Huijarit eivät osaa elää!
-
Suur Sieni1
Huijarit eivät osaa elää!
Kaikki ihmiset ovat tylsiä, mutta erityisesti huijarit. Ne ovat tylsää peliseuraa "hyvine juttuineen" ja niitä tarvii vahtia koko ajan jos ne keksii kesken pelin uuden lisäsäännön peruskopoillle tai ihan huomaamatta siirtävät yksiköitä pikkuhiljaa eteenpäin. Esim. arvon jäsen Spluuga (joka on kopionut nimen meiltä) keksii jatkuvasti uusia lisäsääntöjä tai vääntää noppaa suojassa. Pelattiinpa puolitoista vuotta wh4tonnista neljän aseen Eldar Falconilla kunnes joku meidän porukasta jaksoi lukea hänen codexin. Tai Fantsubatlessa kyseinen henkilön mielestä örkit ei saa kahdesta aseesta yhtä lisähyäkkäystä ja von carsteinit lyö great weponeilla iniativen mukaan. Kaikki piru huijarit pitäisi viedä Somaliaa missä 8O "ihmisiä" voi huijata helposti :idea:
Pori paskaks
No niin varmasti. Mutta ei varmaan somaliaan, Saunan taakse ja niskalaukaus. Mutta toisaalta joskus me kaikki huijataan, esim. jos joku sekaannus niin et varmaan aina sano et hei toi sun taikas meni sittenkin läpi se olikin 10 eikä 11 ja voit tappaa nyt ton mun rykmentin tosta.
"Summon my army Lich"
- Henri Ketonen
Jaa. Kyllä minä ainakin sanon. Häviän kumminkin.Vega kirjoitti:No niin varmasti. Mutta ei varmaan somaliaan, Saunan taakse ja niskalaukaus. Mutta toisaalta joskus me kaikki huijataan, esim. jos joku sekaannus niin et varmaan aina sano et hei toi sun taikas meni sittenkin läpi se olikin 10 eikä 11 ja voit tappaa nyt ton mun rykmentin tosta.
Viimeksi muokannut Henri Ketonen, Su 15.12.2002 15:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zqmfgb
Eikös tommoiset henkilökohtaiset erimielisyydet kannattaisi setviä ihan kahdenkesken? Oli sitten kyse rehellisestä erehdykestä tai tietoisesta huijauksesta, niin asiaa tuskin auttaa julkinen syyttely, näillä kun on yleensä taipumus muotoutua flame-wareiksi kun toinen osapuoli alkaa esittämään omaa puoltaan asiasta. Tai jos toinen osapuoli ei ole lukemassa näitä syytöksiä, niin sittenhän tästä ei ole mitään hyötyä (ja IMHO toisten syyttäminen huijariksi näitten selän takana ei ole kovinkaan reilua).
"Kyllähän mä ton olisin voittanut, jos olisin osannut pelata." Kootut Selitykset, Osa I
- Henri Ketonen
No hyvä ettei tuo tumppi ikinäkään pääse mistään nettiin... Ei se muutenkaan mitään uskaltaisi kirjoittaa.
Mutta nyt ihan yleisesti huijaamisesta (tälläistä ei muuten ole kävellyt vastaan), miksi kukaan jaksaa huijata figupeleissä? Ei se voitto mitenkään ylihc tunne ole. (Siis silloin joskus minäkin voitin. Ultramarineista ei ollut kuultukaan. Ei tosin pistemääristäkään.) Siis pelaisivat vaikka diabloa editoidulla hahmolla.
Mutta nyt ihan yleisesti huijaamisesta (tälläistä ei muuten ole kävellyt vastaan), miksi kukaan jaksaa huijata figupeleissä? Ei se voitto mitenkään ylihc tunne ole. (Siis silloin joskus minäkin voitin. Ultramarineista ei ollut kuultukaan. Ei tosin pistemääristäkään.) Siis pelaisivat vaikka diabloa editoidulla hahmolla.
Viimeksi muokannut Henri Ketonen, Su 15.12.2002 15:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zqmfgb
- Henri Ketonen
Jeh, se on yks kaveri täältä. (Eiks kirjoitustavasta huomaa eroa?) Sieni3 on myös olemassa, ja se onkin sitten musta lammas. Nimenomaan lammas. Se on toi tumppi.
EDIT: No nimenvaihto on paikallaan sekaannusten välttämiseksi.
Second EDITion: EO:sta poispotkimisen juhliminen loppui. Kunniakas Suur-Sieni II-arvonimi takaisin.
EDIT: No nimenvaihto on paikallaan sekaannusten välttämiseksi.
