnot ovat yllättäneet positiivisesti joka kerta.

Itkeminen ylipäänsä on turhaa, itki sitten lippujen hinnoista, tai siitä että joku muu itkee lippujenhinnoista. Iceman toi varsin mukavasti rationaalisesti käyttäytyvän turnauspelaajan näkökulman esiin. Jokaisen oma asiahan tietty on mihin rahojaan laittaa. Omalta kohdaltani voin sanoa että on melko sama tuleeko GT:itä vai ei, minulle riittävät nykyiset turneet.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Skarsnak kirjoitti:
Silveri kirjoitti:Hieman kummastuttaa myös se, että GW ei käsittääkseni (korjatkaa mikäli olen väärässä) hirveästi sponsoroi turnausjärjestäjiä esim. palkinnoin. --
Ainakin omalla kohdalla tuo osoittautui yleiseksi harhaluuloksi. Satunnaisena turnausjärjestäjänä on ollut ihan hyvät välit GW:n kanssa, ja sponssatut palkinnot ovat yllättäneet positiivisesti joka kerta.
Minulla taas juuri päinvastoin. Lukuun ottamatta Kouvolan Outrider-tapahtumia (jonne GW taas "unohti" lähettää palkintoja ja joissa palkinnot saa näin ollen valita itse kaupan hyllystä), kaikissa paikallisissa häppeningeissä GW:n sponssaamat palkinnot ovat olleet jotakin kerrassaan tyhmää. Pääasiassa Forgen rumimpia rintakuvia. VVK-tapahtumahan huipentui siihen, että palkintoina jaettiin alelaarista vanhentuneita tuotteita.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
tube
Chaosboyz Crew
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tube »

Skarsnak kirjoitti:
Näyttäisi kovasti vaihtelevan. Välillä ollaan saatu runsaasti tukea GW:ltä (cheers Tomi), välillä taas on ollut tosi tiukassa. Pääosin kuitenkin GW tukee harrastajaturnausjärjestäjiä aika hyvin. Tosin figuja myyvät kaupatkin ovat hyviä tukilähteitä.

Sensijaan hämmästelen välillä GW:n omien tapahtumien pyörittämistä, varsinkin skandinaavisia GT:itä. Ovat olleet saantoon nähden suht kalliita. Briteissä sentään lippuun - joskin kalliimpaan sellaiseen - on sisältynyt ruokaa yms pientä.

Ja tietty vapaa maa(ilma) tämä on, ei ole pakko mennä jos ei miellytä. Silti se ei tarkoita sitä, että jonkin tuotteen hinta-laatua ei saisi kritisoida.

/tube
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
Varkku

Viesti Kirjoittaja Varkku »

Onhan tuo aika kallis hinta turnauksesta, kun vertaa esimerkiksi Ropeconin lippuun joka oli 20€ koko viikonlopusta.
"7.62 mm -One Size Fits All."
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Siis selventäkääpä vielä, että mihin se GW saa 50e[!] osallistumismaksut kulumaan, jos puhumme fanaticin kanssa samantasoisesta turnauksesta?
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

makkarafolio kirjoitti:Siis selventäkääpä vielä, että mihin se GW saa 50e[!] osallistumismaksut kulumaan, jos puhumme fanaticin kanssa samantasoisesta turnauksesta?
Lisenssiin?
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

mr.tp kirjoitti:
makkarafolio kirjoitti:Siis selventäkääpä vielä, että mihin se GW saa 50e[!] osallistumismaksut kulumaan, jos puhumme fanaticin kanssa samantasoisesta turnauksesta?
Lisenssiin?
Byrokratiaan.

Ero fanaticin ja GT:n välillä on se että toista järjestetään aidosta halusta tehdä turnauksia ja toiselle se on välttämättömäksi muuttunut vaiva. Arvatkaa kumpi on kumpi. Ei kovin vaikea.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
spjarv

Viesti Kirjoittaja spjarv »

Toivottavasti en kuulosta ilkeältä elitistiltä, mutta jos GT kalliimpana tapahtumana tarkoittaa että nähtävillä on paremmin maalattuja armeijoita, vastustajilla enemmän ikää (mitenkään nuoria pelaajia väheksymättä, mutta minä vain mieluummin pelaan täysikäisten kanssa) ja tapahtuman luonteesta seuraa muita em. kaltaisia etuja, niin olen valmis maksamaan. Turnauksien järjestäminen ei ole halpaa, ja loppujenlopuksi kotimainen turnaus on aina sopuhintainen. GT nyt on kuitenkin ainakin minulle myös lomamatka, ja esimerkiksi viikonloppu Lontoossa kustantaa hyvinkin seuraavan 10 vuoden kotimaan gt-reissuni.

Tietysti täytyy sanoa että muut kuin gt:t ovat olleet osittain todella tasokkaita ja maalausvaatimustakin pakotetaan suhteellisen innokkaasti. Jotta gt:t pysyisivät kiinnostavina, täytyy niidenkin kehittyä vastaavasti. Palkinnot, säännöt, asiantuntijavieraat... gw:llä olisi potentiaalia kehittää montaakin aspektia, mutta saapahan nähdä.
Is that a diver's watch, can you dive? Is that a pilot's briefcase, can you fly? Oh fuck, another three bottle lunch.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”