Legion of the damnet
Legion of the damnet
Eli olisi halua aloitta kesällä 40k joukkiolla Space marine Legion of the damnet ja kysymys kuuluisi nyt, että miten näitä kyseisen joukkion Figuja saisi tilattua kun ei viitsis ihan suoraan enklannista tilata.
Nothing to see here move along noob.
-
vompovompatti
Kyllähän noita yksittäisiä figuja löytää hyvällä tuurilla, mutta jos niistä aikoo armeijan kerätä niin tilaamiseksi menee. Olen nähnyt muutamia muistaakseni fantasiapeleissä Helsingissä. Kertokaa jos olen nähnyt harhoja.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Re: Legion of the damnet
Tilata? Figuja kaamosarmeijaan, jossa on mutantteja ja käännytettyjä keisarikuntalaisia? kYllähän sinä niinkin voit tehdä, esim. mutanteillehan löytyy oma Mutant Converion Kit, jota tietääkseni saa Fantsun kautta, mutta mielestäni paras, ja halvin tapa, olisi konvertoida armeija....Bagemono kirjoitti: Figuja saisi tilattua
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Ite varmaan tekisin jotenki et perusmarineista, ehkä tilais netistä niitä olkalaattoja ym. sälää. Maalaa raflaavat liekit lahkeisiin ja jotain luurankojuttua päälle. Lurkkiboksista saisi varmaan paloja. Tietty vois olla ihan hieno et käyttäis lurkkiboksista/tekis GSstä luunpaloja joita LotD-marinet käyttävät koristautumiseen, tyyliin että luita roikkuu joka puolelta haarniskaa, tyyliin sidottu power armourin hihoihin ja olkalaattoihin yms. Käytännöllistä? Ei. 40k tunnelmaa? KYL-LÄH!! Melkein pitäisi koekappale tehdä joskus, tykästyin itekin ideaan kovin... 
- The Captain
- Valvoja
Re: Legion of the damnet
Suolaista hintaa muuten GW:n pojat tuotteistaan pyytävät, kun LotD tactical squad (10 äijää) maksaa 58 puntaa, joka GW:n vaihtokurssilla on 93,40 euroa!Bagemono kirjoitti:Eli olisi halua aloitta kesällä 40k joukkiolla Space marine Legion of the damnet ja kysymys kuuluisi nyt, että miten näitä kyseisen joukkion Figuja saisi tilattua kun ei viitsis ihan suoraan enklannista tilata.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.