"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Nagash

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

Lighthammer kirjoitti:Kuule, typerä läppä ja ääliöksi heittäytyminen eivät ole sarkasmia. Onnistuneeseen ironiaan tarvitaan vähän muutakin kuin yksikseen kikattelua näppiksen ääressä. Sarkasmi, varsinkin internet-sellainen, on hankala ja vaativa laji eikä moiseen pitäisi ainakaan noin puutteellisin verbaalisin kyvyin varustettuna heittäytyä.
No voi hellanlettas sentään muksu, arvaapa kaksi kertaa olenko minä täällä viihdyttämässä sinua? Tekstistäsi huomaa ensinnäkin sen, ettet todellakaan tiedä sarkasmista yhtään mitään, ja toiseksi sen, että huomattuasi täydellisen luetun ymmärtämisen puutteesi tulistut tämän huomauttajalle. Hauskempaahan tämä näin on minulle, on aina huvittavaa kun ihmiset pitävät itseään niin tärkeinä, että ottavat henkilökohtaisena loukkauksena kritiikin omaa huolimattomuuttaan kohtaan. Ihan tosi, en vain yritä suututtaa sinua; se on huvittavaa. Uskotko?
Lighthammer kirjoitti:Toisekseen, kunhan ylemmyyskompleksisi helpottaa jossain raossa, mietipä onko tällä foorumilla mahdollisesti muitakin kuin sinä, joille se linkki voisi olla osoitettu.
Hmmm, mielenkiintoista. Tunnut tuntevan minut paremmin kuin kukaan muu, itseni mukaan lukien. Vai olisiko tämä klassinen esimerkki siitä, että mielellämme ryhdymme psykoanalysoimaan kiistakumppaniamme kun huomaamme olevamme väärässä? Huomaa että kysyin vaan, "olisiko."
Ja ei, täällä ei ole ketään muuta kuin minä, joka ikinen sotavasaran nicki sinun lisäksesi on minun alulle panemani. Siinäpä oli jälleen tätä pahamaineista sarkasmia, eikös ollutkin nokkelaa ja älyllisesti stimuloivaa?

Hmmm, odotan todella innolla, mitä seuraavaksi aiot kirjoittaa, Kenties syvällisempää analyysiä sarkasmin teorioista tjsp. Mieluiten kuitenkin lukisin lisää analyysiä itsestäni, ylemmyyskompleksista kärsivänä rakastan kuulla kun ihmiset puhuvat ja kirjoittavat minusta. Tässä on tietenkin se ongelma, että nyt kun sanoin sen ääneen, et uskalla tehdä niin enää, koska pelkäät olevasi ennalta- arvattava (jihuu, minäkin osaan analysoida). Toivottavasti et kuitenkaan lopettanut vielä?
Malakian kirjoitti:Isku vyön alle
Oli todellakin, luulin että kaikki sotavasarassa ovat ystäviä keskenään ja rakastavat toisiaan. Tippa linssissä minä tämänkin kirjoitin.
Tanan

Viesti Kirjoittaja Tanan »

