"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Huijarit eivät osaa elää!

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Suur Sieni1

Huijarit eivät osaa elää!

Viesti Kirjoittaja Suur Sieni1 »

Kaikki ihmiset ovat tylsiä, mutta erityisesti huijarit. Ne ovat tylsää peliseuraa "hyvine juttuineen" ja niitä tarvii vahtia koko ajan jos ne keksii kesken pelin uuden lisäsäännön peruskopoillle tai ihan huomaamatta siirtävät yksiköitä pikkuhiljaa eteenpäin. Esim. arvon jäsen Spluuga (joka on kopionut nimen meiltä) keksii jatkuvasti uusia lisäsääntöjä tai vääntää noppaa suojassa. Pelattiinpa puolitoista vuotta wh4tonnista neljän aseen Eldar Falconilla kunnes joku meidän porukasta jaksoi lukea hänen codexin. Tai Fantsubatlessa kyseinen henkilön mielestä örkit ei saa kahdesta aseesta yhtä lisähyäkkäystä ja von carsteinit lyö great weponeilla iniativen mukaan. Kaikki piru huijarit pitäisi viedä Somaliaa missä 8O "ihmisiä" voi huijata helposti :idea:
Pori paskaks
Vega

Viesti Kirjoittaja Vega »

No niin varmasti. Mutta ei varmaan somaliaan, Saunan taakse ja niskalaukaus. Mutta toisaalta joskus me kaikki huijataan, esim. jos joku sekaannus niin et varmaan aina sano et hei toi sun taikas meni sittenkin läpi se olikin 10 eikä 11 ja voit tappaa nyt ton mun rykmentin tosta.
"Summon my army Lich"
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

No ketään vastaan ei ole pakko pelata. Jos tiedät henkilön huijaavan sanot vaan "ei" kun hän seuraavan kerran ehdottaa peliä.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Vega kirjoitti:No niin varmasti. Mutta ei varmaan somaliaan, Saunan taakse ja niskalaukaus. Mutta toisaalta joskus me kaikki huijataan, esim. jos joku sekaannus niin et varmaan aina sano et hei toi sun taikas meni sittenkin läpi se olikin 10 eikä 11 ja voit tappaa nyt ton mun rykmentin tosta.
Jaa. Kyllä minä ainakin sanon. Häviän kumminkin. :D
Viimeksi muokannut Henri Ketonen, Su 15.12.2002 15:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zqmfgb
Tau-setä

Viesti Kirjoittaja Tau-setä »

Eikös tommoiset henkilökohtaiset erimielisyydet kannattaisi setviä ihan kahdenkesken? Oli sitten kyse rehellisestä erehdykestä tai tietoisesta huijauksesta, niin asiaa tuskin auttaa julkinen syyttely, näillä kun on yleensä taipumus muotoutua flame-wareiksi kun toinen osapuoli alkaa esittämään omaa puoltaan asiasta. Tai jos toinen osapuoli ei ole lukemassa näitä syytöksiä, niin sittenhän tästä ei ole mitään hyötyä (ja IMHO toisten syyttäminen huijariksi näitten selän takana ei ole kovinkaan reilua).
"Kyllähän mä ton olisin voittanut, jos olisin osannut pelata." Kootut Selitykset, Osa I
Henri Ketonen

No hyvä ettei tuo tumppi ikinäkään pääse mistään nettiin... Ei se muutenkaan mitään uskaltaisi kirjoittaa.

Mutta nyt ihan yleisesti huijaamisesta (tälläistä ei muuten ole kävellyt vastaan), miksi kukaan jaksaa huijata figupeleissä? Ei se voitto mitenkään ylihc tunne ole. (Siis silloin joskus minäkin voitin. Ultramarineista ei ollut kuultukaan. Ei tosin pistemääristäkään.) Siis pelaisivat vaikka diabloa editoidulla hahmolla.
Viimeksi muokannut Henri Ketonen, Su 15.12.2002 15:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zqmfgb
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Onko sulla Suur-Sieni1 ja Toinen kaksoispersoona? Vai onko Suur-Sieni1 eri henk. kuin Suur-Sieni Toinen? Kumpikin asuu Porissa...
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Henri Ketonen

Jeh, se on yks kaveri täältä. (Eiks kirjoitustavasta huomaa eroa?) Sieni3 on myös olemassa, ja se onkin sitten musta lammas. Nimenomaan lammas. Se on toi tumppi.
EDIT: No nimenvaihto on paikallaan sekaannusten välttämiseksi.
Second EDITion: EO:sta poispotkimisen juhliminen loppui. Kunniakas Suur-Sieni II-arvonimi takaisin.
Viimeksi muokannut Henri Ketonen, Su 15.12.2002 15:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zqmfgb
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Eikö nämä teiän kahenkeskiset asiat kannattas jättää foorumin ulkopuolelle? No offense.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Eikö tuossa olisi juuri hyvä syy tutkia ja lueskella kaikki mahdolliset kodexit ja armybookit heti ensitilaisuuden tullet, puhumattakaan mielenkiintoisuus factorista?