Second EDITion: EO:sta poispotkimisen juhliminen loppui. Kunniakas Suur-Sieni II-arvonimi takaisin.
Viimeksi muokannut Henri Ketonen, Su 15.12.2002 15:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zqmfgb
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Eikö tuossa olisi juuri hyvä syy tutkia ja lueskella kaikki mahdolliset kodexit ja armybookit heti ensitilaisuuden tullet, puhumattakaan mielenkiintoisuus factorista?
Jos sieltä tulee minulle vastaan hyvin erikoinen lisäsääntö, niin ystävällisenä n00b pelaajana räpsyttelisin silmiäni suloisesti ja kertoisin, että en tiedä tuollaisesta yhtään mitään, onko setä (vaikka se nyt olisi kolmesta kuuteen vuotta nuorempi parraton esiteini) kiltti ja näyttäisi säännön ihan kirjasta asti.
Jos sieltä tulee minulle vastaan hyvin erikoinen lisäsääntö, niin ystävällisenä n00b pelaajana räpsyttelisin silmiäni suloisesti ja kertoisin, että en tiedä tuollaisesta yhtään mitään, onko setä (vaikka se nyt olisi kolmesta kuuteen vuotta nuorempi parraton esiteini) kiltti ja näyttäisi säännön ihan kirjasta asti.
Paras keino on laittaa kirja tyynyn alle, kun menee nukkumaan.Murhe kirjoitti:Eikö tuossa olisi juuri hyvä syy tutkia ja lueskella kaikki mahdolliset kodexit ja armybookit heti ensitilaisuuden tullet, puhumattakaan mielenkiintoisuus factorista?
Herätessään tietää kaiken, mitä siellä lukee.
- makebou
- Henri Ketonen
- Henri Ketonen
Jaa. Minäpä en huijaa. Codexia olen kyllä joskus tulkinnut tiesmiten ja tulkitsen edelleen, kunnen niitä koskaan niin tarkkaan jaksa lukea niitä säntöjä. Olin joskus varma, että terrorfex aiheuttaa fall backin.
Muut pelit ovat eri asia. Warcraft kolmosesta halusin nähdä vain videot ja juonen, joten huijasin siitä kaikki paitsi ihmisten tehtävät läpi. Muiden pelaajien kanssa ei huijata muuten kuin ingamena, tyyliin "Toi on oikeesti sairaan kova, se hakkaa varmaan kaikki sun ukot.". Näin saadaan tyhmemmät hukkaamaan siihen tulivoimaa.
Muut pelit ovat eri asia. Warcraft kolmosesta halusin nähdä vain videot ja juonen, joten huijasin siitä kaikki paitsi ihmisten tehtävät läpi. Muiden pelaajien kanssa ei huijata muuten kuin ingamena, tyyliin "Toi on oikeesti sairaan kova, se hakkaa varmaan kaikki sun ukot.". Näin saadaan tyhmemmät hukkaamaan siihen tulivoimaa.
zqmfgb
Täytyy minunkin myöntää, että tunsin suurta houkutusta jäädä vartomaan metsässä kykkiviä kääpiöiden puskassarymyäjärykmenttiä omalla ratsuväelläni, vaikkä yksikään oma uniittini ei ollut sitä vielä nähnyt..
*huokaa*
Ja sitten minä miehisesti päätin ratsuväelläni karauttaa taistelun hurmokseen ja jättää sotakoneeni ihan yksinään....
*huokaa*
Ja sitten minä miehisesti päätin ratsuväelläni karauttaa taistelun hurmokseen ja jättää sotakoneeni ihan yksinään....
No mutta eihän niitä tarvitsekaan nähdä. Metsässä menevät partasuutMurhe kirjoitti:Täytyy minunkin myöntää, että tunsin suurta houkutusta jäädä vartomaan metsässä kykkiviä kääpiöiden puskassarymyäjärykmenttiä omalla ratsuväelläni, vaikkä yksikään oma uniittini ei ollut sitä vielä nähnyt..
kun pitävät julmettua mekkalaa tunnetusti, haarniskojen kalina on
se pienin meluhaitta, mutta kun kääpiöt kiroilevat kun parrat jää oksiin
(on muuten silloin aika pieniä puita)...
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Tai sitten ne ovat tapansa mukaan ympärikännissäNo mutta eihän niitä tarvitsekaan nähdä. Metsässä menevät partasuut
kun pitävät julmettua mekkalaa tunnetusti, haarniskojen kalina on
se pienin meluhaitta, mutta kun kääpiöt kiroilevat kun parrat jää oksiin
(on muuten silloin aika pieniä puita)...
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!