Witch-king kirjoitti: Jep, sotavasarahan tunnetusti on paras paikka valaistuksen löytämiseksi.
Ääh, kunhan huijasin. Minä vain nautin ihmisten murskaamisesta väittelyssä ja heidän nöyryyttämisestään.
Witch-king kirjoitti: Megalomaanisuus riippuu minusta aina henkilöstä pikemmin kuin teoista.
Voisitko sitten mainita yhden megalomaanisen henkilön kirjallisuudesta tai maailmanhistoriasta?
Witch-king kirjoitti: Öööö, tämä on vain hakuammuntaa, mutta eikö tuo halukkuus olla seurassa, joka ei muodosta minkäänlaista uhkaa, ole kenties lähes jokaisen elävän olennon tavoite?
Minusta on tärkeää vetää tähänkin jokin raja. Voisinhan minäkin ajatella, että minun tulee hävittää kaikki keittiöveitset solukämpästäni, koska kämppikseni saattaa koska tahansa pimahtaa ja viiltää kurkkuni auki kuin nukun. Hyväksyn kuitenkin tämän riskin, koska elämä on aivan liian lyhyt tällaisista asioista murehtimiseen. Nagash on juuri sellainen henkilö, joka muuttaa yksiöön, hävittää keittiöveitset ja ympäröi itsensä vain tahdottomilla automaateilla, jotka eivät tee mitään ilman hänen käskyään.
Witch-king kirjoitti: Lähteä pakoon reilusta, tasaväkisestä kamppailusta, tai milloin tahansa, jolloin oman hengen menetykseen on pienikin mahdollisuus, vaikka voitto näyttäisi varmalta.
Ymmärsinkö oikein, onko mielestäsi pelkuruus sitä, että tekee huonoja ja epätarkkoja taktisia arvioita vihollisen voimakkuudesta ja omasta hengenvaarasta? Onko rohkeus vastaavasti tarkkojen taktisten arviointien tekemistä?
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
ErrSol

Tanan kirjoitti:Ääh, kunhan huijasin. Minä vain nautin ihmisten murskaamisesta väittelyssä ja heidän nöyryyttämisestään.
Hähäh, pitäisi kaiketi uhota tähän jotain, mutta annanpa olla. Kukapa ei nauttisi?

Tanan kirjoitti:Voisitko sitten mainita yhden megalomaanisen henkilön kirjallisuudesta tai maailmanhistoriasta?
Salvador Dalí. Hän oli rehellisesti suuruudenhullu. Ainakin omien sanojensa mukaan.

Tanan kirjoitti:Minusta on tärkeää vetää tähänkin jokin raja. Voisinhan minäkin ajatella, että minun tulee hävittää kaikki keittiöveitset solukämpästäni, koska kämppikseni saattaa koska tahansa pimahtaa ja viiltää kurkkuni auki kuin nukun. Hyväksyn kuitenkin tämän riskin, koska elämä on aivan liian lyhyt tällaisista asioista murehtimiseen. Nagash on juuri sellainen henkilö, joka muuttaa yksiöön, hävittää keittiöveitset ja ympäröi itsensä vain tahdottomilla automaateilla, jotka eivät tee mitään ilman hänen käskyään.
No periaatteessa totta, mutta toisaalta, jos sinä olisit joku jolla olisi potentiaalia ja tahtoa koko maailman orjuuttamiseen ja kämppiksesi tietäisi tämän, niin eikö sinustakin olisi kannattavampaa piilottaa ne keittiön surmanloukut? Ottaen huomioon että kaveruudestanne huolimatta kämppiksesi saattaisi pitää ajatusta sinusta yksinvaltiaana hieman hankalana.
Tanan kirjoitti:Ymmärsinkö oikein, onko mielestäsi pelkuruus sitä, että tekee huonoja ja epätarkkoja taktisia arvioita vihollisen voimakkuudesta ja omasta hengenvaarasta? Onko rohkeus vastaavasti tarkkojen taktisten arviointien tekemistä?
Ei, vaan pelkuruus on oman nahan ylisuojelemista ja ongelmiensa kohtaamattomuutta tilanteissa, joissa päinvastainen olisi henkilölle itselleen joskus jopa parempi ratkaisu.
RooK

Viesti Kirjoittaja RooK »

Voi voi, kaikesta sitä fanaatikot saavatkin tappelun aikaan ;)
Maybach

Viesti Kirjoittaja Maybach »

Keskittykää, suoristakaa silmälasinne, avatkaa kolapullo ja valmistautukaa uuteen huikeaan kierrokseen tässä jännittävässä "väittelyssä".

Tuollainen harjoittamanne nettiviisastelu on todella hyvä tapa nolata itsensä.
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Maybach kirjoitti:Keskittykää, suoristakaa silmälasinne, avatkaa kolapullo ja valmistautukaa uuteen huikeaan kierrokseen tässä jännittävässä "väittelyssä".

