"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Welffi lohariloordi

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Rinkeli

Welffi lohariloordi

Viesti Kirjoittaja Rinkeli »

Olen ajatellut laittaa Welffi armeijaani Highbornin lohmulla. Mutta en oikein osaa päättää mitä kamoja laittaisin sille. Olen ajatellut Bow of Loren, Arcane bodkins ja Amber bendant. GW ja Light Armour. Jotenkin vaan tuntuu että kun epäonnistuu siinä Wardissa ni sit se on menoo se.
Tällästä tänää,
Huomenna jotain muuta.
Illumina

Re: Welffi lohariloordi

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Rinkeli kirjoitti: Jotenkin vaan tuntuu että kun epäonnistuu siinä Wardissa ni sit se on menoo se.
Niin, mutta kun et parempaa suojausta saa..
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Pancake

Viesti Kirjoittaja Pancake »

Siis jos sinulla on lohikäärme niin kai ajattelit mennä tappelemaan? Tällöin jousi on täysin turha, eikä amber pedantillakaan paljoa tee. Itse ottaisin gw, la, shield, armanatine brooch ( tämä erittäin hyvä, melkein must) ja ehkä helm of huntin tai hail of doom arrowin.
GobbladasSquig

Viesti Kirjoittaja GobbladasSquig »

Itse en oikein miellä kaiken maailman häsyntehostuskamoja kovin hyödyllisiksi lohariloordille. Paitsi gw toki on aika perussettiä. Eikö sillä kuitenkin mennä kyljestä läpi jo pelkillä loharin hyökkäyksillä niin että nusahtaa? Ei kannata edes riskeerata jos tuntuu ettei taistelu onnistu ilman Metsästyksen Kypärää. Itse ehkä tehostaisin lähinnä sitä toista lohikäärmeen tärkeätä ominaisuutta, terroria. No niin, kyllähän te tiedätte mistä puhun, Wraithstonesta. Se ja ei paljoa muuta tarvitsekaan herra HB. Ehkä se Amaranthine Brooch voi olla vallan hyödyllinen jos vihollinen omaa liikaa tykkiarsenaalia. Elossahan sen tosiaan tulee pysyä.

Tahtoisin vielä huomauttaa että ainakaan minun Army Builderini ei anna Amber Pendantia kuin jalkacharruille. Että turha uneksiakaan siitä.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Rinkeli

Viesti Kirjoittaja Rinkeli »

Sekotin taas asiat keskenään. Tarkoitin tietysti Stone of the Crystal Mere:ä enkä Amber bendant:iä. Kannattaa tehä kaikki ulkomuistista tarkistamatta asiaa. Jep.
Tällästä tänää,
Huomenna jotain muuta.
GobbladasSquig

Viesti Kirjoittaja GobbladasSquig »

Niin muuten, vielä tuota Wraithstonen ylivoimaisuutta voisi lisätä lohikäärmeen henkäisyhyökkäyksen aiheuttaman mahdollisen paniikkitestin suurempi epäonnistumisprosentti alentuneen leadership-arvon seurauksena. Sen myötä voisin jopa harkita HoDA:ia, paniikkitestin aiheuttamisen helpottamiseksi, ellei sen ottamismahdollisuutta poistaisi juuri kyseinen Wraithstone. Enchanted itemeitä kun molemmat sattuvat harmillisesti olemaan. Voi vitsi sentään.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Pancake kirjoitti:Siis jos sinulla on lohikäärme niin kai ajattelit mennä tappelemaan? Tällöin jousi on täysin turha,
Loharilordi viettää vähintään pari kolme kierrosta pelissä paikoissa, joista ei pääse chargaamaan, joten jousi tulee kyllä tarpeeseen. Ellei sitten vastustaja ole reilua jalkaväkiarmeijaa pelaava tolvana, joka pitää kaikki yksikkönsä nätissä rivissä kylki kohti lohikäärmettä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Minä henkilö kohtaisesti olen tykästynyt tällaiseen lohmuloordiin: Helm of hunt, stone of chrystalmere, gw, light armour, shield. Iskukykyä löytyy, jonkin tasoista kestoa myös. Ainoaksi epämiellityväksi piirteeksi on ilmennyt yllättäen wardin pois meno.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Pikku-Oskari

Viesti Kirjoittaja Pikku-Oskari »

Gilaelin kirjoitti:Minä henkilö kohtaisesti olen tykästynyt tällaiseen lohmuloordiin: Helm of hunt, stone of chrystalmere, gw, light armour, shield. Iskukykyä löytyy, jonkin tasoista kestoa myös. Ainoaksi epämiellityväksi piirteeksi on ilmennyt yllättäen wardin pois meno.
Ja lordin hyödyttömyys, koska se on väärässä paikassa väärään aikaan ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”