Jos sieltä tulee minulle vastaan hyvin erikoinen lisäsääntö, niin ystävällisenä n00b pelaajana räpsyttelisin silmiäni suloisesti ja kertoisin, että en tiedä tuollaisesta yhtään mitään, onko setä (vaikka se nyt olisi kolmesta kuuteen vuotta nuorempi parraton esiteini) kiltti ja näyttäisi säännön ihan kirjasta asti.
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Murhe kirjoitti:Eikö tuossa olisi juuri hyvä syy tutkia ja lueskella kaikki mahdolliset kodexit ja armybookit heti ensitilaisuuden tullet, puhumattakaan mielenkiintoisuus factorista?
Paras keino on laittaa kirja tyynyn alle, kun menee nukkumaan.
Herätessään tietää kaiken, mitä siellä lukee.
- makebou
Darkheart

Viesti Kirjoittaja Darkheart »

Eräs kaverini voitti minut aina sillä että hän väitti Wurzagin sguiggiloitsun olevan unlimited range ja sitä ei muka voinut estää :evil: .
Kaikki loppuu aikanaan, vain aika ei milloinkaan
Colimar
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Colimar »

Huijarit pitäisi viedä saunan taakse ammuttavaksi.

Omat pelikaverini ovat (ainakin) yleensä pelanneet reilua peliä.

Enkä minä ymmärrä että mitä mieltä on huijata figupelissä. Jotkut ilmeisesti haluavat voittaa niin kiihkeästi voittaa että ovat jopa valmiita huijaamaan sen tähden.
Thorwald
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thorwald »

minkä takia te ette kerro ko henkilöille???
tämä ei auta yhtään jos jossain portaalilla kirotaan ja mustamaalataan joitain henkilöitä...
BTW ja ettekö te ole koskaan huijannut missään pelissä? varsinkin figupeleissä??
En usko.........
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!
Henri Ketonen

Kyllä me sille aika paljon huudetaan.
Yks hailee, en minä tätä topiccia aloittanut.
zqmfgb
MrLax

Viesti Kirjoittaja MrLax »

enkä usko minäkään.. itse myönnän joskus "valehdelleeni" esim. nopan tuloksen itselle katsoen paremmaksi...
"The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest kind
of fear is fear of the unknown."
-H.P. Lovecraft
Henri Ketonen

Jaa. Minäpä en huijaa. Codexia olen kyllä joskus tulkinnut tiesmiten ja tulkitsen edelleen, kunnen niitä koskaan niin tarkkaan jaksa lukea niitä säntöjä. Olin joskus varma, että terrorfex aiheuttaa fall backin.

Muut pelit ovat eri asia. Warcraft kolmosesta halusin nähdä vain videot ja juonen, joten huijasin siitä kaikki paitsi ihmisten tehtävät läpi. Muiden pelaajien kanssa ei huijata muuten kuin ingamena, tyyliin "Toi on oikeesti sairaan kova, se hakkaa varmaan kaikki sun ukot.". Näin saadaan tyhmemmät hukkaamaan siihen tulivoimaa.
zqmfgb
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Täytyy minunkin myöntää, että tunsin suurta houkutusta jäädä vartomaan metsässä kykkiviä kääpiöiden puskassarymyäjärykmenttiä omalla ratsuväelläni, vaikkä yksikään oma uniittini ei ollut sitä vielä nähnyt..

*huokaa*

Ja sitten minä miehisesti päätin ratsuväelläni karauttaa taistelun hurmokseen ja jättää sotakoneeni ihan yksinään....
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Murhe kirjoitti:Täytyy minunkin myöntää, että tunsin suurta houkutusta jäädä vartomaan metsässä kykkiviä kääpiöiden puskassarymyäjärykmenttiä omalla ratsuväelläni, vaikkä yksikään oma uniittini ei ollut sitä vielä nähnyt..
No mutta eihän niitä tarvitsekaan nähdä. Metsässä menevät partasuut
kun pitävät julmettua mekkalaa tunnetusti, haarniskojen kalina on
se pienin meluhaitta, mutta kun kääpiöt kiroilevat kun parrat jää oksiin
(on muuten silloin aika pieniä puita)...
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Thorwald
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thorwald »

No mutta eihän niitä tarvitsekaan nähdä. Metsässä menevät partasuut
kun pitävät julmettua mekkalaa tunnetusti, haarniskojen kalina on
se pienin meluhaitta, mutta kun kääpiöt kiroilevat kun parrat jää oksiin
(on muuten silloin aika pieniä puita)...
Tai sitten ne ovat tapansa mukaan ympärikännissä :D [/quote]
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”