Tuollainen harjoittamanne nettiviisastelu on todella hyvä tapa nolata itsensä.
Turpa kiinni, tuollaiset kommentit voivat vähentää flametusta, ja sitähän me emme tahdo.
Viimeksi muokannut Ar-Senator, Ti 04.10.2005 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

Witch-king kirjoitti: No voi hellanlettas sentään muksu
Kuulehan esiteini, tuosta repesi paremmat naurut kuin yhdestäkään säälittävästä rimpuilustasi olla sarkastinen. Ihan kaikki sotussa kirjoittelevat eivät ole kakaroita, jos et ole vielä sattunut huomaamaan. Mikäli em. johtopäätös on esimerkki kyvystäsi analysoida kanssa-argumentoijiasi, niin olen syvästi pettynyt.

Että ihan abiturientti ja kaikkea. Menäpä vaikka kittaamaan proteeinipirtelöä ja jätä keskustelu aikuisille.
Witch-king kirjoitti:Hmmm, odotan todella innolla, mitä seuraavaksi aiot kirjoittaa
Taisin sortua jo liikaakin hedelmättömään keskusteluun henkisesti vajavaisessa seurassa. Hoida sinä vain turvansoitto jatkossakin.
Set fire to the family tree.
Harri

Viesti Kirjoittaja Harri »

Tässä muuten tuli sellainen asia ilmi lueskeltuani jotain englanninkielistä foorumia että Nagash olisi keskeinen osa seuraavan GW:n isomman kampanjan ideaa. Eräs mise heitti joskus kyseisen keskustelun aktiiviaikoina ilmoille tällaista kommenttia: "I wont have to wait much longer as after the storm of chaos and after the ogre and Wood Elves are done it is rumored that Nagash shall be the focus of the next campaign.. good on ya GW !!!!" Ja tämä heitto oli jotain vajaa 1,5 vuotta sitten laitettua tavaraa, joten ei ainakaan vasta keksittyä naski-infoa. :)

Toistan kuitenkin vielä että tämän asian totuusarvoa ei voi määrittää, topicciin kuuluvana kommenttina vaan heitän. Eli ajatelkaas kaikki jos tämä aiempaa edikkaa hallinnut figu tekisi comebackin? Jo nylon beatin comebackki pelotti mutta sitten tämä vielä.. :|
ErrSol

Lighthammer kirjoitti:Kuulehan esiteini, tuosta repesi paremmat naurut kuin yhdestäkään säälittävästä rimpuilustasi olla sarkastinen. Ihan kaikki sotussa kirjoittelevat eivät ole kakaroita, jos et ole vielä sattunut huomaamaan. Mikäli em. johtopäätös on esimerkki kyvystäsi analysoida kanssa-argumentoijiasi, niin olen syvästi pettynyt.

Että ihan abiturientti ja kaikkea. Menäpä vaikka kittaamaan proteeinipirtelöä ja jätä keskustelu aikuisille.
Kiva että oli hauskaa. Tiesithän, että tekonauru on todettu yhtä hyödylliseksi kuin oikeakin nauru?
Argumentointisi on ehkä surullisinta, mitä olen koskaan kohdannut sotavasarassa viettämästäni ajasta. "Ihan kaikki sotussa kirjoittelevat eivät ole kakaroita, jos et ole vielä sattunut huomaamaan" tuntuu vain vahvistavan kuvaani sinusta propellihattuisena naperona, joka kirjoittaa ilkeälle abiturientti-esiteinille, joka paholaisen opastamana ilkkui tosikkomaisuudellesi. Jos käyttäydyt niin käsittämättömän hölmösti, että sinua luullaan kakaraksi, niin sinustako on ihan oikeastikin viisasta mennä kumoamaan tämä väite, ja kutsua itseäsi aikuiseksi, kuitenkin jatkaen samanlaista kelvotonta artikulointia? Pisteet sinulle. Tiedätkö, mitä tarkoittaa henkinen ikä?

Lighthammer kirjoitti:Taisin sortua jo liikaakin hedelmättömään keskusteluun henkisesti vajavaisessa seurassa. Hoida sinä vain turvansoitto jatkossakin.
Älähän nyt, nämä historia-forumit ovat muutenkin niin täynnä kehnoja tulkintoja ja omaa historiaa, että tämä topicci on varmasti paljon hauskempaa luettavaa kaikille.
Termistösi on mielenkiintoinen. sinä harrastat "hedelmätöntä keskustelua", minä "turvansoittoa". Jos en sinua paremmin tuntisi - ja totta kai tunnen - väittäisin, että yrittäisit tehdä minusta sitä pahaa ja ilkeää jätkää. Miten vain, aikuisena varmasti tiedät paremmin.
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Witch-king kirjoitti:Argumentointisi on ehkä surullisinta, mitä olen koskaan kohdannut sotavasarassa viettämästäni ajasta.
Siitä, että sinä käyttäydyt kuin mokeltava idiootti on huono repiä hyvää argumentaatiota. Pidäpä mielessä, että sinä aloitit vittuilla täysin asiallisesta postista.
Witch-king kirjoitti:"Ihan kaikki sotussa kirjoittelevat eivät ole kakaroita, jos et ole vielä sattunut huomaamaan" tuntuu vain vahvistavan kuvaani sinusta propellihattuisena naperona, joka kirjoittaa ilkeälle abiturientti-esiteinille, joka paholaisen opastamana ilkkui tosikkomaisuudellesi.
Luuletko tosissasi, että piittaan hittojakaan minkälainen kuva sinulla minusta on? Maailma on kaltaisiasi saastoja pullollaan, sain vain seksuaalista mielihyvää siitä, että pateettinen ruikutuksesi perustui virheelliselle olettamukselle.

Witch-king kirjoitti:Jos käyttäydyt niin käsittämättömän hölmösti, että sinua luullaan kakaraksi, niin sinustako on ihan oikeastikin viisasta mennä kumoamaan tämä väite, ja kutsua itseäsi aikuiseksi, kuitenkin jatkaen samanlaista kelvotonta artikulointia? Pisteet sinulle. Tiedätkö, mitä tarkoittaa henkinen ikä?
Nähtävästi jotain sellaista, joka sinulla on vielä todellista ikääsikin pienempi. Ei herranjumala, tyhmyys on tunnetusti parantumaton sairaus mutta voisi niitä pahimpia oireita hiukan koittaa peitellä.
Witch-King kirjoitti:Termistösi on mielenkiintoinen. sinä harrastat "hedelmätöntä keskustelua", minä "turvansoittoa". Jos en sinua paremmin tuntisi - ja totta kai tunnen - väittäisin, että yrittäisit tehdä minusta sitä pahaa ja ilkeää jätkää.
Tarvitseeko minun? Sinähän tässä pään aukomisen aloitit, minä vain vastaan siihen.

Muutenkin suosittelisin henkiseen kuntoukseen menemistä, noin sairaalloisen ylikehittyneen egon kanssa on varmasti yhtä helvettiä elää.

Jos tunnet vielä tarvetta aukoa päätäsi aiheesta niin tee se jatkossa YV:llä.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Te olette oikeastaan aika hauskoja. Tämähän voittaa jopa useimmat reality-sarjat. Lisäksi tästä saa oikein hyvän esimerkin jälkipolvia varten. Jatkakaa vain.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Dolmot kirjoitti:Te olette oikeastaan aika hauskoja. Tämähän voittaa jopa useimmat reality-sarjat. Lisäksi tästä saa oikein hyvän esimerkin jälkipolvia varten. Jatkakaa vain.
Mitä? Ei lukolla ja kickbännillä uhkaamista?

Onko sotavasaran rautainen moderaatio rakoilemassa?
keinekleineprobleme

Viesti Kirjoittaja keinekleineprobleme »

Tietävätköhän Witch-king ja Lighthammer, että vaikka mielipiteen omistaa, sitä ei tarvitse kirjoittaaa tänne? Jatkakaa vain, nauru pidentää ikää, eli kaikille sotavasaran lukijoille on luvassa tosi pitkä elämä.
Tiedän kyllä että olen kaunis, mutta ei minua silti tarvitse koko ajan tuijottaa...
Oba

Viesti Kirjoittaja Oba »

Tosi-internettiä parhaimmillaan (NOH, kun kirjoitin viestiä olin vielä eka!)! Tähän pitäisi vielä lisätä jonkinmoinen äänestyssysteemi ja paljasta pintaa, jotta saataisi sotun luetuin topikki aikaseksi. Heitetään nyt sekaan vähän turhaa ei-kettuilua mistään kenellekkään suvantokohdaksi:

Josko muistan oikein, niin parin vuoden takaisella erikoishenkilö Karl Franzilla oli mukanaan pullo, jonka juomalla itse Sigmar manifestoitui hetkiseksi maan pinnalle ja näin Kaarlella ponppasivat kaikki statit kynppiin. Saikohan hän vielä heiluttaa Ghal Maraziakin samaan syssyyn.. Eikä tämä ollut kaiten edes viidettä edikkaa?

Tämän, ja sen seikan että Nagash kuulemma pisti Sigmarin 1vs1 perin koville, huomioon ottaen, luultavasti Nagashinkin statit olisivat lähempänä kynppiä kuin kuutosta. Ja mitä erikoissääntöihin tulee, noh ylijuustomauttomia, oli hän megalomaaninen pelkuri tai ei.

Jos joku aikoo vahingoittaa tätä kaunista topikkia lukolla tms. älköön hän tehkö tätä ennenkuin WK palaa, pliis.
"I'm a product
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Oba kirjoitti:Paljon ja asiaa
Mutta sitten taasen voidaan ottaa huomioon että kyseessä oli kuitenkin viides editioni jonka aikana GW taisi muutenkin olla mielellä: Kaikkien puolijumalien ja muinaisten sankarien kuten Sigmar, Ulric, Nagash, ja Aerunin statit ovat suora rivi kymmeniä.
Väittäisin että nykyisissä editionissa näkyisi enemmän pieniä numeroita, jopa kuutosia. Toisaalta taasen voimia tuhota Greater Daemoneita vasemmassa kädessä heilutetulla maagisella tikarilla kuvastaisi statti linja kymppiä... Sitten tietenkin se että kuinka paljon historia suurentelee vuosisatojen/tuhansien aikana sankareiden suuruutta... niinnohniin.

Lueskelin juuri viitos edikan battles bookia ja siinä Nagashin sanottiin olleen viitos edikassa Daemoni, oliko kyseessä näitä nelosesta -> viitosedikaksi fluffi(sorrykitten) konflikteja?
ErrSol

Lighthammer kirjoitti:Siitä, että sinä käyttäydyt kuin mokeltava idiootti on huono repiä hyvää argumentaatiota. Pidäpä mielessä, että sinä aloitit vittuilla täysin asiallisesta postista.
Eli hyvän argumentoinnin sijaan käyttäydyt kuin lapsi sen takia, ettei toinen mielestäsi argumentoi hyvin? Tuo on ehkä muutenkin kamalin tekosyy huonoille verbaalisille kyvyilleen, ja kun sillä ei tässä tapauksessa ole edes minkäänlaista totuuspohjaa korvien välisi ulkopuolella, ei voi olla olematta vähän peloissaan.
Pidätkö sanaa "ehhehhei" vittuiluna? Muistelehan, kumpi tässä meni henkilökohtaisuuksiin ensimmäisenä. Kuinka ollakaan, erehdyit. Mites nyt noin?
Lighthammer kirjoitti:Luuletko tosissasi, että piittaan hittojakaan minkälainen kuva sinulla minusta on? Maailma on kaltaisiasi saastoja pullollaan, sain vain seksuaalista mielihyvää siitä, että pateettinen ruikutuksesi perustui virheelliselle olettamukselle.
Odotinkin jo tuota "joo mä en välitä mitään mistä sä sanot" -heittoa, tosin jo paljon aikaisemmin. Jos et välitä minun mielipiteistäni, niin miksi otit naureskeluni henkilökohtaisena loukkauksena? Ristiriitaistako?
Ja sanavalintasi senkun jatkavat huononemistaan. Lainaatko kohtaa, missä sinun mukaasi harrastin "pateettista ruikutusta"? Minun mielestäni sinun toinen viestisi tässä topicissa täyttää tämän kriteerit prikulleen, mutta kuinka vain :roll:.
Ahah, nyt olen sitten "saasta"? Ilmeisesti tämä on sinulle todella tärkeä asia, kenties tämä väittely symboloi jotain paljon suurempaa sinulle kuin minulle. Haluaisin kuitenkin tietää, mikä on lähteesi näile väitteille? Ne kolme viestiä, joita olen sinulle kirjoittanut? Jos näin, olet kenties vaarallisempi kuin luulinkaan.
Lighthammer kirjoitti:Nähtävästi jotain sellaista, joka sinulla on vielä todellista ikääsikin pienempi. Ei herranjumala, tyhmyys on tunnetusti parantumaton sairaus mutta voisi niitä pahimpia oireita hiukan koittaa peitellä.
Oikein hienoa, että tunnet näin. Oikein hienoa myös, että nokkelimmat lausehduksesi on kopioitu Aku Ankasta tai muusta vastaavasta sarjakuvasta. Pitäisi kai uusia tilaus, että heittoni pysyisivät samalla tasolla omiesi kanssa. Ja mikäli et tajunnut, tämä oli siis viittaus heittojesi huonoon tasoon.
Lighthammer kirjoitti:Tarvitseeko minun? Sinähän tässä pään aukomisen aloitit, minä vain vastaan siihen.
Sinulla on melko pahoja itsetunto-ongelmia, jos todella näet asian noin. En kuitenkaan jaksa uskoa sen olevan näin.
Lighthammer kirjoitti:Muutenkin suosittelisin henkiseen kuntoukseen menemistä, noin sairaalloisen ylikehittyneen egon kanssa on varmasti yhtä helvettiä elää.
Nyt puheissasi ei ole enää mitään järkeä. Tajuatko nyt ollenkaan, miten kelvottomia kommentteja heität, ottaen huomioon, ettemme ole ikinä puhuneet aikaisemmin saati tavanneet? Olet oikeasti pelottava, etkä ollenkaan hyvällä tavalla. Tai ehkä olet vain tilapäisen raivon sokaisema, toivotaan näin, eikös juu? Kerrotko vielä, missä opiskelet psykologiaa?
Oba

Viesti Kirjoittaja Oba »

Mysterous kirjoitti:Mutta sitten taasen voidaan ottaa huomioon että kyseessä oli kuitenkin viides editioni..
AAaaaahh, no sitten tuosta minun heittämästäni jutusta ei voi päätellä oikein mitään. Empä tosiaan muistanut.

Vielä mutinaa: Jos Nagash kerran oli vielä "heikko" viidennessä edikassa ja pärjäsi silti stateiltaan greater demoneille, voisi ajatella ettei Nagashissa näkyisi samanlaista inflaatiota edikasta toiseen siirryttäessä kuin GD:issä, koska hänen voimansa ovat vain kasvaneet.
"I'm a product
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Kah, jos reilun kuukauden on poissa kaikki pölvästit pääsevät vapaasti riehumaan. Kokeilkaa jatkaa tappelua hiekkalaatikolla, tai jossain missä te kakarat nyt yleensä pyörittekään.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Historia”